Uiteindelijk ben je natuurlijk altijd 2e keus, of je moet met iemand gaan die nog maagd is en nooit een relatie heeft gehad.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:41 schreef Gruj0 het volgende:
Ik zou ook geen zin hebben om een 2e keuze te zijn of zo. Dus al neemt ze contact op, ik zou het erbij laten zitten.
Je moet geen keuze willen zijn omdat de keuzes aan de andere kant allemaal op zijn.
Hier ook een vrouw gehad die gisterenavond uit het niets appte om te vragen hoe het gaat. Netjes beantwoord, maar ook aangegeven geen interesse meer te hebben (haar relatie bleek voorbij).
Dit, een ex is een ex met een reden.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uiteindelijk ben je natuurlijk altijd 2e keus, of je moet met iemand gaan die nog maagd is en nooit een relatie heeft gehad.
Als het op een normale manier is gegaan dan hoeft het niet eens uit te maken.
Ik had het over de datingfase. Als je iemand laat zitten omdat die het net niet is, je met een ander door wil daten en dan veel later op je besluit terugkomt, tja.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uiteindelijk ben je natuurlijk altijd 2e keus, of je moet met iemand gaan die nog maagd is en nooit een relatie heeft gehad.
Als het op een normale manier is gegaan dan hoeft het niet eens uit te maken.
Ex is natuurlijk anders. Hoewel ook daarmee het compleet afhankelijk is hoe dat gegaan is en je uit elkaar bent gegaan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:34 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Dit, een ex is een ex met een reden.
Ligt er toch net aan hoe iemand ermee omgaat? Uiteindelijk weet je helemaal niet hoe het met diegene is dus om diegene bij voorbaat al af te schrijven is wat makkelijk.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:36 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik had het over de datingfase. Als je iemand laat zitten omdat die het net niet is, je met een ander door wil daten en dan veel later op je besluit terugkomt, tja.![]()
Genoeg anderen die je niet zo zullen behandelen of je gewoon niet meer zullen benaderen uit zelfrespect en respect voor de ander.
Ik vind het juist makkelijk om iemand die eerst 2e of lagere keuze was bij gebrek aan beter gewoon alsnog te benaderen alsof er niets aan de hand is.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:41 schreef S95Sedan het volgende:
Ex is natuurlijk anders. Hoewel ook daarmee het compleet afhankelijk is hoe dat gegaan is en je uit elkaar bent gegaan.
Ligt er toch net aan hoe iemand ermee omgaat? Uiteindelijk weet je helemaal niet hoe het met diegene is dus om diegene bij voorbaat al af te schrijven is wat makkelijk.
Degene die afgewezen heeft of die afgewezen is?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:07 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Ik vind het juist makkelijk om iemand die eerst 2e of lagere keuze was bij gebrek aan beter gewoon alsnog te benaderen alsof er niets aan de hand is.
Dan heeft diegene maar beter extra veel motivatie en spijt van de eerdere afwijzing
Zou het anders zelf echt zo mega onaantrekkelijk vinden. Dan zou diegene echt oppervlakkig op mij overkomen maar niet op een goede manier.
Dit, sorry maar als je iemand nog niet echt hebt ontmoet irl dan gaat het gewoon allemaal wat makkelijker. Niet over analyseren inderdaad.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:30 schreef Amee het volgende:
Volgens mij overdenken jullie teveel. Haaha! Ik merk, sinds ik hier lees, hoe anders irl mensen tegenkomen en daten is dan online kennismaking en daten via apps.
Niet aan beginnen...quote:
Dank je denk ikquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:33 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Niet aan beginnen...
dat is het grote voordeel van nooit een vriendin hebben... heb je ook geen vervelende ex
Jij moet gewoon een blijvende leuke vriendin.quote:
Of ze heeft even een klankbord nodig voor haar problemen. Beetje vreemd om tegen een toekomstige date over je oude vriendje te zeuren.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:37 schreef Butterfly1234 het volgende:
Hmm,
Net weer met dat meisje gepraat en ze heeft heftig verhaal vertelt of thuissituatie en oude vriendje.
Aangezien je dit denk ik niet tegen iedereen vertelt ziet ze wel wst in me denk ik?
Of zie ik dit helemaal verkeert
Ze begon eerst ocer dat ze een moeilijke tijd herft gehad en toen dit.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:41 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Of ze heeft even een klankbord nodig voor haar problemen. Beetje vreemd om tegen een toekomstige date over je oude vriendje te zeuren.
Tsja dan zal de tijd het moeten uitwijzen denk ik. Ik zou het even aankijken en wat afspreken. Dan weet je het snel genoeg denk ik.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:42 schreef Butterfly1234 het volgende:
[..]
Ze begon eerst ocer dat ze een moeilijke tijd herft gehad en toen dit.
Ze heeft een vriend waar ze alles tegen vertelt als klaagmuir zegt ze. Kleine kans dat ze mij ook zo ziet.
Ja we proberen een datum te prikken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:44 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Tsja dan zal de tijd het moeten uitwijzen denk ik. Ik zou het even aankijken en wat afspreken. Dan weet je het snel genoeg denk ik.
Misklikquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:49 schreef cherrycoke het volgende:
Voor het eerst een super like gehad op tinderik ben gelijk verlegen.
incels hebben dus ergens wel een punt volgens jouquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:33 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Niet aan beginnen...
dat is het grote voordeel van nooit een vriendin hebben... heb je ook geen vervelende ex
Nice.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:00 schreef Sounddragon het volgende:
Tinderchat just became Tinderdate..
Sja, life has it's mysterious waysquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:02 schreef Butterfly1234 het volgende:
[..]
Nice.
Sprek dat meisje nu ook van tinder gaat een hele nieuwe wereld voor me open. Bedenk me net zonder corona had ik haar niet gematched
Een voordeel dat ze zelf waarschijnlijk niet zo zien in ieder gevalquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
incels hebben dus ergens wel een punt volgens jou
Hehehe, truequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:08 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Een voordeel dat ze zelf waarschijnlijk niet zo zien in ieder geval
Die kan je toch wel inkoppen? Je kan er alle kanten mee opquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:59 schreef Themeparktommy het volgende:
Gister een match die als opener zei: "hey handsome"
Daar kan ik toch helemaal niets mee
Nee sorry, dat is echt niets voor mij.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die kan je toch wel inkoppen? Je kan er alle kanten mee op
Naja, ligt er net aan wat je van diegene vind natuurlijkquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:04 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Nee sorry, dat is echt niets voor mij.
En als je dan na 20 minuten een bericht krijgt met "nou jij hebt er niet echt zin in he." Dan ben ik er snel klaar mee.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Naja, ligt er net aan wat je van diegene vind natuurlijk
Maar een 'Hoe laat ben je hier, kijken of je dat dan nog zegt' weet je meteen of iemand gewoon een grote mond heeft of niet
Staat ze voor je deurquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Naja, ligt er net aan wat je van diegene vind natuurlijk
Maar een 'Hoe laat ben je hier, kijken of je dat dan nog zegt' weet je meteen of iemand gewoon een grote mond heeft of niet
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:59 schreef Themeparktommy het volgende:
Afhankelijk van of je haar ziet zitten zou ik iets terug sturen als. Hands-on ben ik veel beter.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:59 schreef Themeparktommy het volgende:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:09 schreef M1stral het volgende:
[..]
Afhankelijk van of je haar ziet zitten zou ik iets terug sturen als. Hands-on ben ik veel beter.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:04 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Nee sorry, dat is echt niets voor mij.
En als je dan na 20 minuten een bericht krijgt met "nou jij hebt er niet echt zin in he." Dan ben ik er snel klaar mee.
Ik heb dat ook vaak gehoord als smoes om maar niet te hoeven afspreken. Het nadeel is dat je niet weet of het ook echt zo is, zoals je zelf aangeeft.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:11 schreef Butterfly1234 het volgende:
Vind het toch lastig rn snap het gewoon niet.
Ze verteld haar hele levensverhaal en ik vroeg vandaag of ze al iets wist of ze het weekend moest werken.
Ze wist nog niks dus ik vroeg wat haar schema wqw voor deze week zodat we iets kunnen afspreken. Ze zei kom er straks op terug maar paar uur later en nog geen reactie...
Ze heeft wel aangegeven dat ze echt met werk zit en echt wel wilt maar weet dus niet of het waar is.
Heel vreemd. Nouja gisyer in andere context gaf ze wel echt aan het super druk te hebben op werk dusja dan houd je een heel verhaal op zodat je geen nee hoeft te zeggen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb dat ook vaak gehoord als smoes om maar niet te hoeven afspreken. Het nadeel is dat je niet weet of het ook echt zo is, zoals je zelf aangeeft.
Fixed.quote:
Ja die had het gisteren druk met werk, en daarna heel erg stil geworden. Dus dat zal wel weer doodlopen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:08 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd Faxie? Jij had toch laatst leuk contact met een dame?
Wat jammer. Elke keer als je een match hebt, dan hoop je dat je de kans krijgt om toch iemand wat beter te leren kennen en wie weet ... En als die hoop zo snel alweer ijdel blijkt te zijn, doet dat op een gegeven moment iets met je. Zeker als je als man niet zoveel matches hebt. Dat herken ik wel. Het is misschien een schrale troost, maar ik had vanochtend op Tinder ook een match. Na 1 berichtje van mijn kant, is de match vanavond alweer verdwenen. En ja, mijn eerste berichtje aan haar bevatte een open vraag naar aanleiding van de foto's op haar profiel.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:12 schreef Faxie het volgende:
Ja die had het gisteren druk met werk, en daarna heel erg stil geworden. Dus dat zal wel weer doodlopen.
Van de 2 andere matches kon er 1 geen gesprek voeren, dus die stuur ik niks meer. De ander heeft me verwijderd na 1 zin.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:21 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Wat jammer. Elke keer als je een match hebt, dan hoop je dat je de kans krijgt om toch iemand wat beter te leren kennen en wie weet ... En als die hoop zo snel alweer ijdel blijkt te zijn, doet dat op een gegeven moment iets met je. Zeker als je als man niet zoveel matches hebt. Dat herken ik wel. Het is misschien een schrale troost, maar ik had vanochtend op Tinder ook een match. Na 1 berichtje van mijn kant, is de match vanavond alweer verdwenen. En ja, mijn eerste berichtje aan haar bevatte een open vraag naar aanleiding van de foto's op haar profiel.
Neuh, ik was gewoon weer nieuwsgierig na 2 jaar.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:25 schreef M1stral het volgende:
Van Tinder moet je gewoon geen verwachtingen hebben, net als nagenoeg iedere andere app. Brengt het wat is het mooi meegenomen.
Maar spreken van hoop, kans(en) krijgen. Als je met die mindset op Tinder gaat zitten krijg je vanzelf wel een minderwaardigheidscomplex ja.
Het was dan ook niet specifiek op jou gericht.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neuh, ik was gewoon weer nieuwsgierig na 2 jaar.
Hoewel ik het met je eens ben, lijkt het mij toch ook menselijk om - als er wél een match is - hoop te krijgen. Hoop op contact met iemand, hoop om iemand (een beetje) te leren kennen. Je hebt die app immers niet voor niets geïnstalleerd. Anders had je net zo goed de "Foto van de dag-app" kunnen installeren.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:25 schreef M1stral het volgende:
Van Tinder moet je gewoon geen verwachtingen hebben, net als nagenoeg iedere andere app. Brengt het wat is het mooi meegenomen.
Maar spreken van hoop, kans(en) krijgen. Als je met die mindset op Tinder gaat zitten krijg je vanzelf wel een minderwaardigheidscomplex ja.
Wat klote Faxquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja die had het gisteren druk met werk, en daarna heel erg stil geworden. Dus dat zal wel weer doodlopen.
Van de 2 andere matches kon er 1 geen gesprek voeren, dus die stuur ik niks meer. De ander heeft me verwijderd na 1 zin.
Misschien is het goed om dit even door te maken. Dan temper je vanzelf uiteindelijk je verwachtingen en boeit wel of geen match niks meer en ligt uiteindelijk de druk ook niet meer op "presteren" na het krijgen van een match. Zonder druk zal het vanzelf beter lopen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:25 schreef M1stral het volgende:
Ja ik stuurde wat, en later bericht van dat ze het druk had op het werk (tja is meer dan de meesten doen laten we maar zeggen) en daarna nog foto gestuurd van de zee met zonsondergang (was kiten) maar al de hele dag stil. Ach het zal wel.quote:
Je kan niet direct commitment verwachten. Misschien gaat ze je gaandeweg wel leuker vinden en vanzelf meer appen. Zou niet meteen afschrijven omdat ze bijna 1 hele dag stil is.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik stuurde wat, en later bericht van dat ze het druk had op het werk (tja is meer dan de meesten doen laten we maar zeggen) en daarna nog foto gestuurd van de zee met zonsondergang (was kiten) maar al de hele dag stil. Ach het zal wel.
Ja ach heb dit al iets te vaak meegemaakt. Ik ken het klappen van de zweep ondertussen wel.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:58 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Je kan niet direct commitment verwachten. Misschien gaat ze je gaandeweg wel leuker vinden en vanzelf meer appen. Zou niet meteen afschrijven omdat ze bijna 1 hele dag stil is.
Het is weekend, mensen gaan uit met familie en vrienden of hebben andere dingen open staan. Mee helpen verhuizen of zo. Niet iedereen is getrouwd met zijn smartphone of Fok!.![]()
Na een paar dagen niks te hebben gehoord zou ik wel afschrijven ja, want het is onmogelijk dat iemand over een paar dagen heen, geen tijd heeft om je te appen. Ik zou het nog even aanzien omdat het bijna 1 dag "stilte" is.
Dus als iemand dat tegen jou zegt als opener denk jij "Oh! Wat een interessant persoon, met jou wil ik wel praten!" uhuquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:06 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Daar kan je letterlijk alles mee!
Fixedquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:08 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Dus als iemand dat tegen jou zegt als opener denk jij "Oh! Wat een gewillig persoon, met jou wil ik wel neuken!" uhu
Die vrouw gaf jou een compliment. Dan zeg je, dankjewel, maar ik verbleek vergeleken bij jou.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:08 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Dus als iemand dat tegen jou zegt als opener denk jij "Oh! Wat een interessant persoon, met jou wil ik wel praten!" uhu
Een match is niet meer dan twee individuen die elkaar een like gegeven hebben. Contact komt wel of niet, iets wat alleen tijd uitwijst. Dat je daar met een bepaalde intentie zit, wil niet zeggen dat het volgens een bepaald draaiboek verloopt, daarom vind ik ergens op hopen dan ook een gevalletje zwaar aan tillen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:46 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Hoewel ik het met je eens ben, lijkt het mij toch ook menselijk om - als er wél een match is - hoop te krijgen. Hoop op contact met iemand, hoop om iemand (een beetje) te leren kennen. Je hebt die app immers niet voor niets geïnstalleerd. Anders had je net zo goed de "Foto van de dag-app" kunnen installeren.
Dit, je liked elkaar op basis van een plaatje en een biotje. Niet te zwaar aan tillen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:15 schreef M1stral het volgende:
[..]
Een match is niet meer dan twee individuen die elkaar een like gegeven hebben. Contact komt wel of niet, iets wat alleen tijd uitwijst. Dat je daar met een bepaalde intentie zit, wil niet zeggen dat het volgens een bepaald draaiboek verloopt, daarom vind ik ergens op hopen dan ook een gevalletje zwaar aan tillen.
Je zit er met niks. Als het niks blijkt te brengen bij de ene match, dan wellicht bij de volgende wel. Je hebt er niets te verliezen.
Daarnaast is het gewoon zo dat als je ergens op hoopt en het blijkt niet zo te zijn er eigenlijk al geen sprake kan zijn van dat je een match bent. Wellicht wat zwart-wit, maar je past bij elkaar of niet. Dat komt ook voort uit zaken zoals communicatie en dergelijke.
Ik denk dat het heel anders is als een vrouw dat stuurt. Dat hoor je toch niet vaak en is idd een compliment! Hoe dan ook kan je daar toch echt wel een leuk antwoord aan vast hangen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:08 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Dus als iemand dat tegen jou zegt als opener denk jij "Oh! Wat een interessant persoon, met jou wil ik wel praten!" uhu
Die is wel heel zoetquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:15 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Die vrouw gaf jou een compliment. Dan zeg je, dankjewel, maar ik verbleek vergeleken bij jou.
En nu krijg ik ineens deze in mijn YT feed, echt wtfquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:59 schreef Themeparktommy het volgende:
Oh boy! Zie hoe sprakeloos ze allemaal zijn 😅quote:Op zondag 23 augustus 2020 09:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
En nu krijg ik ineens deze in mijn YT feed, echt wtf![]()
Heb er wel naar gekeken, de reacties zijn wel schattig om te zien in sommige gevallen
Het zal dan wel aan mij liggen. Ik vind het inspiratieloos. “Hey lekker ding”, “hey schatje”, “hey kanjer”.... meh... Weet ik in ieder geval gelijk dat ze niet bij mij paste. 😉quote:Op zondag 23 augustus 2020 01:15 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel anders is als een vrouw dat stuurt. Dat hoor je toch niet vaak en is idd een compliment! Hoe dan ook kan je daar toch echt wel een leuk antwoord aan vast hangen?
Beter dan:
-Hoi
-hoe gaat het?
Ze kan je toch oprecht knap hebben gevonden? Er zijn vast ook wel vrouwen te vinden die jij wel knap vindt, maar veel andere mannen niet?quote:Op zondag 23 augustus 2020 09:31 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Het zal dan wel aan mij liggen. Ik vind het inspiratieloos. “Hey lekker ding”, “hey schatje”, “hey kanjer”.... meh... Weet ik in ieder geval gelijk dat ze niet bij mij paste. 😉
Ik klikte erop. Nu krijg ik al die dingen ook in mijn feedquote:Op zondag 23 augustus 2020 09:29 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Oh boy! Zie hoe sprakeloos ze allemaal zijn 😅
Ondertussen staat mijn feed nu vol met “hoe kun je deze man verliefd op je laten worden”-filmpjes. Ik wist dat ze voor vrouwen bestonden, maar voor mannen😂 En wat een onzin bespreken ze ook hahaha
Deze bijvoorbeeld 😂
Hey handsome klinkt eigenlijk wat leuker dan hey schatjequote:Op zondag 23 augustus 2020 09:31 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Het zal dan wel aan mij liggen. Ik vind het inspiratieloos. “Hey lekker ding”, “hey schatje”, “hey kanjer”.... meh... Weet ik in ieder geval gelijk dat ze niet bij mij paste. 😉
Kon niet meer, want na 20 minuten was ik al geblokt omdat ik kennelijk te langzaam was met reagerenquote:Op zondag 23 augustus 2020 09:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik klikte erop. Nu krijg ik al die dingen ook in mijn feed![]()
. Tussen alle NASA en bigclive dingen manmanman.
Ja de meesten wel sprakeloos ja. Maar op een leuke manier. Had je nu gereageerd op dat berichtje?
En toch krijg je mijn aandacht eerder met een simpele “hey”. 😬 Maar het beste val ik op een creatieve inval op mijn bio of foto’s.quote:Op zondag 23 augustus 2020 09:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hey handsome klinkt eigenlijk wat leuker dan hey schatje
Is er wel genoeg op je foto’s en bio om mee te “werken” dan.quote:Op zondag 23 augustus 2020 09:43 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
En toch krijg je mijn aandacht eerder met een simpele “hey”. 😬 Maar het beste val ik op een creatieve inval op mijn bio of foto’s.
wutquote:Op zondag 23 augustus 2020 09:41 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Kon niet meer, want na 20 minuten was ik al geblokt omdat ik kennelijk te langzaam was met reagerenZe stuurde het om 13:00 overdag, dan werk ik gewoon. 😬
Daar ga ik wel vanuit ja 😉 Maar wat ik zeg, een simpele hoi is genoeg hoor! Daar hoeft geen knapperd, handsome of wat dan ook achter voor mij. 😁 Maar na die hoi moet er wel een gesprek ontstaan anders heb je er nog niets aan. Of je moet Joey heten.quote:Op zondag 23 augustus 2020 09:45 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Is er wel genoeg op je foto’s en bio om mee te “werken” dan.
Ik krijg zelden originele openingszinnen. Zijn meestal wel de leukste gesprekken omdat ik er zelf dan ook direct positiever insta denk ik.
Worden jullie vaak als eerst aangesproken door de vrouw?
Vrouwen zonder geduldquote:Op zondag 23 augustus 2020 09:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
wutWat is dat toch met dat blokken.
Oke, en zijn die 40% je voor of ben je dan eigenlijk niet echt geïnteresseerd?quote:Op zondag 23 augustus 2020 09:49 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Daar ga ik wel vanuit ja 😉
Voor mij is het zo’n 40% die mij aanspreekt en 60 die ik aanspreek.
Meestal zijn ze me voor. Soms laat ik het even liggen, en dan sturen zij alsnog een berichtje.quote:Op zondag 23 augustus 2020 09:50 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Oke, en zijn die 40% je voor of ben je dan eigenlijk niet echt geïnteresseerd?
Heel wisselend. Wel vaak als de vrouw begint dat het is: hey hoe was je dag of gewoon 'hey'. Soms wel origineler en dan begint het wel leuker.quote:Op zondag 23 augustus 2020 09:45 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Is er wel genoeg op je foto’s en bio om mee te “werken” dan.
Ik krijg zelden originele openingszinnen. Zijn meestal wel de leukste gesprekken omdat ik er zelf dan ook direct positiever insta denk ik.
Worden jullie vaak als eerst aangesproken door de vrouw?
Ik ben nu wel nieuwsgierig naar je tinderprofiel eigenlijk 😇😬😂quote:Op zondag 23 augustus 2020 09:54 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Meestal zijn ze me voor. Soms laat ik het even liggen, en dan sturen zij alsnog een berichtje.
Try and find me 😜quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:05 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Ik ben nu wel nieuwsgierig naar je tinderprofiel eigenlijk 😇😬😂
Hahaquote:
"Goedemorgen meisjequote:Op zondag 23 augustus 2020 09:31 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
"Goedemorgen meisje"
"Hey babe"
"Moggeh Prinsesseboontje"
De horror inderdaad, als je een relatie hebt oké.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar iemand die ik amper ken hoeft mij niet iedere dag goedemorgen en welterusten te wensen. Nogal benauwend vind ik dat.
Of ben ik nu raar, haha.Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
Ik waardeer het altijd wel..quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:43 schreef Avianflu het volgende:
[..]
De horror inderdaad, als je een relatie hebt oké.
Maar iemand die ik amper ken hoeft mij niet iedere dag goedemorgen en welterusten te wensen. Nogal benauwend vind ik dat.
Of ben ik nu raar, haha.
Nee is niet raar.quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:43 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Of ben ik nu raar, haha.
Eens!quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:43 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Of ben ik nu raar, haha.
Komt omdat je dan wakker wordtquote:Op zondag 23 augustus 2020 10:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik waardeer het altijd wel..
Mijn dreamdate is ook elke keer ineens zomaar weg... a bit rude in my opinion, maar ok, whaevah
Hmm, dan is het whatsapp gesprek er nog wel in mijn foon, dromen en realiteit raken helemaal in de war; mijn hoofd, wat doe je?quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:00 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Komt omdat je dan wakker wordt
Ik vind dat ook altijd wel leuk iddquote:Op zondag 23 augustus 2020 10:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik waardeer het altijd wel..
Mijn dreamdate is ook elke keer ineens zomaar weg... a bit rude in my opinion, maar ok, whaevah
In mijn ogen niets meer of minder als een logisch gevolg van een fatsoenlijke opvoeding en doorsnee sociale ontwikkeling en good manners.quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:34 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik vind dat ook altijd wel leuk idd
Nouja.. ik kreeg recent een berichtje snachts om half vier..quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
In mijn ogen niets meer of minder als een logisch gevolg van een fatsoenlijke opvoeding en doorsnee sociale ontwikkeling en good manners.
Sjeezus, écht?quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:46 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Nouja.. ik kreeg recent een berichtje snachts om half vier..
en daarna eentje.. of ik toch zeker niet zo maar was te slapen?
Maar asociaal als ik was.. had ik dat eigenlijk wel gedaan.
Ik was al bijna weer wakker
Ik heb als represaille maatregel maar gewoon om 7 uur sochtends wat terug gestuurd.quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sjeezus, écht?![]()
Ik vind dat niet kunnen zo laat
Dat zal um leren!quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:49 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik heb als represaille maatregel maar gewoon om 7 uur sochtends wat terug gestuurd.
Eigen schuld..
Booty call!quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:46 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Nouja.. ik kreeg recent een berichtje snachts om half vier..
en daarna eentje.. of ik toch zeker niet zo maar was te slapen?
Maar asociaal als ik was.. had ik dat eigenlijk wel gedaan.
Ik was al bijna weer wakker
Doe me een lol zeg; ik was net terugquote:
Echt? Ik vind het verstikkend 😂😂quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
In mijn ogen niets meer of minder als een logisch gevolg van een fatsoenlijke opvoeding en doorsnee sociale ontwikkeling en good manners.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |