Ik hield het maar eventjes vol als Drizzt, toen snel terug naar Drizzt_DoUrden. Zie jou ook wel snel terugkeren naar je gewone naamquote:
Danny is erg blij met je investering.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik hield het maar eventjes vol als Drizzt, toen snel terug naar Drizzt_DoUrden. Zie jou ook wel snel terugkeren naar je gewone naam
Ik Doublepainquote:
Ik wilde deze grap ook maken maar vond hem te voor de hand liggendquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:15 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik mis KingRoland ook.
Als een hernia, kiespijn, botbreuken en een chemokuur tegelijkertijd.
Dan zie je tot welk niveau ik ben gedaald sinds ik met jou omga.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wilde deze grap ook maken maar vond hem te voor de hand liggend
Dit ter info
Like gegevenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Danny is erg blij met je investering.
Ik ben ook wel blij voor je. Gewoon schuiven met je knaken. Je hebt er immers hard voor gewerkt.
@:tjacka
omga ???quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:16 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dan zie je tot welk niveau ik ben gedaald sinds ik met jou omga.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:33 schreef DonRaja het volgende:
Trending in NL op Twitter: Gullit. Wtf heb ik gemist?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:32 schreef DonRaja het volgende:
Bedankt voor alle likes.![]()
@:muskusboktor57 voor jou speciaal een kopje thee uit Tomsk.
Die serie is kutquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De eerste helft van het 5e seizoen van Lucifer is vandaag uitgekomen, opperst genot.
Liesbeth Koenen (Tilburg, 11 juni 1958 - 19 augustus 2020) was een Nederlands taalkundige, wetenschapsjournalist en auteur.quote:
Een foto zegt niet wie iemand is, alleen maar hoe iemand eruit ziet.quote:
Je bent zelf kut.quote:
Waarom ben jij toch altijd zo gefixeerd op het cijfer op imdb.quote:
Ik leer wel uit deze foto dat ze een tyfusranzig gebit had.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Een foto zegt niet wie iemand is, alleen maar hoe iemand eruit ziet.
Derhalve geen like voor deze nutteloze post.
Dat ben ik eigenlijk nooit, maar @GGMM wel. Die kijkt geen series onder de 8 ofzoiets, en aangezien deze 8,2 heeft vond ik dat het vermelden wel waard.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom ben jij toch altijd zo gefixeerd op het cijfer op imdb.
het kan toch dat hij haar opeens herkende en dacht "oh, dus dat is zij!"quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Een foto zegt niet wie iemand is, alleen maar hoe iemand eruit ziet.
Derhalve geen like voor deze nutteloze post.
Ja dat was de grap Hans.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat ben ik eigenlijk nooit, maar @:GGMM wel. Die kijkt geen series onder de 8 ofzoiets, en aangezien deze 8,2 heeft vond ik dat het vermelden wel waard.
Oke oke, like gegeven dan maar.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
het kan toch dat hij haar opeens herkende en dacht "oh, dus dat is zij!"
Dat denk ik wel eigenlijk
Gras is groenquote:
Alweer een slechte grap.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Gras is groen
Immers mist kansen
Abdelhak slaapt uit vandaag
Welke grap?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Alweer een slechte grap.
Het is niet je dag Caland.
Welke tour?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga je nou op deze tour?
Dat vind ik altijd zo kansloos
Jan Roos. Niet geklikt.quote:
Niet geklikt.quote:
Schaamhaarbaard.quote:
Mentions zijn stuk @Dannyquote:
Niks mis mee.quote:
quote:
Begin september weer hittequote:
VBL / FC Barcelona Topic #45: Koeman gooit alle dingen om.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Jan Roos. Niet geklikt.
[..]
Niet geklikt.
Like gegevenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
VBL / FC Barcelona Topic #45: Koeman gooit alle dingen om.
Kan dit?
Ja er zijn nog wel meer leuke.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Waarom heb je niet gekozen voor Enzo_Voorts?
Zoals haags_kwartiertje.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:56 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja er zijn nog wel meer leuke.
Maar deze is niet leuk.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:56 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dit is niet leukquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:56 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nee, dit kan niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kan dit?
Overigens wordt hier niet geroddeld @sateclquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kan dit?
Oh dit is weer een andere video dan die pizza-review waarin hij zei "ik eet nooit meer pizza dit is zeer uitzonderlijk voor mij"quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:24 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe Braddie was gisteren uit.
Je bent iets op het spoor.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dit is weer een andere video dan die pizza-review waarin hij zei "ik eet nooit meer pizza dit is zeer uitzonderlijk voor mij"
Geen mention ontvangen, toch gekeken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:24 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe Braddie was gisteren uit.
Dat je moeder een hoer is. Dat voel ik erbij.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:27 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hoe zou @:Caland zich hier bij voelen, dat Braddie ook een Airfryer heeft?
Ik had je een mention gegeven, ondankbaar stuk vreten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen mention ontvangen, toch gekeken.
Erg mooi.
Ohquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had je een mention gegeven, ondankbaar stuk vreten.
Boos.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat je moeder een hoer is. Dat voel ik erbij.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:53 schreef maxi-mus het volgende:
Boys.
Sollicitatiegesprek ging meer dan goed.
Dat is fijn om te horen!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:53 schreef maxi-mus het volgende:
Boys.
Sollicitatiegesprek ging meer dan goed.
Ik heb donderdag nog een gesprek met de teamleider maar de vrouw waarmee ik het gesprek had gaf min of meer aan dat het een formaliteit was.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is fijn om te horen!
Aangenomen? of hoor je dat later pas?
Ja, via teams.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:55 schreef GGMM het volgende:
En dat gesprek ging dus vanuit huis?
Had je een broek aan?
Ben je bewust ergens anders gaan zitten zodat ze je bureaustoel niet zagen?
Oh, blijkbaar vinden ze het daar uitzonderlijk als mensen normaal op hun stoel zitten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, via teams.
Ja een korte broek.
Nee, ze gaf nog een compliment over mijn stoel.(daar zat ik namelijk op)
Ja daar was ik erg blij mee. Veel meer kan ik ook niet namelijk.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, blijkbaar vinden ze het daar uitzonderlijk als mensen normaal op hun stoel zitten.
Wil je er nog wel werken?
Het wil niet lukken vandaag he?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, blijkbaar vinden ze het daar uitzonderlijk als mensen normaal op hun stoel zitten.
Wil je er nog wel werken?
Ben je gelukkig wel mooi op tijd voor de verjaardag!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:04 schreef Caland het volgende:
Straks eten bestellen en de hele avond op de bank liggen gok ik.
Morgen al om 12.00u voetballen, wat een kanjertijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |