abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7996422
Omdat het Denis Zanette topic verregaand off topic raakt heb ik maar een centraal wielren - topic gemaakt, waar de algemene wielrenzaken vanaf nu kunnen worden besproken
pi_7996447
Voor de overzichtelijkheid hier mijn laatste post uit het Denis Zanette-topic:

De top is veel te smal in Nederland, en er stromen te weinig renners door vanuit de amateurs naar de profs.
Nederland zou er eigenlijk nog een echt Trade Team 2 bij moeten hebben. Jongens die bij de Rabobank afvallen stoppen nu vaak met wielrennen, da's hartstikke zonde.
Als Dekker wegvalt, dan zul je in de klassiekers niet gauw meer een Nederland vooraan zien, of het moet Michael Boogerd zijn

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 19 januari 2003 @ 22:49:12 #3
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_7996457
schijnt dat boogerd een lekke band heeft
gelukkig is er nog tijd zat om dat ding te plakken voordat het seizoen begint
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
pi_7997232
quote:
Op zondag 19 januari 2003 22:49 schreef CAZZO het volgende:
schijnt dat boogerd een lekke band heeft
gelukkig is er nog tijd zat om dat ding te plakken voordat het seizoen begint
Haha wat lollig.
pi_7997264
quote:
Op zondag 19 januari 2003 22:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Voor de overzichtelijkheid hier mijn laatste post uit het Denis Zanette-topic:

De top is veel te smal in Nederland, en er stromen te weinig renners door vanuit de amateurs naar de profs.
Nederland zou er eigenlijk nog een echt Trade Team 2 bij moeten hebben. Jongens die bij de Rabobank afvallen stoppen nu vaak met wielrennen, da's hartstikke zonde.
Als Dekker wegvalt, dan zul je in de klassiekers niet gauw meer een Nederland vooraan zien, of het moet Michael Boogerd zijn

Ja is wel zo er is gewoon weinig talent in Nederland, De renners die bij de RABO junioren top zijn zijn bij de neo's en elite zonder contract niks meer waard en rijden geen deuk meer in een pakje boter.

Nederland heeft nog een echt trade 2 team Bankgiroloterij Batavus.

pi_7997295
quote:
Op zondag 19 januari 2003 23:21 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Ja is wel zo er is gewoon weinig talent in Nederland, De renners die bij de RABO junioren top zijn zijn bij de neo's en elite zonder contract niks meer waard en rijden geen deuk meer in een pakje boter.

Nederland heeft nog een echt trade 2 team Bankgiroloterij Batavus.

Ze moeten ook de tijd krijgen, maar dat krijgen ze niet in Nederland, omdat er maar een TT-1 is, en daar moet je toch al vrij snel wat prestaties neerzetten, anders is het inpakken en wegwezen.
Naast BGL zou er nog een TT-2 met voornamelijk Nederlandse renners moeten zijn.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_7997345
quote:
Op zondag 19 januari 2003 23:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ze moeten ook de tijd krijgen, maar dat krijgen ze niet in Nederland, omdat er maar een TT-1 is, en daar moet je toch al vrij snel wat prestaties neerzetten, anders is het inpakken en wegwezen.
Naast BGL zou er nog een TT-2 met voornamelijk Nederlandse renners moeten zijn.

ja misschien wel ja maar de meeste zijn TT-3!! Axa, fuji bike, rabo amateurs, van hemert groep, tegeltoko etc.
pi_7997379
quote:
Op zondag 19 januari 2003 23:26 schreef Bartoli het volgende:

[..]

ja misschien wel ja maar de meeste zijn TT-3!! Axa, fuji bike, rabo amateurs, van hemert groep, tegeltoko etc.

Dan maak je echt een hele stap terug als je van TT-1 naar TT-3 gaat. TT-3 vind ik veredelde amateurploegen.
De meeste van die jongens daar kunnen volgens mij ook niet leven van het fietsen alleen.
pi_7997510
quote:
Op zondag 19 januari 2003 23:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dan maak je echt een hele stap terug als je van TT-1 naar TT-3 gaat. TT-3 vind ik veredelde amateurploegen.
De meeste van die jongens daar kunnen volgens mij ook niet leven van het fietsen alleen.

Nee dat klopt ook wel. Een groot voorbeeld is bv Jonker hij fietst voor RABO voor ONCE , Big mat en nu voor Van Hemert Groep dus dat is van top ploeg naar trade 3 team. Maar ja hij word vandaag wel weer 3e in het Nationaal Australisch WegKampioenschap.
pi_7997565
Ik denk dat er in Nederland heel wat talent verloren gaat omdat ze gewoon niet genoeg de kans krijgen om in sterk bezette wedstrijden in heuvel en bergachtig gebied te rijden.
De meeste jongens komen alleen maar toe de vlakke waaier omlopen en klassiekers in Nederland.
Ik denk dat daardoor in al heel wat potenciele Nederlandse bolletjestrui dragers verloren zijn gegaan. Simpel weg omdat ze niet genoeg de kans hebben gekregen om hun talent te tonen.
As't net kin sa't moat dan moat't mar sa't kin.
pi_7997620
quote:
Op zondag 19 januari 2003 23:34 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Nee dat klopt ook wel. Een groot voorbeeld is bv Jonker hij fietst voor RABO voor ONCE , Big mat en nu voor Van Hemert Groep dus dat is van top ploeg naar trade 3 team. Maar ja hij word vandaag wel weer 3e in het Nationaal Australisch WegKampioenschap.

Veel jongens zien zo'n TT-3 ook niet meer zitten, en hangen hun fiets gewoon aan de wilgen, omdat als BGL de selectie rond heeft, er geen echt alternatief is voor de Rabobank.
quote:
Ik denk dat er in Nederland heel wat talent verloren gaat omdat ze gewoon niet genoeg de kans krijgen om in sterk bezette wedstrijden in heuvel en bergachtig gebied te rijden.
De meeste jongens komen alleen maar toe de vlakke waaier omlopen en klassiekers in Nederland.
Ik denk dat daardoor in al heel wat potenciele Nederlandse bolletjestrui dragers verloren zijn gegaan. Simpel weg omdat ze niet genoeg de kans hebben gekregen om hun talent te tonen.
Daar zit wel veel in natuurlijk. Wil je als Nederlander in de heuvels rijden regelmatig, dan moet je je wedstrijden en trainingen toch vaak al ver van huis zoeken, zeker als je helemaal in het Noorden van het land woont.

Daarom is het zo jammer dat er in Nederland niks zit tussen klassiekers en de rondjes om de kerk voor jonge renners. Je hebt een paar waaierklassiekers, enkele klassiekers in Limburg, en verder zijn het allemaal rondjes om de kerk.
Je bent als renner al snel gedwongen veel in het buitenland te rijden, en dan moet je ook maar net ouders hebben die zin hebben om elk weekend, vaak honderden kilometers, te rijden...

pi_7997641
quote:
Op zondag 19 januari 2003 23:37 schreef wicker het volgende:
Nee dat blijkt ook wel want de belgen en nederlanders zijn over het algemeen in waaierklassiekers/ waaierwedstrijden de heer en meesters.
Maar ja als het echt bergop gaat is alleen Boogerd nog daar al heeft die ook af en toe een off day in een bergrit.
Maar ja zijn ritwinst dit jaar was wel zeer indrukwekkend op la plagne.
  zondag 19 januari 2003 @ 23:44:43 #13
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_7997685
quote:
Op zondag 19 januari 2003 23:37 schreef wicker het volgende:
Rob Harmeling heeft in zijn jeugd dagelijks tig keer de Holterberg van allerlei mogelijke kanten beklommen,het mocht niet baten
Rooks en Theunisse hadden toch ook geen fatsoenlijke bergen in hun omgeving maar wonnen toch de bolletjestrui,hoe wil je dat dan verklaren
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
pi_7997739
quote:
Op zondag 19 januari 2003 23:44 schreef CAZZO het volgende:

[..]

Rob Harmeling heeft in zijn jeugd dagelijks tig keer de Holterberg van allerlei mogelijke kanten beklommen,het mocht niet baten

Holterberg zou ik nou niet echt een berg noemen voor een geschikte klimtraining. Op de Holterberg wordt je geen klimmer. Overigens: Klimmen is trainbaar, maar iemand die geen viaduct opkomt zal nooit een berggeit worden.
quote:
Rooks en Theunisse hadden toch ook geen fatsoenlijke bergen in hun omgeving maar wonnen toch de bolletjestrui,hoe wil je dat dan verklaren
Veel talent, en misschien in hun amateurperiode toch wat bergop gereden.
pi_7997755
quote:
Op zondag 19 januari 2003 23:44 schreef CAZZO het volgende:

[..]

Ja sommige zijn er natuurlijk voor aangelegd. Boogerd als Hagenaar heeft toch ook geen heuvels om te trainen dus die gaan per auto speciaal daarvoor trainen in Limburg en in de Ardennen.
pi_7997780
quote:
Op zondag 19 januari 2003 23:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Veel talent, en misschien in hun amateurperiode toch wat bergop gereden.

Ja is wat ik dus bedoel.
pi_7997827
als er iemand op msn wil praten over wielrennen of zo kan dat ook!!!
pi_7998096
Het zou volgens mij ook beter zijn i.p.v. weer een topcompetie in nederland te organiseren eens sterke benelux competitie met evt. Duitsland op te zetten voor neo's en elite zonder contract.
pi_8001637
quote:
Op maandag 20 januari 2003 00:06 schreef wicker het volgende:
Het zou volgens mij ook beter zijn i.p.v. weer een topcompetie in nederland te organiseren eens sterke benelux competitie met evt. Duitsland op te zetten voor neo's en elite zonder contract.
Dat denk ik ook. Het zou ook meteen wat meer variatie zitten in de wedstrijden.
Paar klimkoersen in de Ardennen, wat waaierkoersen in Nederland, geaccidenteerde parcoursen in Limburg.
Gewoon de betere Benelux-ploegen aan de start, aangevuld met beloftenteams uit Duitsland, Frankrijk en het Oostblok.
pi_8008137
quote:
Op maandag 20 januari 2003 10:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Het zou ook meteen wat meer variatie zitten in de wedstrijden.
Paar klimkoersen in de Ardennen, wat waaierkoersen in Nederland, geaccidenteerde parcoursen in Limburg.
Gewoon de betere Benelux-ploegen aan de start, aangevuld met beloftenteams uit Duitsland, Frankrijk en het Oostblok.

Ja ok ben ik het wel mee eens maar als de ploegen wat willen kunnen ze toch ook inschrijven voor de Triptique Ardennais bijvoorbeeld. Maar ja ben het me jullie eens om een Benelux competitie op te zetten.
Ik dacht gehoord te hebben dat dat over een paar jaar ook de bedoeling was dat die er kwam. Je hebt overal in die landen wel goede wedstrijden en ook klimwedstrijden en daar doen de nederlandse amateurs ook aan mee maar ja zonder resultaten of enkele uitzonderingen na.
pi_8022922
quote:
Op maandag 20 januari 2003 16:31 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Ja ok ben ik het wel mee eens maar als de ploegen wat willen kunnen ze toch ook inschrijven voor de Triptique Ardennais bijvoorbeeld. Maar ja ben het me jullie eens om een Benelux competitie op te zetten.
Ik dacht gehoord te hebben dat dat over een paar jaar ook de bedoeling was dat die er kwam. Je hebt overal in die landen wel goede wedstrijden en ook klimwedstrijden en daar doen de nederlandse amateurs ook aan mee maar ja zonder resultaten of enkele uitzonderingen na.

Zo'n sterke competitie heeft als voordeel dat je een seizoen in kunt plannen, en dat je als ploeg verzekerd bent van een groot aantal mooie en zware wedstrijden waarin je je krachten kunt meten met andere toppers.
Nu al kunnen ploegen wel meedoen aan competities, maar het is allemaal erg rommelig en onduidelijk. Het zou beter zijn als er een wat groter opgezette competitie komt, waarin de betere espoirs van Nederland, Belgie, Luxemburg, Duitsland, Oostblok en wie er allemaal nog meer mee wil doen elkaar treffen.
pi_8024981
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 11:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Zo'n sterke competitie heeft als voordeel dat je een seizoen in kunt plannen, en dat je als ploeg verzekerd bent van een groot aantal mooie en zware wedstrijden waarin je je krachten kunt meten met andere toppers.
Nu al kunnen ploegen wel meedoen aan competities, maar het is allemaal erg rommelig en onduidelijk. Het zou beter zijn als er een wat groter opgezette competitie komt, waarin de betere espoirs van Nederland, Belgie, Luxemburg, Duitsland, Oostblok en wie er allemaal nog meer mee wil doen elkaar treffen.

Ja klopt wel maar de beter espoirs van Nederland meten zich al in het buitenland noem de triptique ardennais, ronde van de toekomst met ook profs -23 erbij, de ronde van d'alsace etc etc. Er zijn genoeg mooie wedstrijden waar die renners aan mee kunnen doen heb je ook niet speciaal een Benelux competitie voor nodig.
Maar ja voor de "mindere" zou het wel leuk zijn.
pi_8028085
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 12:59 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Ja klopt wel maar de beter espoirs van Nederland meten zich al in het buitenland noem de triptique ardennais, ronde van de toekomst met ook profs -23 erbij, de ronde van d'alsace etc etc. Er zijn genoeg mooie wedstrijden waar die renners aan mee kunnen doen heb je ook niet speciaal een Benelux competitie voor nodig.
Maar ja voor de "mindere" zou het wel leuk zijn.

Ik zie liever dat dergelijke renners aan een Benelux-topcompetitie mee gaan doen.
Door zo'n topcompetitie krijgen de afzonderlijke wedstrijden ook veel meer uitstraling, door dat er enkele hele mooie wedstrijd bij zitten zoals Triptique Ardennais, LBL, Hasselt-Spa-Hasselt, maar ook wat Nederlandse wedstrijden die daardoor een betere bezetting krijgen.
Profs zou je moeten weren uit die topcompetitie vind ik.
pi_8031669
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 15:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik zie liever dat dergelijke renners aan een Benelux-topcompetitie mee gaan doen.
Door zo'n topcompetitie krijgen de afzonderlijke wedstrijden ook veel meer uitstraling, door dat er enkele hele mooie wedstrijd bij zitten zoals Triptique Ardennais, LBL, Hasselt-Spa-Hasselt, maar ook wat Nederlandse wedstrijden die daardoor een betere bezetting krijgen.
Profs zou je moeten weren uit die topcompetitie vind ik.

Ja klopt wel maar zoals ik al eerder zei die topcompetitie voor de betere elite zonder contract zal er denk ik niet komen ( voor de benelux) daarom gaan de betere elite zonder contract naar het buitenland zoals R/V deToekomst, Hasselt Spa Hasselt, triptique Ardennais, R/V de alsace , r/v vlaanderen voor elite zonder contarct etc etc etc.
Er zijn genoeg wedstrijden waar ze zich kunnen meten.
Ik denk dat zo'n topcompetitie alleen nuttig is voor de "mindere" renners die niet zoveel in het buitenland komen.
pi_8032420
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 18:24 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Ja klopt wel maar zoals ik al eerder zei die topcompetitie voor de betere elite zonder contract zal er denk ik niet komen ( voor de benelux) daarom gaan de betere elite zonder contract naar het buitenland zoals R/V deToekomst, Hasselt Spa Hasselt, triptique Ardennais, R/V de alsace , r/v vlaanderen voor elite zonder contarct etc etc etc.
Er zijn genoeg wedstrijden waar ze zich kunnen meten.
Ik denk dat zo'n topcompetitie alleen nuttig is voor de "mindere" renners die niet zoveel in het buitenland komen.

Ik denk dat die topcompetitie ook wel voor de toppers van nut kan zijn. Weliswaar zoeken ze nu ook al de Belgische top op in de buitenlandse topwedstrijden, maar het zou mooi zijn als die wedstrijden worden ondergebracht in een soort klassement.
pi_8033864
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 19:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik denk dat die topcompetitie ook wel voor de toppers van nut kan zijn. Weliswaar zoeken ze nu ook al de Belgische top op in de buitenlandse topwedstrijden, maar het zou mooi zijn als die wedstrijden worden ondergebracht in een soort klassement.

Miscchien wel ja.

By the Way Het wegseizoen is weer van start gegaan met de Tour Down Under!!!

Uitslag rit 1:

1.Baden Cooke
2.Robbie McEwen
3.Luca Paolini
4.Julian Dean
5.Joaquin Rodriquez
6.Stuart O'Grady (Australisch Kampioen)
7.Dirk Reichl
8.Brett Aitkin
9.Mark Renshaw
10.Stefano Zanini

Is tevens de stand. Tom Boonen werd 14e.

Nog 4 etappes te gaan.

pi_8033988
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 20:17 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Uitslag rit 1:

8.Brett Aitkin

Sinds wanneer rijdt Aitkin wegraces?
pi_8034059
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 20:17 schreef Bartoli het volgende:
By the Way Het wegseizoen is weer van start gegaan met de Tour Down Under!!!

Uitslag rit 1:

1.Baden Cooke
2.Robbie McEwen
3.Luca Paolini
.....
Nog 4 etappes te gaan.

is niet echt een graadmeter, toch. meer aussiefest
pi_8034226
Twee Nederlanders in deze koers die zich vandaag niet mengden in de spurt.
Tristan Hoffman 37'ste
Bram Tankink 81'ste
pi_8034326
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 20:26 schreef dolle_hond het volgende:

[..]

is niet echt een graadmeter, toch. meer aussiefest

De Ronde van de Middellandse Zee is over het algemeen de eerste echte graadmeter wie er vroeg in het seizoen in vorm is.

Ik kan niet wachten tot de kop er weer echt af is met "Het Volk"

pi_8037221
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 20:23 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Sinds wanneer rijdt Aitkin wegraces?

Volgens mij ook alleen in Australie volgens mij is het voor de rest alleen maar op de baan.
pi_8037241
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 20:39 schreef Leatherface het volgende:

[..]

De Ronde van de Middellandse Zee is over het algemeen de eerste echte graadmeter wie er vroeg in het seizoen in vorm is.

Ik kan niet wachten tot de kop er weer echt af is met "Het Volk"

helemaal mee eens.
pi_8037739
Ik wacht ook met spanning af op Het Volk.

Die wedstrijdjes Down Under zijn leuk, maar het zegt allemaal zo weinig.

pi_8038462
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 23:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik wacht ook met spanning af op Het Volk.

Die wedstrijdjes Down Under zijn leuk, maar het zegt allemaal zo weinig.

Als je hem kan winnen is het mooi meegenomen maar de meeste rijden alleen daar voor te trainen en om wedstrijdritme op te doen en zal pas echt beginnen eind Februari, begin Maart maar iedere overwinning is meegenomen.
pi_8041570
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 23:37 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Als je hem kan winnen is het mooi meegenomen maar de meeste rijden alleen daar voor te trainen en om wedstrijdritme op te doen en zal pas echt beginnen eind Februari, begin Maart maar iedere overwinning is meegenomen.

training icm beetje vakantie. de aussies zijn bij familie en de anderen komen ook eens ergens anders.
OHV is altijd leuk, zeker bij koud weer.
pi_8044832
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 08:36 schreef dolle_hond het volgende:

[..]

training icm beetje vakantie. de aussies zijn bij familie en de anderen komen ook eens ergens anders.
OHV is altijd leuk, zeker bij koud weer.

Klopt ook wel.

Sacchi won 2e rit en is tevens ook leider.

pi_8069535
McEwen zijn motor begint ook weer te lopen en won zo de 3e rit in de TDU. En het was zijn 2e zege van het seizoen.
Sacchi blijft leider.

* Bartoli zegt Kijk ook op: http://members.lycos.nl/MarcoPinotti is een site over een italiaanse profwielrenner ( van Lampre ) die ik gemaakt heb voor hem. Ken die italiaan overigens persoonlijk.

donderdag 23 januari 2003 @ 18:34:39 #38
30919 mitt
Michael Corleone
pi_8071499
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 16:41 schreef Bartoli het volgende:
McEwen zijn motor begint ook weer te lopen en won zo de 3e rit in de TDU. En het was zijn 2e zege van het seizoen.
Sacchi blijft leider.

* Bartoli zegt Kijk ook op: http://members.lycos.nl/MarcoPinotti is een site over een italiaanse profwielrenner ( van Lampre ) die ik gemaakt heb voor hem. Ken die italiaan overigens persoonlijk.

quote:
125th in the General Classification in the Vuelta
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_8073946
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 18:34 schreef mitt het volgende:

[..]

[..]

Ik weet niet over wie je het hebt maar ik neem aan over die italiaan. Ja 125th in de Vuelta!!!

Doe jij het hem na???? dacht het niet. Lees ook verder de uitslagen zie je ook dat die wedstrijden wint of kort eindigt.

pi_8074023
Van Pinotti staat me nog bij dat hij 2 jaar geleden in de Tour samen met Rik Verbrugghe ontsnapt was, maar in de sprint verloor
pi_8074536
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 20:15 schreef Leatherface het volgende:
Van Pinotti staat me nog bij dat hij 2 jaar geleden in de Tour samen met Rik Verbrugghe ontsnapt was, maar in de sprint verloor
Daar heb je helemaal gelijk in!!! Hij was toen 2e na Verbrugghe in 2001 in de 15e tourrit na Lavaur. Toen Rik met zijn zonnebril zat te piemelen.

Als jullie misschien het verhaal willen horen hoe ik hem heb leren kennen en hoe het is gekomen dat ik een site over hem gebouwd heb dan laat het ff weten dan post ik de volgende keer het verhaal wel.

pi_8074735
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 20:38 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Daar heb je helemaal gelijk in!!! Hij was toen 2e na Verbrugghe in 2001 in de 15e tourrit na Lavaur. Toen Rik met zijn zonnebril zat te piemelen.

Als jullie misschien het verhaal willen horen hoe ik hem heb leren kennen en hoe het is gekomen dat ik een site over hem gebouwd heb dan laat het ff weten dan post ik de volgende keer het verhaal wel.

Toe maar
pi_8076423
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 20:48 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Toe maar

Ja ik krijg namelijk van wielerploegen elk jaar fotomateriaal toegstuurd zo ook in 2001 van lampre, daar stonden dus de e-mail adressen van de renners bij. Toen Pinotti 2e werd in tourrit dacht ik zo ik ga die gasten van lampre eens mailen. Ik die gemaild kreeg ik alleen van Pinotti Reactie. En zo zijn we vanaf toen blijven mailen heb hem inmiddels al 1x in Nederland en 1x in Belgie ontmoet.
Na enige tijd vroeg ik hem of hij een site had, die bleek die dus niet te hebben. Dus dacht ik bij mezelf laat ik die maar voor hem maken dan.
Hij me materiaal gegeven en ik dus die site gebouwd.

Zodoende!!!

Hij zit nu op trainingskamp in Toscane waarna die dit weekend reist naar Maleisie voor de Ronde van Langkawi die op 31 Janauri van start gaat.

pi_8076554
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 20:15 schreef Leatherface het volgende:
dat je dat nog weet. Ik heb alleen op die bril gelet.
pi_8076589
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 22:24 schreef dolle_hond het volgende:

[..]

Zijn van die details die wel eens in je achterhoofd blijven hangen, maar ik vergeet er ook altijd een hoop
pi_8084100
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 22:24 schreef dolle_hond het volgende:

[..]

Kijk ja daarvoor naar wielrennen alleen voor de brillen!!! Kijk dan naar de brillen, fietsen en het fietsen op zich zelf.
pi_8099613
Caruso wint de 5e rit in australie en Astarloza wordt de nieuwe leider.
pi_8104979
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 11:07 schreef Bartoli het volgende:
Caruso wint de 5e rit in australie en Astarloza wordt de nieuwe leider.
Morgen is de laatste rit in TDU!!! voordat het verder gaat naar qatar en Maleisie (ronde van Langkawi)
pi_8105022
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 18:41 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Morgen is de laatste rit in TDU!!! voordat het verder gaat naar qatar en Maleisie (ronde van Langkawi)

En zo komen er steeds meer wedstrijden in exotische oorden. Ik geloof dat we er in de toekomst ook al de Ronde van Senegal bij krijgen
pi_8106701
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 18:45 schreef Leatherface het volgende:

[..]

En zo komen er steeds meer wedstrijden in exotische oorden. Ik geloof dat we er in de toekomst ook al de Ronde van Senegal bij krijgen

ja zoiets heb ik ook vernomen ja, volgens mij hebben ze ook plannen voor de R/V Afrika op de kalender te zetten.
pi_8115168
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 21:02 schreef Bartoli het volgende:

[..]

ja zoiets heb ik ook vernomen ja, volgens mij hebben ze ook plannen voor de R/V Afrika op de kalender te zetten.

Graeme Brown Panaria wint laatste rit TDU voor Cooke en Kirsipuu.
Astarloza wint de ronde voor Kristensen en O'Grady.
  zondag 26 januari 2003 @ 17:10:14 #52
30919 mitt
Michael Corleone
pi_8118258
Goede zaak voor Asterloa.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_8120888
quote:
Op zondag 26 januari 2003 17:10 schreef mitt het volgende:
Goede zaak voor Asterloa.
Niet ASTARLOA van SAECO won maar ASTARLOZA van AG2R.
pi_8121010
quote:
Op zondag 26 januari 2003 19:50 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Niet ASTARLOA van SAECO won maar ASTARLOZA van AG2R.

Namen lijken ook wel een beetje op elkaar, net als Casagrande en Casagranda
pi_8123085
quote:
Op zondag 26 januari 2003 19:57 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Namen lijken ook wel een beetje op elkaar, net als Casagrande en Casagranda

Ja klopt. Heb je vooral met die vele "Gonzales" in Spanje die schrijf je allemaal hetzelfde ongeveer moet je al naar de voornamen gaan kijken wie ze bedoelen of naar de naam die er nog na komt die van de moeder.

Zoals Joseba Beloki Dorronsero Oscar Sevilla Ribera

-Beloki = achternaam van de vader
-Dorronsero= achternaam van de moeder

-Sevilla=achternaam vader
-Ribera=achternaam moeder

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')