quote:Twentse GGD-medewerkers kregen het de afgelopen weken een paar keer zwaar te verduren. Meerdere keren werd hen de huid vol gescholden als zij iemand de boodschap brachten dat hij of zij positief had getest op corona en daarom in quarantaine moet, schrijft Tubantia. Plaatsvervangend GGD-directeur Erik Maarsingh veroordeelt dat gedrag stellig. „Waarom laat je je dan testen als je zo reageert bij een positieve uitslag”, vraagt hij zich af. „Je weet dat een quarantaine het gevolg is als je besmet blijkt. Daar kan degene die de boodschap brengt ook niets aan doen.”
Geen exponentiële groei in ieder geval, prima ontwikkeling.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:40 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Stabilisatie van het aantal cases, al is daar natuurlijk de vraag of mensen nog even vaak gaan testen bij klachten.
Mooiquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:40 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Stabilisatie van het aantal cases, al is daar natuurlijk de vraag of mensen nog even vaak gaan testen bij klachten.
Er is vooralsnog geen aanleiding om te denken dat er minder bereidwilligheid tot testen is. De cijfers lieten dat afgelopen dinsdag niet zien en er is ook geen anekdotisch bewijs, voor zover ik weet. Dus ik denk dat we best voorzichtig positief kunnen zijn.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:40 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
@Ven1972: Dit kan je wel een sexfeest noemen!quote:In Frankrijks beroemdste naturistendorp - ook bekend om z'n losse seksuele mores - is corona uitgebroken. Rond de honderd bezoekers zijn besmet met het virus. Logisch? ,,In de avond rollen de lichamen hier over elkaar.'' Lees hier het hele verhaal.
Ja dat is ook zo, een sexplaats waar seksliefhebbers altijd komen met elkaar te vrijen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:52 schreef OProg het volgende:
[..]
@:Ven1972: Dit kan je wel een sexfeest noemen!
Wel goed om eindelijk de definitie te weten van een sexfeest.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:54 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, een sexplaats waar seksliefhebbers altijd komen met elkaar te vrijen.
Heb jij je kaartje al geboekt?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:54 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, een sexplaats waar seksliefhebbers altijd komen met elkaar te vrijen.
Nee, ik kan toch in Nederland wel seks bedrijven met iemand... is geen probleem.quote:
Ja maar seksfeestjes.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:06 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Nee, ik kan toch in Nederland wel seks bedrijven met iemand... is geen probleem.
Ook dat, ga ik ook met mijn vriend heen... nu even niet, als het coronavirus weg is kan dat wel.quote:
https://www.nu.nl/coronav(...)hte-quarantaine.htmlquote:Reisadvies naar Slovenië aangescherpt
Het ministerie voor Buitenlandse Zaken heeft het reisadvies voor Slovenië aangescherpt, omdat dat land reisbeperkingen heeft ingesteld voor inwoners van Nederland.
Echt, hoe komt zoiets tot een verrassing in deze tijden?quote:Het aantal Amerikanen dat een werkloosheidsuitkering heeft aangevraagd, is vorige week onverwacht gestegen tot boven de miljoen. Deskundigen hadden geen stijging voorspeld.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:41 schreef DireStraits7 het volgende:
@:Elan kan trots zijn.
https://www.parool.nl/ams(...)utm_campaign=stdc_hp
Trollen die niets anders doen dan 'viruswaarheid' onzin de wereld in gooien.quote:Een relatief kleine groep mensen slingert zeer actief samenzweringstheorieën, valse claims over geneesmiddelen en andere onzinverhalen over het coronavirus de wereld in. Datajournalistiek platform Pointer heeft ruim vijftig anonieme Twitter-accounts geïdentificeerd die sinds februari het Nederlandse debat proberen te beïnvloeden met „schadelijke en onjuiste” berichten over het virus.
Deze vijftig accounts zijn volgens het platform van omroep KRO-NCRV duidelijke ’trollen’, die niks anders doen dan dit type berichten verspreiden. De mensen erachter beweren bijvoorbeeld dat het coronavirus in verband staat met het 5G-netwerk of dat het virus in een laboratorium is gefabriceerd, terwijl daar geen bewijs voor is. Dat laatste heeft overigens ook de Amerikaanse president Donald Trump herhaaldelijk beweerd. Volgens hem stamt corona uit een lab in de Chinese stad Wuhan, waar het virus eind vorig jaar voor het eerst opdook.
Pointer analyseerde in totaal 1,7 miljoen tweets over het virus en de ziekte Covid-19 die het kan veroorzaken. Naast de vijftig trollen vond het platform nog 500 accounts die veelvuldig misinformatie deelden. De afgelopen vijf maanden werden 530 misleidende berichten veelvuldig gedeeld. Pointer kwam ze tegen in 12.354 tweets.
Twitter zegt dit soort vervuiling niet toe te staan. Het bedrijf schrapt accounts waarvan het heeft vastgesteld dat die „discussies over Covid-19 probeerden te beïnvloeden met manipulatief gedrag.”
https://www.telegraaf.nl/(...)zin-over-coronavirus
De link klopt niet met het bericht wat erboven staat bij mij.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Trollen die niets anders doen dan 'viruswaarheid' onzin de wereld in gooien.
Het is toch niks nieuws meer dat dit soort debielen online zo ongeveer elke beetje discussie proberen te kapen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Trollen die niets anders doen dan 'viruswaarheid' onzin de wereld in gooien.
Dat komt omdat het een liveverslag is dat voortdurend geupdate word. Hier een ander linkje, dat wel blijft staan:quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:21 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
De link klopt niet met het bericht wat erboven staat bij mij.
Niet echt nee. Op fok! zie je ze ook al genoeg.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:28 schreef OProg het volgende:
[..]
Het is toch niks nieuws meer dat dit soort debielen online zo ongeveer elke beetje discussie proberen te kapen?
En dan valt het hier nog mee. Twitter en die Facebook groepjes zijn pas echt het open riool.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Niet echt nee. Op fok! zie je ze ook al genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |