Komen er al kinderen aanquote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:35 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
ah zo. Ja, we zijn nog steeds samen. Inmiddels zelfs getrouwd.
Heb die meldingen al uitgezet maat.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:33 schreef Tjacka het volgende:
VBL / Belgisch voetbal #9 Zonder Lokeren in de 1e en 2e klasse
de_kraam heeft een hekel aan likes
like daarom zijn post haha
Of je adopteert een negertje.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:37 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Dat zie ik niet snel gebeuren. We zien over een jaar wel.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Of je adopteert een negertje.
BLM toch?
LIKE GEZET.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:39 schreef Treinhoer het volgende:
[..]_! Een kind van iemand anders opvoeden lijkt me vreselijk.
Op de playlist.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:40 schreef Elan het volgende:
De nieuwe slijptol is uit
@:wereldgozer
@:zipportal
@:caland
Uit etenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip en broccoli.
WAI SIJN NEDURLAND WAI SIJN NEDURLANDquote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:40 schreef Elan het volgende:
Ik zie mentions niet joh, heb dat uitgeschakeld.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb je je kooi al? Ik zet anders NOOIT meer een mention.
Bedankt voor de mention, genoten.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:40 schreef Elan het volgende:
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:47 schreef Caland het volgende:
[..]
WAI SIJN NEDURLAND WAI SIJN NEDURLAND
FRYSLAN BOPPE !quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:56 schreef maxi-mus het volgende:
Hoewel daar de meningen ook over verdeeld zijn.
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:57 schreef maxi-mus het volgende:
Maar als dit soort mensen Nederland vertegenwoordigt wil ik er niks mee te maken hebben.
Altijd weer die Nederlandse vlaggen bij dit soort demonstraties. Waarom?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Hier sluit ik me bij aan.
Sowieso; nationalisme
Ik juich graag voor vlaggetjes @El-Stinhoquote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Sowieso; nationalisme
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:13 schreef GGMM het volgende:
[poll=294]
Uit mijn poll is gebleken dat @:charrell hier gewoon mag blijven posten.
Gefeliciteerd @:charrellJe prijs komt zo snel mogelijk jouw kant op (@:scrummie2.1 regel jij dat even?)
HOLLANDSCHE AVONDquote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik juich graag voor vlaggetjes @:el-stinho
Nationalisme an sich is weinig mis mee. Het is alleen vaak een vrijbrief voor tokkies om zichzelf bepaalde meningen en daden toe te eigenen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Sowieso; nationalisme
Is @fetX een OIKOFOOB?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Nationalisme an sich is weinig mis mee. Het is alleen vaak een vrijbrief voor tokkies om zichzelf bepaalde meningen en daden toe te eigenen.
Nationalisme is wel een beetje achterhaald door de globalisering van afgelopen decennia.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Nationalisme an sich is weinig mis mee. Het is alleen vaak een vrijbrief voor tokkies om zichzelf bepaalde meningen en daden toe te eigenen.
Zak in elkaar johquote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:10 schreef Zipportal het volgende:
Glennis waarschuwt voor nare berichten: ‘Ik ben gehackt!
https://www.telegraaf.nl/(...)chten-ik-ben-gehackt
OOK AL. @:GGMM @:Caland
Laten we het dan houden op patriotisme.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Nationalisme is wel een beetje achterhaald door de globalisering van afgelopen decennia.
Paspoort is vrijwel het enige wat nationalisme nog bepaalt.
Uitstekend!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Laten we het dan houden op patriotisme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |