Oh die keer. Komt omdat ik nog steeds geen woonboot heb gekregenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De keer dat je je functie in de OP bedacht was volgens mij niet zo lang toch?
Klopt dat was een lange inderdaadquote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh die keer. Komt omdat ik nog steeds geen woonboot heb gekregen![]()
Nee ik bedoelde in 2016. Toch bijna 3 jaar volgehouden hier.
Ik kan het welquote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt dat was een lange inderdaad
Wat heb je gedaan?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:05 schreef Amarantha het volgende:
Kon vannacht niet slapen dus deed na een tijdje het licht maar aan en toen zag ik ineens een dikke spin op de vloer zitten.![]()
Ik zag het ja, bij de burenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik kan het wel![]()
Al was er gisteren nog iemand die zei "Ik hoop dat je hier niet lang blijft."
Dat aantal haal ik ook wel eens, als ik drie dagen bij elkaar optelquote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:05 schreef Amarantha het volgende:
Liet ik hem met mijn slaperige hoofd ook nog uit het glas vallen.
Heldquote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Naar de keuken gelopen om glas te pakken en een papiertje.
Ja maar ik heb geen zak ofzo in mijn stofzuiger dus als ik dat ding opzuig dan moet ik hem alsnog later levend uit de stofzuiger verwijderen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Dat zou mij met de stofzuiger nooit overkomen.
Zet even een raampje open dan, just in case het zo gaat regenen.quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zet even een raampje open dan, just in case het zo gaat regenen.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat aantal haal ik ook wel eens, als ik drie dagen bij elkaar optel
Het is Haags, maar dan met nieuwe naam..quote:
Regenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zet even een raampje open dan, just in case het zo gaat regenen.
Waar ik wel niet goed voor benquote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mooie BOL.com-link erbij![]()
https://www.coolblue.nl/j(...)%2Caclr_1011laj3imWA
Je UI doet een beetje Haags aanquote:
Ik zag het al in de Top 500quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is Haags, maar dan met nieuwe naam..
Geen spinnen gekquote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Huh jij bent toch van de vieze beesten?
Vind het wel stoer. Ik vind het naar om de stofzuiger te pakken maar echt no way dat ik dichtbij ze kom.quote:
Een wandelend reclame bord voor grote webshops?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:09 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Waar ik wel niet goed voor ben
Wat voorn bier?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Regen![]()
![]()
Ik heb inmiddels wel bier, dat verkoelt ook
Wat moet dat moet.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een wandelend reclame bord voor grote webshops?
Dat komt nog wel.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je had je UI beter ook kunnen veranderen
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Regen![]()
![]()
Ik heb inmiddels wel bier, dat verkoelt ook
Gewoon Brand pils. Had geen zin om een half uur lang in de super te gaan bedenken in wat voor speciaal bier ik zin hadquote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het duurde ff voordat ik het door had
Het is je vergevenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zit mobiel dus duurde ff tot ik die UI zag
Prima toch!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon Brand pils. Had geen zin om een half uur lang in de super te gaan bedenken in wat voor speciaal bier ik zin had
Jawel, mijn hartslag naar 200 per minuut als ze met acht stuks sterk zijn.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die huntsman doet toch niks?
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:12 schreef Amarantha het volgende:
Ja doei hoor met die enge filmpjes.
Dit lijkt mij ook vrij eng...quote:
Een beetje Limburg in de Randstadquote:
Hoe weet jij dat nu al?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen dikke tieten dus hold your horses Koen.
Hoe bevalt het trouwens? Spreek je de taal al?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een beetje Limburg in de Randstad
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Verkenner der Vlijtige Vrietjes en Vozende K3'tjes
conclusie:quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:17 schreef Zilverberk het volgende:
Ik schilder effe een bankje, zijn jullie gewoon anderhalf topic verder.
https://www.lactacyd.nl/quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:16 schreef kwiwi het volgende:
Al zeker 40 fruitvliegjes in m'n zelfgemaakte val gevangen in 24u.. waar komen die allemaal vandaan man
Volgens mij is het echt fruitvliegjestijdquote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:16 schreef kwiwi het volgende:
Al zeker 40 fruitvliegjes in m'n zelfgemaakte val gevangen in 24u.. waar komen die allemaal vandaan man
Je schildert gewoon niet snel genoegquote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:17 schreef Zilverberk het volgende:
Ik schilder effe een bankje, zijn jullie gewoon anderhalf topic verder.
Dit is leuk.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
conclusie:
spuit apparaat kopen
Tuinbankje, knutselproject van zilvermeneer.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je schildert gewoon niet snel genoeg/
Wat voorn bankje?
Nice!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:19 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Tuinbankje, knutselproject van zilvermeneer.
Ik geef je wel het lijstje mee.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:20 schreef UitStraling het volgende:
Ok boodschappen doen want Miauw vertikt het.
Koop allemaal dingen waar jij van gaat braken.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik geef je wel het lijstje mee.
Nee het is DJUUUUUUUUUSTIIIIIIIIINquote:
Heeft hij zoveel knutselwerkjes?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:21 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Al voorzie ik dat we binnenkort een grotere tuin nodig hebben.
Na veel bloed, zweet en tranen kan ik me al behoorlijk verstaanbaar maken. En het bevalt goed. Beter dan de kleine studio waar we eerst woondequote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoe bevalt het trouwens? Spreek je de taal al?
Drie tafels, dit is t eerste bankje.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heeft hij zoveel knutselwerkjes?
Zoals?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koop allemaal dingen waar jij van gaat braken.
De buurvrouw kwam van de week al checken of er iemand afval op z'n balkon had staan omdat ze er ook zoveel last van heeft. Tijd voor nachtvorstquote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Volgens mij is het echt fruitvliegjestijdHeb er zelf geen last van maar hoor het van meer mensen.
Irritante beesten.
Welke taal?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Na veel bloed, zweet en tranen kan ik me al behoorlijk verstaanbaar maken. En het bevalt goed. Beter dan de kleine studio waar we eerst woonde
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:22 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
* Zilverberk wilde een floddergrap maken, maar Justin_kees heeft zijn naam verkeerd gespeld.
https://www.lactacyd.nl/quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:26 schreef Amarantha het volgende:
Heb wel zin in toastjes met brie.
Ik heb zin in Hamka'squote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:26 schreef Amarantha het volgende:
Heb wel zin in toastjes met brie.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Krijg je betaalt per keer dat je de link post?
Wat een service, zo dichtbij.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:28 schreef bitterbal het volgende:
Zijn er een paar aan het rellen voor het politie bureau in de stad :p
Sinds ik een smartwatch heb zet ik ineens 5 keer zoveel stappenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:27 schreef Zilverberk het volgende:
5628 stappen nog maar.Ik heb er meer gezet, maar ik heb geen broekzak dus mijn telefoon registreert niet alles. 7k is het doel.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Na veel bloed, zweet en tranen kan ik me al behoorlijk verstaanbaar maken. En het bevalt goed. Beter dan de kleine studio waar we eerst woonde
Je mag maar 3x keer week een 7-pack Snickers wegwerkenquote:Snickers Multipack 7 x 50 g is niet geschikt als onderdeel van je dagelijkse voeding.
Snickers Multipack 7 x 50 g kun je wel als extraatje eten. Het advies is om dat niet meer dan drie keer per week te doen.
https://www.thequestionma(...)ipack-7-x-50-g-7-50g
"Help, mijn man heeft een hobby!"quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:23 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Drie tafels, dit is t eerste bankje.
Sorry babequote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:29 schreef kwiwi het volgende:
Haags, ik kan er als rasechte FOK!autist niet aan wennen dat je een andere naam hebtZo'n grote verandering kan ik niet mee omgaan
Dat is Haags niet dat is Kees.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:29 schreef kwiwi het volgende:
Haags, ik kan er als rasechte FOK!autist niet aan wennen dat je een andere naam hebtZo'n grote verandering kan ik niet mee omgaan
Serieus?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:28 schreef bitterbal het volgende:
Zijn er een paar aan het rellen voor het politie bureau in de stad :p
Gore rotbeestjesquote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De buurvrouw kwam van de week al checken of er iemand afval op z'n balkon had staan omdat ze er ook zoveel last van heeft. Tijd voor nachtvorst
Echt hequote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:29 schreef kwiwi het volgende:
Wow. Poging tot moord zelfsquote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*koopt zes kilo mascarpone.
Ik heb te dunne polsen, zo'n lel van een horloge is geen gezicht.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sinds ik een smartwatch heb zet ik ineens 5 keer zoveel stappen
Thanksquote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Maar wel fijn! Nogmaals, welkom
Wat mankeert de mensen toch deze zomer...quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee is nog klein. Zijn ook echt van die kansloze
Op de steiger, op het terras en onder de pizza-oven.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
"Help, mijn man heeft een hobby!"
Waar wil hij al die tafels gaan laten dan?
Ja coronaquote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:36 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Wat mankeert de mensen toch deze zomer...
Zelfs te dun voor een fitbit? Die zijn best klein en licht.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:35 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb te dunne polsen, zo'n lel van een horloge is geen gezicht.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Thanks![]()
Fijn om weer terug te zijn
Nou demonstreren ze toch voor en 5gquote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:37 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zou het echt alleen dat zijn m
Oh nice, dat klinkt sowieso al heel ruimquote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:36 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Op de steiger, op het terras en onder de pizza-oven.
Ik heb nu een klokje van 12 mm breed en 16 mm lang. Dat past en staat.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zelfs te dun voor een fitbit? Die zijn best klein en licht.
Voor 5G?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou demonstreren ze toch voor en 5g
En de hitte, ook altijd goed voor een stijging in het aantal incidenten.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:37 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zou het echt alleen dat zijn m
Ja dat is ook gênantquote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou demonstreren ze toch voor en 5g
Jawel maar het is deze zomer wel heel extreemquote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En de hitte, ook altijd goed voor een stijging in het aantal incidenten.
+1quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:29 schreef kwiwi het volgende:
Nou ja mist er niet zoveel aanquote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:38 schreef Zilverberk het volgende:
Ik moest googlen wat mellow cakes zijn.
Mensen leren kennen viel gelukkig mee. Ik heb als voordeel dat ik hier ook in de stad studeer dus dan leer je al snel wat nieuwe mensen kennen vanuit de studie. En een achter achter neefje studeert ook aan dezelfde Uni al zei het een andere studiequote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Wel een beetje nieuwe mensen leren kennen?
Dat lijkt me wel het lastiger van verhuizen naar een andere stad. Je moet wel meer moeite doen voor een vriendenkring daar.
We hebben dan ook de langste (?) hittegolf ooit gehad. Tel daarbij op alles wat er de laatste maanden is gebeurd.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:40 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Jawel maar het is deze zomer wel heel extreem
Ja oké. De fitbit die ik heb is al dik dubbel zo groot dus dat word hem dan ook nietquote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:38 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb nu een klokje van 12 mm breed en 16 mm lang. Dat past en staat.
Oh dat scheelt wel veel jaquote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mensen leren kennen viel gelukkig mee. Ik heb als voordeel dat ik hier ook in de stad studeer dus dan leer je al snel wat nieuwe mensen kennen vanuit de studie. En een achter achter neefje studeert ook aan dezelfde Uni al zei het een andere studie
Ja heb je wel een punt hoor. We hebben er allemaal last van, de een wat meer dan de ander.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
We hebben dan ook de langste (?) hittegolf ooit gehad. Tel daarbij op alles wat er de laatste maanden is gebeurd.
Maar dat weet je nooit in dit topic.quote:
Maakt het nog steeds geen excuus hoor maar het is wel een verklaring.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:44 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja heb je wel een punt hoor. We hebben er allemaal last van, de een wat meer dan de ander.
Wacht, wat is fluff nou weerquote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:44 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Maar dat weet je nooit in dit topic.Er werd net gehaat op fluff, terwijl dat in combinatie met lemoncurd echt heerlijk is op boterhammen.
Nja wat betreft die rellen in de Schilderswijk, dat is niet iets nieuws of zo. Komt eens in de zoveel jaren weer terug.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maakt het nog steeds geen excuus hoor maar het is wel een verklaring.
Is altijd leuk horloges kopen. Te groot. Te groot. Leuk, maar te groot. Te groot. Te groot. Mooi, maar te groot. Te groot. Te groot. Leuk, maar te groot. Te groot. Te groot. Prachtig, maar te groot. Te groot. Te groot. Mooi, maar te groot. Te groot. Te groot. Leuk, maar te groot.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja oké. De fitbit die ik heb is al dik dubbel zo groot dus dat word hem dan ook niet
Dan is Amsterdam toch best wel relaxedquote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:46 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nja wat betreft die rellen in de Schilderswijk, dat is niet iets nieuws of zo. Komt eens in de zoveel jaren weer terug.
Dit deed je expresquote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dan is Amsterdam toch best wel relaxed
Ik zie iets zwart krullends. Is het een spin, is het schaamhaar?quote:
Rauw zijn die niksig, maar geroosterdquote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bah.. Maar vind marshmellows ook niks.
Belly fluffquote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zie iets zwart krullends. Is het een spin, is het schaamhaar?
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:49 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Een wielrenner op doping? Ik trapper niet in
Je bent alleen een doper als je gepakt word dus gewoon zo snel fietsen dat ze je niet kunnen pakkenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:49 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Een wielrenner op doping? Ik trapper niet in
Berg af is geen probleem.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bent alleen een doper als je gepakt word dus gewoon zo snel fietsen dat ze je niet kunnen pakken
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:52 schreef Amarantha het volgende:
Omdat ik ging Googlen op fluff kom ik dit tegen en ik wil het.
[ afbeelding ]
Fluggs?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:52 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:53 schreef Amarantha het volgende:
Omg nee vergeet die. Ik wil deze maar ja ook nog 100 euro.
[ afbeelding ]
vond die andere beterquote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:52 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Duindorper gespot.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:54 schreef Amarantha het volgende:
Zou die roze oprecht kopen als ze goedkoper waren.
Ik vind ze wel hysterischquote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:54 schreef Amarantha het volgende:
Zou die roze oprecht kopen als ze goedkoper waren.
Denk wel dat ik dan weer vrijgezel ben en ook blijf als ik zoiets koop.quote:
Heb je mijn knalroze schoenen al wel gezien dan?quote:
Ach, Barbie komt ook steeds weer aan een manquote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk wel dat ik dan weer vrijgezel ben en ook blijf als ik zoiets koop.
Neequote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je mijn knalroze schoenen al wel gezien dan?Die ik 1,5 maand geleden heb gekocht ofzo.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ach, Barbie komt ook steeds weer aan een man
Is vast een lekkere comfy kast met velen roze kussentjes en geurkaarsjesquote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Ken zit volgens mij nog diep in de kast.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is vast een lekkere comfy kast met velen roze kussentjes en geurkaarsjes
Dat Kenniequote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Ken zit volgens mij nog diep in de kast.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Zou ik niets verbaasd om zijn als dat zou gebeurenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Echt!
Zou mooi zijn als hij straks uit de kast mag komen en Barbie's nieuwe BFF wordt.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]Oh die vind ik wel heel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
ze heet niet voor niks cherrylipsquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oops.. En nu? Naar binnen gevlucht?
[..]Wow! Dat is roze jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee ze lieten me eigenlijk wel met rust.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oops.. En nu? Naar binnen gevlucht?
[..]Wel vet hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is 2020, alles kanquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou ik niets verbaasd om zijn als dat zou gebeuren
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:03 schreef UitStraling het volgende:
Wrom nou weer geen aubergine, de prinses onder de groenten, het paarse gezonde genot?
[..]Als Ebola een kleur zou hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is altijd wel leukquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:04 schreef Amarantha het volgende:
Kreeg laatst ook complimentje op treinstation van iemand over mijn schoenen.![]()
Plop.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Vind het eerder een prins onder de groenten.
Nou en!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:04 schreef Amarantha het volgende:
Voel me wel aangekeken als ik ze draag haha.
Maar had tot in juli het gevoel dat we een matige typisch Nederlandse zomer hadden met regen en nauwelijks hoge temperaturen. Pas vanaf begin augustus is het weer omgeslagen richting heet en droogquote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
We hebben dan ook de langste (?) hittegolf ooit gehad. Tel daarbij op alles wat er de laatste maanden is gebeurd.
Oh dat is ook wel vet, doen!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou en!![]()
Ik zit erover te denken om mijn haar blauw te verven. Blauwig.
Doen!!!!!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou en!![]()
Ik zit erover te denken om mijn haar blauw te verven. Blauwig.
Was het niet rozequote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als Ebola een kleur zou hebben.
Als je vrienden kan blijven na een relatie is gewoon awesomequote:
Dat is ook zoquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar had tot in juli het gevoel dat we een matige typisch Nederlandse zomer hadden met regen en nauwelijks hoge temperaturen. Pas vanaf begin augustus is het weer omgeslagen richting heet en droog
En terecht!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:04 schreef Amarantha het volgende:
Kreeg laatst ook complimentje op treinstation van iemand over mijn schoenen.![]()
Roze is mooiquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is dat toch met vrouwen en roze?
quote:
Maandag naar de kapper en dan eerst magische de krullen weer terug halen. Kijken of die het leven nog zien zitten en dan ga ik kijken of het nu slim is.quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je vrienden kan blijven na een relatie is gewoon awesome![]()
Ben ooit eens thuis geweest bij een vrouw en die had alles roze, alles, ik liep overal tegenaan, zag geen dieptequote:
O ja dat kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben ooit eens thuis geweest bij een vrouw en die had alles roze, alles, ik liep overal tegenaan, zag geen diepte
Nee jij met je roze schoenen aversie.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geil juist, boer dat je er bent.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben ooit eens thuis geweest bij een vrouw en die had alles roze, alles, ik liep overal tegenaan, zag geen diepte
Heb je ook zulk haar?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:11 schreef -Miauw- het volgende:
Het is groen trouwens.
[ afbeelding ]
Ik heb het maar een keer meegemaakt en dat was toen niet eens een serieuze relatie maar meer een FWB waarin we bijna een jaar lang exclusief zijn geweest en nog 3 kwart jaar samen hebben gewoondquote:
Ook doen!!!!!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:11 schreef -Miauw- het volgende:
Het is groen trouwens.
[ afbeelding ]
Nou oorspronkelijk wel, maar het is nu al zo lang steil dat ik niet meer weet hoe het er straks uit zietquote:
Ja leuk voor meisjes onder de tweequote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee jij met je roze schoenen aversie.
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het altijd jammer dat m'n haar niet met kleurspoeling overweg kan. Moet het meteen verven en dan weer bleken.
En nog steeds 'vrienden'?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb het maar een keer meegemaakt en dat was toen niet eens een serieuze relatie maar meer een FWB waarin we bijna een jaar lang exclusief zijn geweest en nog 3 kwart jaar samen hebben gewoond
Zie je nou wel.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou ja het kan idd wel mooi zijn. heb ik even bekeken.
[ afbeelding ]
Maar hoe lang ziet het er zo uit? Ziet er al snel vaal uit denk ik.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
Jij blijft op kapsters vallen hè?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
Jep, alleen zijn we nu meer kennissen dan echt vrienden. Ze is nog op de housewarming geweest van onze nieuwe woning en daarvoor bijna een jaar niet gezien en alleen via socials gesproken.quote:
Blijft jouw haar ook lang nat als je het wast?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het hecht niet, spoel het zo weer uit. Zelfs verf pakt niet goed.
Als een vleermuis tijdens een concert van Metallica.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zag het al helemaal voor me.
Echolocatie aan en gáán.
Lijkt me perfect voor US. Lekker pittig!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is de realiteit US, helaas.[ afbeelding ]
Zie niet allesquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Toch leuk dat je dat contact nog een beetje hebt dan. Gaat vaak toch ook andersquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jep, alleen zijn we nu meer kennissen dan echt vrienden. Ze is nog op de housewarming geweest van onze nieuwe woning en daarvoor bijna een jaar niet gezien en alleen via socials gesproken.
Nee ik heb dun haar, is zo droog.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Blijft jouw haar ook lang nat als je het wast?
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Toch leuk dat je dat contact nog een beetje hebt dan. Gaat vaak toch ook anders
Zo'n piercing lijkt me wel tof maar ik ben daar een te grote muurbloem voor.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een Fokster?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat heeft m.i. nog nooit iemand mooier gemaakt..quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n piercing lijkt me wel tof maar ik ben daar een te grote muurbloem voor.
Hmmm.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik heb dun haar, is zo droog.
Bij haar ziet het er uit alsof er snot uit de neus druppeltquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ms moet je het gewoon doen anders blijf je die muurbloem.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:21 schreef Modus het volgende:
[..]
Ms moet je het gewoon doen anders blijf je die muurbloem.
True. Speelt ook mee dat we in die periode een heel hechte kleine vriendengroep hadden en de locatie waar ik woonde dé perfecte locatie in Amsterdam was als je jong bent dus die hele vriendengroep heeft bijna 4 jaar lang bij ons thuis geslapen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Toch leuk dat je dat contact nog een beetje hebt dan. Gaat vaak toch ook anders
Als je een muurbloempje bent kan het wel een subtiele hint zijn dat je ook een werkende vagina hebt.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat heeft m.i. nog nooit iemand mooier gemaakt..
Kan ook.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bij haar ziet het er uit alsof er snot uit de neus druppelt
Ik ben bijna 40quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:21 schreef Modus het volgende:
[..]
Ms moet je het gewoon doen anders blijf je die muurbloem.
Good old timesquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
True. Speelt ook mee dat we in die periode een heel hechte kleine vriendengroep hadden en de locatie waar ik woonde dé perfecte locatie in Amsterdam was als je jong bent dus die hele vriendengroep heeft bijna 4 jaar lang bij ons thuis geslapen.
Zij bleef vaak zelfs nog bij mij in bed slapen terwijl we allang andere aan het daten waren
Hou toch opquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben bijna 40veel te oud voor die onzin
Die hoop heb ik sowieso opgegeven.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat heeft m.i. nog nooit iemand mooier gemaakt..
Age is just a numberquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben bijna 40veel te oud voor die onzin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |