Lol lik lekker mijn zak zure muis.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een tokkie ben je dan. Doe je werk en kap ermee
Dat klinkt best slecht? Eerste klinkt als best een heel leuke creative baan nl?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:32 schreef Fugue het volgende:
Ooit van de een op de andere dag ontslag genomen van het animatieteam op een camping omdat ik een vakantiebaan als propper op een eiland kon krijgen. Moest ik wel de volgende ochtend op het vliegtuig zitten
Nog steeds zielig voor de kiddo’s
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lol lik lekker mijn zak zure muis.
Was wel een gierige werkgever we moesten daar 24/7 zijn maar als we in een huisje wilden moesten we dokkenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:34 schreef kree het volgende:
[..]
Dat klinkt best slecht? Eerste klinkt als best een heel leuke creative baan nl?
Owh dat is minder ja. Maar voor opgeleid ook dan of goed in animatie?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:36 schreef Fugue het volgende:
[..]
Was wel een gierige werkgever we moesten daar 24/7 zijn maar als we in een huisje wilden moesten we dokken
Ik was toen 13 papoea.quote:
Ok dan mag hetquote:
Ben jij heel zwaar autistisch? dan moet ik misschien even vriendelijker tegen je doenquote:
Nee niet zwaar.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ben jij heel zwaar autistisch? dan moet ik misschien even vriendelijker tegen je doen
Oke nou ik stel voor lekker van de zon te gaan genieten of zo in dat gevalquote:
On topic maar weerquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oke nou ik stel voor lekker van de zon te gaan genieten of zo in dat geval
Hele tijd terug voor mij en was krantenwijk. Ik hield er over nl elke keer. En ok ipv ze in de oud papier bak te gooien I*want betaald per krant). Maar weg gegeven aan verzorgingshuis tehuis. Restje ging wel in de bak btw.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:28 schreef FlippingCoin het volgende:
Hm ja ergste is denk ik van een folderwijk, ongelovelijke kut wijk gekregen met hele stukken fietsen zonder huis. Alle folders in een ondergrondse container gedumpt en ontslag genomen. Verder altijd netjes weggegaan.
Kan gewoon goed entertainenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:37 schreef kree het volgende:
[..]
Owh dat is minder ja. Maar voor opgeleid ook dan of goed in animatie?
Beetje off topic maar mag wel beetje enzo wmb.
Nou ik ga ff beetje offtopic ook wel enzo. Wil het nog beetje bij tt vraag houden.quote:
Uhhh???quote:
Dit is jaren terug. En goed kan er meer vertellen maar dan wordt het weer zo alleen kree show he.quote:
Joh !!! Maargoed en jamaarquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:07 schreef kree het volgende:
[..]
Dit is jaren terug. En goed kan er meer vertellen maar dan wordt het weer zo alleen kree show he.
Haha ja dat moeten we niet hebben!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:07 schreef kree het volgende:
[..]
Dit is jaren terug. En goed kan er meer vertellen maar dan wordt het weer zo alleen kree show he.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |