Ik kan niet wachten!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:31 schreef kree het volgende:
[..]
Owh hier heb ik ook nog een grap;pig verhaaltje over
Erdoor ontslagen? @murp.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:31 schreef kree het volgende:
[..]
Owh hier heb ik ook nog een grap;pig verhaaltje over
Niet door ontslagen btw deze. Maar ok busssen pur mee. Da,m s[iotstuik erop draaien. Etc. Nou einde verhaal alles gedumpt inj een zooi vd draad. Fuck me ok daarna winst ik het wel.quote:
Doe eens normaal johquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:36 schreef kree het volgende:
[..]
Niet door ontslagen btw deze. Maar ok busssen pur mee. Da,m s[iotstuik erop draaien. Etc. Nou einde verhaal alles gedumpt inj een zooi vd draad. Fuck me ok daarna winst ik het wel.
Wat stáát hier?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:36 schreef kree het volgende:
[..]
Niet door ontslagen btw deze. Maar ok busssen pur mee. Da,m s[iotstuik erop draaien. Etc. Nou einde verhaal alles gedumpt inj een zooi vd draad. Fuck me ok daarna winst ik het wel.
Ja die vereist nog wat extra uitleg denk. Hoewel het wel klopt hoor,. Maar zal hem iets meer uitleggen voor jullie.quote:
Ik ben er vrij zeker van dat hij dat liever in dm krijgtquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:15 schreef kree het volgende:
[..]
Ja die vereist nog wat extra uitleg denk. Hoewel het wel klopt hoor,. Maar zal hem iets meer uitleggen voor jullie.
Niet lullig bedoeld maar ik kon van die post echt geen chocolade maken. Heel erg warrig geschreven. Ben benieuwd naar je verbeterde uitleg.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:15 schreef kree het volgende:
[..]
Ja die vereist nog wat extra uitleg denk. Hoewel het wel klopt hoor,. Maar zal hem iets meer uitleggen voor jullie.
HEY MAG IK DAT ZELF BEPALEN?!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:16 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik ben er vrij zeker van dat hij dat liever in dm krijgt
Tia wel ik merk het ook beetje korter landje als normaal. Hahahquote:
Leuk topic jammer dat je het zelf verpestquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:25 schreef kree het volgende:
[..]
Tia wel ik merk het ook beetje korter landje als normaal. Hahah
Naja any way gewoon ontopic maar. Komop met die verhalen.
Nou niet zo eigenlijk? Probeer het beetje op gang te houden en kan alleen door eigen verhalen te vertellen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk topic jammer dat je het zelf verpest
Ik snap werkelijk niks van jou verhalenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:27 schreef kree het volgende:
[..]
Nou niet zo eigenlijk? Probeer het beetje op gang te houden en kan alleen door eigen verhalen te vertellen.
Maar anyway ik geef jullie allemaal de kans ook?
Wat een tokkie ben je dan. Doe je werk en kap ermeequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:28 schreef FlippingCoin het volgende:
Hm ja ergste is denk ik van een folderwijk, ongelovelijke kut wijk gekregen met hele stukken fietsen zonder huis. Alle folders in een ondergrondse container gedumpt en ontslag genomen. Verder altijd netjes weggegaan.
Daarom maar al uitgelegd waarom. En doe ze nog wel eens in een andere versie dan en dan is het hopelijk war duidelijker.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niks van jou verhalen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |