met mijn allergieen zou ik continue thuis moeten zitten en me continue moeten laten testenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:10 schreef Amarantha het volgende:
Je hebt wel weer dat straks iedereen verkouden wordt enz en dan moet je alsnog thuisblijven waarschijnlijk. Ik ben echt altijd best snel verkouden dus heb er zin in.
Bruce Wayne bedoel je?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Voel me altijd net batman als ik vanaf mijn balkon over de stad heen kijk. Maar dan met een kopje koffie
Verkoop van ademhalingsapparatuur was booming ja.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb er enorm goede hoop in.
Dit keeroona gedoe heeft me ook het beste jaar ooit opgeleverd zakelijk.
Gelijk schakelen en omzet draaien.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Voel me altijd net batman als ik vanaf mijn balkon over de stad heen kijk. Maar dan met een kopje koffie
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou mij niet, maar het is niet zo dramatisch geworden als verwacht. Dat kan uiteraard nog wel mocht er een nieuwe 'intelligente' lockdown komen..quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb er enorm goede hoop in.
Dit keeroona gedoe heeft me ook het beste jaar ooit opgeleverd zakelijk.
Gelijk schakelen en omzet draaien.
dat gevoel ken ik wel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik hoop het niet, Haagsie. Dan wordt de economie echt een slagveldquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:19 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nou mij niet, maar het is niet zo dramatisch geworden als verwacht. Dat kan uiteraard nog wel mocht er een nieuwe 'intelligente' lockdown komen..
Dat past perfect in het straatje van partijen die vuurwerk willen verbieden natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:19 schreef Amarantha het volgende:
Maar ja zal ook wel geen dik oud & nieuw feest worden dan dit jaar (oke was vorig jaar ook al niet meer goed haha).
Alleen regionaal verwacht ik. Dan kun je daar nog meer voordeel uit halen als je wel door kunt produceren en verkopen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:19 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nou mij niet, maar het is niet zo dramatisch geworden als verwacht. Dat kan uiteraard nog wel mocht er een nieuwe 'intelligente' lockdown komen..
Ook met koffie?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat gevoel ken ik wel.
heb ik ook als ik vanaf de brugvleugel naar beneden kijk en 10 man lekker aan het werk zie enzo
Ja maar vergeet niet dat de ergste klappen van de eerste golf nog moeten komen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, Haagsie. Dan wordt de economie echt een slagveld
ja wanneer dan?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:20 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja maar vergeet niet dat de ergste klappen van de eerste golf nog moeten komen.
Ja daar heb je wel enigszins een punt ja.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alleen regionaal verwacht ik. Dan kun je daar nog meer voordeel uit halen als je wel door kunt produceren en verkopen.
hoe is t met jouw Lois lane collega?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja. Batman was niet met Lois Lane. Dat was die andere
Denk je? Als steunmaatregelen aflopen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:20 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja maar vergeet niet dat de ergste klappen van de eerste golf nog moeten komen.
Geen updatesquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoe is t met jouw Lois lane collega?
Volgend jaar. Veel werknemers kregen doorbetaald vanuit de overheid he, die gaan de klappen nog wel krijgen natuurlijk.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja. Batman was niet met Lois Lane. Dat was die andere
Jazeker. Neem de kinderopvang bijvoorbeeld, daar gaan echt wel klappen vallen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk je? Als steunmaatregelen aflopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |