Ik heb het ook niet echt gekeken toen. Alleen die van Keessie volgens mij. Ik woonde toen overigens nog niet in Eindhoven en werkte nog niet bij de post en kende de desbetreffende wijk toen ook niet zo als ik het nu wel ken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:20 schreef Muck het volgende:
Één collega kende probleemwijken niet![]()
We hebben haar maar een middagje bijgespijkerd
Iets over die Spaanse?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:20 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik weet precies wat je gezegd hebt
More Scrap Coming?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:24 schreef Gruj0 het volgende:
Dit begint meer op een MSC te lijken.ModSlowChat
Ex-ModSlowChat dan hequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:24 schreef Gruj0 het volgende:
Dit begint meer op een MSC te lijken.ModSlowChat
Het is ook niet echt lekker terug te kijkenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet echt gekeken toen. Alleen die van Keessie volgens mij. Ik woonde toen overigens nog niet in Eindhoven en werkte nog niet bij de post en kende de desbetreffende wijk toen ook niet zo als ik het nu wel ken.
Nee, natuurlijk al wel al lang geleden. Zou wel grappig zijn om een keer een Hoe is het nu met? te hebben..quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Het is ook niet echt lekker terug te kijken
Ik zag het voorbij komen jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk al wel al lang geleden. Zou wel grappig zijn om een keer een Hoe is het nu met? te hebben..
Gaat nu ook gebeuren met JZHMH
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zag het voorbij komen ja![]()
20 jaar jzhmh, toch?
Miauw, die hier gisteren was. Molo ook. Misschien wel meer, maar dan moet ik even gravenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:30 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Nog meer mensen die mod waren op jou en Fles na?
Dan ben ik zowat de enige idioot die hier post maar geen mod is of was.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Miauw, die hier gisteren was. Molo ook. Misschien wel meer, maar dan moet ik even graven
boksquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:34 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Dan ben ik zowat de enige idioot die hier post maar geen mod is of was.![]()
Ja zag het. Die gasten zijn niet goed hoor.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:36 schreef FranticDJ het volgende:
oh god. zo'n demonstratie gekkie op RTL
'rellen zijn schuld van de politie'
tief op joh
lekker je eigen koers varenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:37 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Hoe hou je het uit tussen alle blauwigheid hier?![]()
ja bizar hequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:38 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja zag het. Die gasten zijn niet goed hoor.
Simpele zielenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja bizar he
wat een volk. die moeten echt chemisch gecastreerd worden.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:51 schreef kwiwi het volgende:
Bovenburen zijn aan het boren, zo kan ik toch geen film kijken
gewoon meeborenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:51 schreef kwiwi het volgende:
Misschien moet Gergely even basz meg gaan roepen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:51 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben donkerblauw geweestquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:30 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Zo hè!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben donkerblauw geweestalleen dat was voor de FP maar kon ook op het forum modden
Mijn oprechte deelneming.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben donkerblauw geweestalleen dat was voor de FP maar kon ook op het forum modden
Wil je me aanraken?quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:30 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Lekker gezwommen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:34 schreef FranticDJ het volgende:
Zo. kinderfeestje is voorbij. Met een snoepzakje terug thuis gebracht
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:34 schreef FranticDJ het volgende:
Zo. kinderfeestje is voorbij. Met een snoepzakje terug thuis gebracht
De avond is nog jongquote:
hij is alweer bij mn ouders.. dus kan ie daar lekker tegen de muur poepen.quote:
Als je leuke kinderen hebt welquote:
BAASquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nijn ook niet geloof ikquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:08 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Jij, Bitterbal ook geloof ik en FranticDJ zijn een van de weinigen geloof ik.
ik heb Molo niet nodig om over poep te praten.quote:
Graaf van de groove, Drossaard der draaitafel, brenger van de Funkquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb Molo niet nodig om over poep te praten.
zij noemt mij zelfs een ransaap. Zegt genoeg denk ik
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Graaf van de groove, Drossaard der draaitafel, brenger van de Funk
Samequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
kwiwi, heerlijk frisse vrucht verhuld onder een harige laag heerlijkheidquote:
Ze wil dat je ideeën opdoet voor een bordeel buiten de grens. Naam: SlettoVanBralgië.:Pquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wat is er vandaag voor drama, ama?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kwiwi, heerlijk frisse vrucht verhuld onder een harige laag heerlijkheid
ordinairquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:14 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ze wil dat je ideeën opdoet voor een bordeel buiten de grens. Naam: SlettoVanBralgië.:P
klinkt heel on Belgisch dit.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:14 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ze wil dat je ideeën opdoet voor een bordeel buiten de grens. Naam: SlettoVanBralgië.:P
Of gewoon OpZnBralgischquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klinkt heel on Belgisch dit.
Op z'n Belgisch zal 't dan eerder. Etto d'Amour zijn.
of gewoon 'Bij Etto'
Niksquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wat is er vandaag voor drama, ama?
Presentquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kwiwi, heerlijk frisse vrucht verhuld onder een harige laag heerlijkheid
Mag je wel liegen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jup, dagje brabant doet je goed.
Nee... anders zou ik wel zeggen dat kaas eetbaar is.quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jup, dagje brabant doet je goed.
gezelschapshuisquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
Een bordeel openen, wat ordi...
Tuurlijk is kaas eetbaar.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee... anders zou ik wel zeggen dat kaas eetbaar is.
ja maar zo is een pik in jouw kont ook doenbaar.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tuurlijk is kaas eetbaar.
Of je het lekker vindt is een ander verhaal...
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja maar zo is een pik in jouw kont ook doenbaar.
of je het lekker vindt is een ander verhaal..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |