abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin vrijdag 21 augustus 2020 @ 13:33:12 #51
58651 crew  murp
murp
pi_194662454
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 13:31 schreef kree het volgende:

[..]

Owh hier heb ik ook nog een grap;pig verhaaltje over
Ik kan niet wachten!
pi_194662457
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 13:31 schreef kree het volgende:

[..]

Owh hier heb ik ook nog een grap;pig verhaaltje over
Erdoor ontslagen? @murp.
Do what you love, love what you do!
pi_194662491
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 13:33 schreef murp het volgende:

[..]

Ik kan niet wachten!
Niet door ontslagen btw deze. Maar ok busssen pur mee. Da,m s[iotstuik erop draaien. Etc. Nou einde verhaal alles gedumpt inj een zooi vd draad. Fuck me ok daarna winst ik het wel.
pi_194662525
Maar vertellen jullie nou is.
pi_194662691
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 13:36 schreef kree het volgende:

[..]

Niet door ontslagen btw deze. Maar ok busssen pur mee. Da,m s[iotstuik erop draaien. Etc. Nou einde verhaal alles gedumpt inj een zooi vd draad. Fuck me ok daarna winst ik het wel.
Doe eens normaal joh
Ik zwaai naar dieren.
pi_194662945
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 13:36 schreef kree het volgende:

[..]

Wat stáát hier? :{
pi_194663038
Laatste dag van de proeftijd, nooit negatieve feedback gekregen, tot op het uur de opgebouwde vakantiedagen uitgerekend. Nadat ik al een half jaar gratis voor ze had gewerkt in verband met een reintegratie traject wat een leer/werk traject moest zijn, maar neerkwam op "red je er maar mee". Smerige uitbuiters.
pi_194664912
Werkte in een magazijn en die leidinggevende was altijd heel overdreven en ziedend, op een dag was ik er klaar mee en zei hem dat ie de kanker kon krijgen en ik ontslag nam. Voelde goed want iedereen kon het horen.

Moest ook wel want anders kon ik mijn c rijbewijs niet halen op kosten van uwv :7

En laatst in de zomervakantie ontslag genomen omdat ik hoorde dat ik de maandag erop mocht starten bij m'n huidige werk. Toen probeerde ze op mijn gevoel in de praten :')
Alleen heeft dat geen nut bij een narcist _O-
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_194665175
Mond spraak arm
pi_194665570
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 14:12 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Wat stáát hier? :{
Ja die vereist nog wat extra uitleg denk. Hoewel het wel klopt hoor,. Maar zal hem iets meer uitleggen voor jullie.
pi_194665583
quote:
80s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 17:15 schreef kree het volgende:

[..]

Ja die vereist nog wat extra uitleg denk. Hoewel het wel klopt hoor,. Maar zal hem iets meer uitleggen voor jullie.
Ik ben er vrij zeker van dat hij dat liever in dm krijgt
pi_194665586
quote:
80s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 17:15 schreef kree het volgende:

[..]

Niet lullig bedoeld maar ik kon van die post echt geen chocolade maken. Heel erg warrig geschreven. Ben benieuwd naar je verbeterde uitleg. ^O^

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 21-08-2020 17:17:50 ]
pi_194665600
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 17:16 schreef Fugue het volgende:

[..]

Ik ben er vrij zeker van dat hij dat liever in dm krijgt
HEY MAG IK DAT ZELF BEPALEN?! :(
pi_194665623
Ik ben gewoon niet onwijs handig in uitleggen. Dus daarom het is ook niet alleen een topic over mij natuurlijk. Doe er dan een paar om het beetje op gang te helpen.

Meer benieuwd naar anderen verhalen eigenlijk.

Maar zal het pur schuim verhaal nog wel even wat duidelijker te vertellen.

Pur schuim valt niet onwijs onder categorie waardoor ontslagen nl. Meer beetje verhaal zijdelings.
pi_194665673
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 17:17 schreef Erasmus het volgende:

[..]

HEY MAG IK DAT ZELF BEPALEN?! :(
Hey bby niet zo boos :@
pi_194665692
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 17:22 schreef Fugue het volgende:

[..]

Hey bby niet zo boos :@
Komt door de hitte schat sorry
pi_194665713
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 17:23 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Komt door de hitte schat sorry
Tia wel ik merk het ook beetje korter landje als normaal. Hahah

Naja any way gewoon ontopic maar. Komop met die verhalen.
pi_194665715
Ik werkte op kantoor van Blokker, als uitzendkracht. Ik deed het goed en ik kreeg leuke dingen te doen. Tot op het moment dat ze me in vaste dienst wilden hebben. Ik kreeg een gulden meer. :') . Vriendelijk bedankt omdat ik ergens anders al solliciteerde. Hebben die eikels me in de laatste week gezet op een plek waar ik met een stempel lunch bonnen moest stempelen. Je snapt wel dat ik weg ben gelopen. Kut bedrijf
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_194665728
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 17:25 schreef kree het volgende:

[..]

Tia wel ik merk het ook beetje korter landje als normaal. Hahah

Naja any way gewoon ontopic maar. Komop met die verhalen.
Leuk topic jammer dat je het zelf verpest
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_194665748
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 17:26 schreef Soury het volgende:

[..]

Leuk topic jammer dat je het zelf verpest
Nou niet zo eigenlijk? Probeer het beetje op gang te houden en kan alleen door eigen verhalen te vertellen.
Maar anyway ik geef jullie allemaal de kans ook?
pi_194665765
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 17:27 schreef kree het volgende:

[..]

Nou niet zo eigenlijk? Probeer het beetje op gang te houden en kan alleen door eigen verhalen te vertellen.
Maar anyway ik geef jullie allemaal de kans ook?
Ik snap werkelijk niks van jou verhalen
  vrijdag 21 augustus 2020 @ 17:28:59 #72
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_194665777
Hm ja ergste is denk ik van een folderwijk, ongelovelijke kut wijk gekregen met hele stukken fietsen zonder huis. Alle folders in een ondergrondse container gedumpt en ontslag genomen. Verder altijd netjes weggegaan.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_194665792
quote:
16s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 17:28 schreef FlippingCoin het volgende:
Hm ja ergste is denk ik van een folderwijk, ongelovelijke kut wijk gekregen met hele stukken fietsen zonder huis. Alle folders in een ondergrondse container gedumpt en ontslag genomen. Verder altijd netjes weggegaan.
Wat een tokkie ben je dan. Doe je werk en kap ermee
pi_194665795
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 17:28 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik snap werkelijk niks van jou verhalen
Daarom maar al uitgelegd waarom. En doe ze nog wel eens in een andere versie dan en dan is het hopelijk war duidelijker.

Maar maakt niet uit het is geen topic over mij alleen. ;)
pi_194665827
Ooit van de een op de andere dag ontslag genomen van het animatieteam op een camping omdat ik een vakantiebaan als propper op een eiland kon krijgen. Moest ik wel de volgende ochtend op het vliegtuig zitten

Nog steeds zielig voor de kiddo’s ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')