Ik heb het ook niet echt gekeken toen. Alleen die van Keessie volgens mij. Ik woonde toen overigens nog niet in Eindhoven en werkte nog niet bij de post en kende de desbetreffende wijk toen ook niet zo als ik het nu wel ken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:20 schreef Muck het volgende:
Één collega kende probleemwijken niet![]()
We hebben haar maar een middagje bijgespijkerd
Iets over die Spaanse?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:20 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik weet precies wat je gezegd hebt
More Scrap Coming?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:24 schreef Gruj0 het volgende:
Dit begint meer op een MSC te lijken.ModSlowChat
Ex-ModSlowChat dan hequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:24 schreef Gruj0 het volgende:
Dit begint meer op een MSC te lijken.ModSlowChat
Het is ook niet echt lekker terug te kijkenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet echt gekeken toen. Alleen die van Keessie volgens mij. Ik woonde toen overigens nog niet in Eindhoven en werkte nog niet bij de post en kende de desbetreffende wijk toen ook niet zo als ik het nu wel ken.
Nee, natuurlijk al wel al lang geleden. Zou wel grappig zijn om een keer een Hoe is het nu met? te hebben..quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Het is ook niet echt lekker terug te kijken
Ik zag het voorbij komen jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk al wel al lang geleden. Zou wel grappig zijn om een keer een Hoe is het nu met? te hebben..
Gaat nu ook gebeuren met JZHMH
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zag het voorbij komen ja![]()
20 jaar jzhmh, toch?
Miauw, die hier gisteren was. Molo ook. Misschien wel meer, maar dan moet ik even gravenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:30 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Nog meer mensen die mod waren op jou en Fles na?
Dan ben ik zowat de enige idioot die hier post maar geen mod is of was.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Miauw, die hier gisteren was. Molo ook. Misschien wel meer, maar dan moet ik even graven
boksquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:34 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Dan ben ik zowat de enige idioot die hier post maar geen mod is of was.![]()
Ja zag het. Die gasten zijn niet goed hoor.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:36 schreef FranticDJ het volgende:
oh god. zo'n demonstratie gekkie op RTL
'rellen zijn schuld van de politie'
tief op joh
lekker je eigen koers varenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:37 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Hoe hou je het uit tussen alle blauwigheid hier?![]()
ja bizar hequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:38 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja zag het. Die gasten zijn niet goed hoor.
Simpele zielenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja bizar he
wat een volk. die moeten echt chemisch gecastreerd worden.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:51 schreef kwiwi het volgende:
Bovenburen zijn aan het boren, zo kan ik toch geen film kijken
gewoon meeborenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:51 schreef kwiwi het volgende:
Misschien moet Gergely even basz meg gaan roepen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:51 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben donkerblauw geweestquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:30 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Zo hè!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben donkerblauw geweestalleen dat was voor de FP maar kon ook op het forum modden
Mijn oprechte deelneming.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben donkerblauw geweestalleen dat was voor de FP maar kon ook op het forum modden
Wil je me aanraken?quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:30 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Lekker gezwommen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:34 schreef FranticDJ het volgende:
Zo. kinderfeestje is voorbij. Met een snoepzakje terug thuis gebracht
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:34 schreef FranticDJ het volgende:
Zo. kinderfeestje is voorbij. Met een snoepzakje terug thuis gebracht
De avond is nog jongquote:
hij is alweer bij mn ouders.. dus kan ie daar lekker tegen de muur poepen.quote:
Als je leuke kinderen hebt welquote:
BAASquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nijn ook niet geloof ikquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:08 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Jij, Bitterbal ook geloof ik en FranticDJ zijn een van de weinigen geloof ik.
ik heb Molo niet nodig om over poep te praten.quote:
Graaf van de groove, Drossaard der draaitafel, brenger van de Funkquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb Molo niet nodig om over poep te praten.
zij noemt mij zelfs een ransaap. Zegt genoeg denk ik
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Graaf van de groove, Drossaard der draaitafel, brenger van de Funk
Samequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
kwiwi, heerlijk frisse vrucht verhuld onder een harige laag heerlijkheidquote:
Ze wil dat je ideeën opdoet voor een bordeel buiten de grens. Naam: SlettoVanBralgië.:Pquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wat is er vandaag voor drama, ama?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kwiwi, heerlijk frisse vrucht verhuld onder een harige laag heerlijkheid
ordinairquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:14 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ze wil dat je ideeën opdoet voor een bordeel buiten de grens. Naam: SlettoVanBralgië.:P
klinkt heel on Belgisch dit.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:14 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ze wil dat je ideeën opdoet voor een bordeel buiten de grens. Naam: SlettoVanBralgië.:P
Of gewoon OpZnBralgischquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klinkt heel on Belgisch dit.
Op z'n Belgisch zal 't dan eerder. Etto d'Amour zijn.
of gewoon 'Bij Etto'
Niksquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wat is er vandaag voor drama, ama?
Presentquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kwiwi, heerlijk frisse vrucht verhuld onder een harige laag heerlijkheid
Mag je wel liegen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jup, dagje brabant doet je goed.
Nee... anders zou ik wel zeggen dat kaas eetbaar is.quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jup, dagje brabant doet je goed.
gezelschapshuisquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
Een bordeel openen, wat ordi...
Tuurlijk is kaas eetbaar.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee... anders zou ik wel zeggen dat kaas eetbaar is.
ja maar zo is een pik in jouw kont ook doenbaar.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tuurlijk is kaas eetbaar.
Of je het lekker vindt is een ander verhaal...
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja maar zo is een pik in jouw kont ook doenbaar.
of je het lekker vindt is een ander verhaal..
Die schut ik zo uit mijn mouw johquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:29 schreef FranticDJ het volgende:
ga j
[..]
e nu ook nieuwe one liners verzinnen?
schut jij maar lekker met je sluisjequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:30 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Die schut ik zo uit mijn mouw joh
KOEKOEKquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
schut jij maar lekker met je sluisje
had eigenlijk een koekoek verwacht
Je weet waar het over gaat?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:35 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Miauw ik snap een liedje niet. Hij is best leuk maar verder...
Ik heb niet geluisterd en ik ken het niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:35 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar echt hoor.Geen wekker genot.
gaat over beffenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb niet geluisterd en ik ken het niet.
watergenotquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:37 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb bijna de hele dag aan het water gezeten
hebben wel meer yankeestanen last vanquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:37 schreef Justin_Case het volgende:
Maar de teksten slaan gewoon echt nergens op
welke van de twee?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:38 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind geen leuk liedje maar blijft wel in mijn hoofd hangen (helaas).
Ken ik ook nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:37 schreef FranticDJ het volgende:
beetje de Amerikaanse suikerspin versie van hou je bek en bef me van Merol
quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:35 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Britse versie dan hequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:37 schreef FranticDJ het volgende:
beetje de Amerikaanse suikerspin versie van hou je bek en bef me van Merol
Nee maar luister joh, dit is echt zo onsamenhangend allemaalquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hebben wel meer yankeestanen last van
boksquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Echt!![]()
Ik zou echt in de zee kunnen wonen!
Te diep voor je?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:39 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nee maar luister joh, dit is echt zo onsamenhangend allemaal
ja weet ikquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:39 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nee maar luister joh, dit is echt zo onsamenhangend allemaal
Ik bedoelde: ik heb dit nog nooit gehoord en dat houd ik graag zoquote:
verstandigquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik bedoelde: ik heb dit nog nooit gehoord en dat houd ik graag zo
Haha ja dat is alleen maar Nice.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja weet ik
als ik om 4u op wacht kom op zee. en aan het wakker worden ben ga ik daadwerkelijk naar songteksten luisteren
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jeetje Etto niet alles is ordinair.
ja welquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:41 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Haha ja dat is alleen maar Nice.
Ja als je 12 bent en naarquote:Tastes like strawberries on a summer evenin'
And it sounds just like a song
I want more berries and that summer feelin'
It's so wonderful and warm
Breathe me in, breathe me out
I don't know if I could ever go without
I'm just thinking out loud
Watermelon sugar high
Watermelon sugar high
Watermelon sugar high
Watermelon sugar high
Watermelon sugar
Strawberries on a summer evenin'
Baby, you're the end of June
I want your belly and that summer feelin'
Getting washed away in you
Breathe me in, breathe me out
Watermelon sugar high
Watermelon sugar high
Watermelon sugar high
Watermelon sugar high
Watermelon sugar high
Watermelon sugar high
Watermelon sugar high
Watermelon sugar high
I just wanna taste it, I just wanna taste it
Watermelon sugar high
Tastes like strawberries on a summer evenin'
And it sounds just like a song
I want your belly and that summer feelin'
Watermelon sugar high
Watermelon sugar high
Watermelon sugar high (Sugar)
Watermelon sugar high (Sugar)
Watermelon sugar high
Watermelon sugar high
Watermelon sugar high
Watermelon sugar high
I just wanna taste it, I just wanna taste it (Woo)
Watermelon sugar high
I just wanna taste it, I just wanna taste it (Ooh)
Watermelon sugar high
Watermelon sugar
watermelon sugar?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:41 schreef Bos81 het volgende:
Ik dacht trouwens eerst dat dit een nieuwe U2 single was![]()
![]()
![]()
Jaaaquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja welmaar je komt en hoop bagger tegen
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:41 schreef Bos81 het volgende:
Ik dacht trouwens eerst dat dit een nieuwe U2 single was![]()
![]()
![]()
Hahahahaquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:42 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja als je 12 bent en naarHarry
Styles
luistert zal je wel denken dat dit over beffen gaat ja
moet je even aan de dochter van klaas van der eerden vragenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:42 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja als je 12 bent en naarHarry
Styles
luistert zal je wel denken dat dit over beffen gaat ja
is dat Sharon osbourne?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:43 schreef Amarantha het volgende:
Nu al goed seizoen (nieuw seizoen Lucifer).
[ afbeelding ]
Lijkt me heel prettig. Tenzij hoogzomer en al die mensen vlak voor je neus. Wat natuurlijk óók leuk kan zijnquote:
Er zijn jaren dat ik die niet spreek.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
moet je even aan de dochter van klaas van der eerden vragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja is tering druk geweest afgelopen wekenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Lijkt me heel prettig. Tenzij hoogzomer en al die mensen vlak voor je neus. Wat natuurlijk óók leuk kan zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:45 schreef FranticDJ het volgende:
daar op voortbordurend.
Hoe noemt men beffen gelijk na de geboorte?Verkeerde account Los.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Er zijn jaren dat ik die niet spreek.ja daar hoorde nog een linkje bij. momentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb het dan ook meer over de u2 van deze eeuw...quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zit het m nu in te beelden met en Sunday bloody Sunday sausje
dat zijn zeker drie antieke prentenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:45 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb alweer 6 jaar Netflix. Ik heb al zeker 800 euro ofzo betaald eraan. Tering
Vertigo sausje danquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook meer over de u2 van deze eeuw...
Echt he.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dat zijn zeker drie antieke prenten
Hoezo?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:47 schreef Justin_Case het volgende:
Dot weekend is eigenlijk best wel goed verkloot door die persco .
had morgen best een geinig feestje bij iemand thuis, gaat nu niet door. Zondag een verjaardag, gaat nu niet door.quote:
Brave mensen ook zegquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:48 schreef Justin_Case het volgende:
M
[..]
had morgen best een geinig feestje bij iemand thuis, gaat nu niet door. Zondag een verjaardag, gaat nu niet door.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:48 schreef Justin_Case het volgende:
M
[..]
had morgen best een geinig feestje bij iemand thuis, gaat nu niet door. Zondag een verjaardag, gaat nu niet door.
Maar je mag toch gewoon tot 6 mensen thuis uitnodigen zei Rutte?!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:48 schreef Justin_Case het volgende:
M
[..]
Zou je niet verwachten van mensen uit Den Haag iddquote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Er zijn jaren dat ik die niet spreek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zou je niet verwachten van mensen uit Den Haag idd
Ja maar het waren er zo'n 50, morgen. Zondag ook zoiets, die gaan het nu alleen voor directe familie doen in tweeën .quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar je mag toch gewoon tot 6 mensen thuis uitnodigen zei Rutte?!
Meer mag ook, is slechts een adviesquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar je mag toch gewoon tot 6 mensen thuis uitnodigen zei Rutte?!
Aah zo ja dan snap ik het wel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:50 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja maar het waren er zo'n 50, morgen. Zondag ook zoiets, die gaan het nu alleen voor directe familie doen in tweeën .
Terecht.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:48 schreef Justin_Case het volgende:
M
[..]
Oh echt? Naja beter ons er wel aanhouden toch.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Meer mag ook, is slechts een advies
Ik heb weinig zin in nsb volk eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Meer mag ook, is slechts een advies
Tuurlijk wel! Is om ons te pesten!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:51 schreef Amarantha het volgende:
Ze geven het advies vast niet voor de gein.
Ja, nee, jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh echt? Naja beter ons er wel aanhouden toch.
Kan ik mij voorstellen, ik vier mijn verjaardag volgende week zaterdag maar het gaat wel gewoon door.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:50 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik heb weinig zin in nsb volk eerlijk gezegd.
Nog nooit geweest.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:51 schreef Justin_Case het volgende:
Ach Madurodam is ook best geinig toch![]()
Krijg je dan ook hele kleine blokjes kaas?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:51 schreef Justin_Case het volgende:
Ach Madurodam is ook best geinig toch![]()
Buda, Treurwilg van Trianon, wreker van Transylvaniëquote:
Nja qua ruimte is het ook best groot hoor, grote tuin en huis is prima maarja toch maar ff niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, nee, ja![]()
[..]
Kan ik mij voorstellen, ik vier mijn verjaardag volgende week zaterdag maar het gaat wel gewoon door.
Ongeveer 20 mensen, wel buiten in een open tent
Is leukquote:
Volgens mij hebben ze dat als souvenirquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Krijg je dan ook hele kleine blokjes kaas?
ook goedenavondquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:53 schreef bitterbal het volgende:
wil dit weer terug
https://9gag.com/gag/adVOzOQ
ga dan maar gelijk aan de Afwasquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:53 schreef bitterbal het volgende:
wil dit weer terug
En dan ook dat je niet getrouwd hoeft te zijn met elkaar.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:53 schreef bitterbal het volgende:
wil dit weer terug
Hier kan ik het ook makkelijk kwijt, woon ook maar in een dorp met 400 inwoners en ons kent ons.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:53 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nja qua ruimte is het ook best groot hoor, grote tuin en huis is prima maarja toch maar ff niet.
Beter beter!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hier kan ik het ook makkelijk kwijt, woon ook maar in een dorp met 400 inwoners en ons kent ons.
Gok dat niemand gaat bellen
Gewoon random een man kunnen uitkiezen zonder redenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En dan ook dat je niet getrouwd hoeft te zijn met elkaar.
Heyquote:
Dat óók! En vaak ook wel met een redenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gewoon random een man kunnen uitkiezen zonder reden
Etto, Heer van de Heerlijckheid Helmond, Usurper van het Zuid-Oost Brabantse Rijk.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Buda, Treurwilg van Trianon, wreker van Transylvanië
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Etto, Heer van de Heerlijckheid Helmond, Usurper van het Zuid-Oost Brabantse Rijk.
Ik probeer er een middenweg in te vinden, aan de ene kant wil ik het serieus nemen voor de zwakkere medemens maar aan de andere kant wil ik wel enigszins een normaal leven hebben.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:56 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Het is verder ook niet het einde der tijden natuurlijk.
Nu niet heel erg gaar? Heb ik altijd wel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:57 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nou ik heb net 2 uur geslapen![]()
en dan straks weer?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:57 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Max een half uur, langer dan dat en mijn dag is verpestquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu niet heel erg gaar? Heb ik altijd wel.
Nee valt wel mee eigenlijk. Ik was gewoon echt heel moe. Nu wel fitquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu niet heel erg gaar? Heb ik altijd wel.
Ja maar denk pas rond half 3 of zo. Slinger straks Netflix wel ff aanquote:
Je nieuwe naam al moe?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:57 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Oehlalaquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
denk niet dat het veel slapen wordt vanavond
Ja dat heb ik ook wel hoor. Had me er gewoon best op verheugd.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik probeer er een middenweg in te vinden, aan de ene kant wil ik het serieus nemen voor de zwakkere medemens maar aan de andere kant wil ik wel enigszins een normaal leven hebben.
Denk dat het door het weer komt of zo. Echt al twee weken lang compleet gesloopt man. Terwijl ik toch best goed slaap.quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
denk niet dat het veel slapen wordt vanavond
ja ken 'tquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:00 schreef Justin_Case het volgende:
D
[..]
Denk dat het door het weer komt of zo. Echt al twee weken lang compleet gesloopt man. Terwijl ik toch best goed slaap.
Lekker zweten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nja, en het is erg benauwd alhier...
Snap ik jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:00 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel hoor. Had me er gewoon best op verheugd.
Ja, dat heb ik ook. Ik slaap minder diep als het zo warm is. Elke dag na het eten ben ik gaar.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:00 schreef Justin_Case het volgende:
D
[..]
Denk dat het door het weer komt of zo. Echt al twee weken lang compleet gesloopt man. Terwijl ik toch best goed slaap.
dat wordt trouwen met @LTVDKquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:01 schreef bitterbal het volgende:
die who baas denkt nog 2 jaar jongens
Waarom zo vroeg op zaterdag?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:01 schreef Koen66 het volgende:
Geen zin om te slapen, maar wekker gaat om 6:30
Eet je bij kannibalen misschien?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook. Ik slaap minder diep als het zo warm is. Elke dag na het eten ben ik gaar.
Las het net ja.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:01 schreef bitterbal het volgende:
Weer terug naar NL?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:01 schreef Koen66 het volgende:
Geen zin om te slapen, maar wekker gaat om 6:30
Ik twijfel of ik de WHO serieus moet nemen, die weten het ook allemaal niet volgens mijquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:01 schreef bitterbal het volgende:
Precies dit...quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:00 schreef Justin_Case het volgende:
D
[..]
nou ja op basis van de spaanse griep denken ze dit ;pquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik de WHO serieus moet nemen, die weten het ook allemaal niet volgens mij
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Eet je bij kannibalen misschien?
quote:
Resultaten in het verleden bieden geen garantie op de toekomst.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja op basis van de spaanse griep denken ze dit ;p
Ja maakt je alleen maar vermoeienderquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Precies dit...
Alleen slaap ik wel ruk. Het liefst wil ik gewoon een weekend de deken over mijn hoofd, maar dag helpt zo verdomd weinig
Ja, juist daarom.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja op basis van de spaanse griep denken ze dit ;p
Maandag weer naar Dordt, 1 levende en 1 dode cavia ophalenquote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep, bijna 3 weken zitten er weer op
Is er een cavia doodgegaan?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maandag weer naar Dordt, 1 levende en 1 dode cavia ophalen
Hebben ze die dode al die tijd bewaard?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maandag weer naar Dordt, 1 levende en 1 dode cavia ophalen
Gelukkig zitten we nu niet in een wereldoorlog en massaal in de loopgraven met allerlei infectieziektes om ons heen. Anders hadden we wel een groter probleem gehad ja.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, juist daarom.
Niemand weet hoe dit verder gaat, het kan zomaar anders zijn dan anders.
Jeetje dat was ff een open deur zeg
Heb er alweer 5 weken werken opzittenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep, bijna 3 weken zitten er weer op
Tsja aan alles komt een einde. Terug naar corona countryquote:
Dat denk ik ook ja, we zijn nu zo veel verder in onze ontwikkeling en de omstandigheden zijn echt heel veel beterquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:05 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Gelukkig zitten we nu niet in een wereldoorlog en massaal in de loopgraven met allerlei infectieziektes om ons heen. Anders hadden we wel een groter probleem gehad ja.
Mevr Koen wilde hem graag bij ons in de tuin begraven, ligt in Dordrecht in de koeling bij het asielquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hebben ze die dode al die tijd bewaard?
mja toch zie ik tegen de winter op.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:05 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Gelukkig zitten we nu niet in een wereldoorlog en massaal in de loopgraven met allerlei infectieziektes om ons heen. Anders hadden we wel een groter probleem gehad ja.
Ja gelukkig maar.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja, we zijn nu zo veel verder in onze ontwikkeling en de omstandigheden zijn echt heel veel beter
Yep, langharige heeft de hitte van m'n moeder d'r flatje niet overleefdquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is er een cavia doodgegaan?Aaah zielig.
Ik ook hoor, verwacht nog wel wat ellende vanaf ongeveer oktoberquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja toch zie ik tegen de winter op.
Aha!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mevr Koen wilde hem graag bij ons in de tuin begraven, ligt in Dordrecht in de koeling bij het asiel
Gelukkig is er rumquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ook, kou en regen. Bleh.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh dit klinkt wel heel erg zielig.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep, langharige heeft de hitte van m'n moeder d'r flatje niet overleefd
Waren bij m'n moeder, en aangezien ie bijna 2 weken niet reukloos zou overleven 'slaapt' ie nu in de koelingquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Aha!
Ik ging er vanuit dat ze bij kennissen waren![]()
Lang gehad hè?
Ik hoop het niet, vrees het ook maar weet niet precies wat we kunnen verwachten. Denk wel dat het gewoon een kut tijd wordt ook voor werkgevers. Mensen krijgen buikgriep, normale griep en/of corona. Mensen liggen er straks om de haverklap uit johquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yepquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dit klinkt wel heel erg zielig.
Sneu!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waren bij m'n moeder, en aangezien ie bijna 2 weken niet reukloos zou overleven 'slaapt' ie nu in de koeling
hoop jequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ook, kou en regen. Bleh.
Behalve kerst, lekker een week het land uit.
Ja maar deze tijd is ook kut met hooikoortsquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:10 schreef Amarantha het volgende:
Je hebt wel weer dat straks iedereen verkouden wordt enz en dan moet je alsnog thuisblijven waarschijnlijk. Ik ben echt altijd best snel verkouden dus heb er zin in.
Kun je maar uit die drie kiezen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:09 schreef Justin_Case het volgende:
I
[..]
Ik hoop het niet, vrees het ook maar weet niet precies wat we kunnen verwachten. Denk wel dat het gewoon een kut tijd wordt ook voor werkgevers. Mensen krijgen buikgriep, normale griep en/of corona. Mensen liggen er straks om de haverklap uit joh
True maar nu ligt niet half NL in bed te snotteren en te hoesten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:11 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja maar deze tijd is ook kut met hooikoorts
Ideale tijden voor mensen die zich altijd al ziek melden als ze een natte neus hebben. Dat wordt de norm nuquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:10 schreef Amarantha het volgende:
Je hebt wel weer dat straks iedereen verkouden wordt enz en dan moet je alsnog thuisblijven waarschijnlijk. Ik ben echt altijd best snel verkouden dus heb er zin in.
En zich dus constant moeten laten testen? Dank je de koekoek zou ik dan denken..quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ideale tijden voor mensen die zich altijd al ziek melden als ze een natte neus hebben. Dat wordt de norm nu
Ik ben van de week ook al een paar keer even gaan liggen toen ik thuiskwam uit het werk, maar het helpt nietsquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:03 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja maakt je alleen maar vermoeiender
ja herkenbaarquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben van de week ook al een paar keer even gaan liggen toen ik thuiskwam uit het werk, maar het helpt niets
Je blijft gewoon dood- en doodmoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |