Oh lazer maar op danquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:53 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Hey vriend, het is nog geen middag.
Noem me maar Kees.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
WTF heeft Harrie met z'n naam gedaan
Wel waar, dildo. Het is voormiddag.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:53 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Bemoei je eens een keer niet met mij.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:53 schreef GGMM het volgende:
Scrummie moet weer apart doen. Het zal een vraag om aandacht zijn.
Bepaal jij niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:54 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wel waar, dildo. Het is voormiddag.
Bepaal jij niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Bemoei je eens een keer niet met mij.
Wanneer ga je je username weer veranderen? Deze is zo mogelijk nog kutter dan masterminded. En die was me een partij kut zeg.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:53 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
@Saindquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Wanneer ga je je username weer veranderen? Deze is zo mogelijk nog kutter dan masterminded. En die was me een partij kut zeg.
Suggesties voor een nieuwe?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Wanneer ga je je username weer veranderen? Deze is zo mogelijk nog kutter dan masterminded. En die was me een partij kut zeg.
Nee, jij moet gewoon haags_kwartiertje blijven, en ik blijf je Harrie noemenquote:
Zo is dat @Drizztquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, jij moet gewoon haags_kwartiertje blijven, en ik blijf je Harrie noemen
MFBoomquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |