Een beetje gay is best oké, maar te zwoel is niet coelquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ach, zijn we niet allemaal een beetje bi?
Zo is hetquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een beetje gay is best oké, maar te zwoel is niet coel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:16 schreef Zilverberk het volgende:
Geen idee nog. Heb de afgelopen dagen teveel uur in de keuken gestaan.Omg dat laatste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Jij eet altijd de beste dingenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:16 schreef Karzai het volgende:
ik wil blauwe stilton met port maar dat hebben ze niet bij de supermarkt
En een lekker humus om mijn paprika in te dippen hebben ze daar ook niet, toch maar even naar de markt
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:16 schreef Karzai het volgende:
ik wil blauwe stilton met port maar dat hebben ze niet bij de supermarkt
En een lekker humus om mijn paprika in te dippen hebben ze daar ook niet, toch maar even naar de markt
Dan is volgens mij alles lekkerquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:17 schreef Amarantha het volgende:
Chocopasta is wel lekker om een lepel van uit een pot te eten als je stoned bent.Maar ja daarom ook niet in huis.
Dagelijks op brood.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:17 schreef Amarantha het volgende:
Chocopasta is wel lekker om een lepel van uit een pot te eten als je stoned bent.Maar ja daarom ook niet in huis.
Bijna alles haha.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dan is volgens mij alles lekker
Alleen dat bruine, dat witte smaakt naar lauwe melk waar een goudvis doorheen is gezwommenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:18 schreef Amarantha het volgende:
Deze is dan favoriet:
[ afbeelding ]
ja maar dan alleen puurquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:19 schreef Amarantha het volgende:
Oh jongens ik zit even op de Jumbo site te kijken wat er allemaal bestaat tegenwoordig qua chocopasta maar nu zie ik dit en omg dit vond ik vroeger altijd zoooo lekker.
[ afbeelding ]
Wie kent dit ook?
Die vind ik dan weer niet te doen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:19 schreef Amarantha het volgende:
Oh jongens ik zit even op de Jumbo site te kijken wat er allemaal bestaat tegenwoordig qua chocopasta maar nu zie ik dit en omg dit vond ik vroeger altijd zoooo lekker.
[ afbeelding ]
Wie kent dit ook?
Inferieur product met goede herinneringen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:19 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Wie kent dit ook?
De meeste chocopastas bestaan voor ongeveer 54% uit suiker.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:22 schreef Amarantha het volgende:
Smaakt best wel zoet weet ik nog. Anders zoet dan alleen de smaak van chocolade.
De klassiekerrrrrrrrrr van de week!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:19 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Wie kent dit ook?
Jezusquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:23 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
De meeste chocopastas bestaan voor ongeveer 54% uit suiker.
Edit, duopenotti bevat 56% suiker.
Dat is dus eigenlijk krankzinnig slechtquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:23 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
De meeste chocopastas bestaan voor ongeveer 54% uit suiker.
Edit, duopenotti bevat 56% suiker.
Nou dit ga ik dus ook niet kopen. Je kan nog beter een reep chocolade eten ofzo.quote:
FTFYquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is dus eigenlijk krankzinnig slecht zoet
Jazekerquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:26 schreef schommelstoel het volgende:
Bestaat dit eigenlijk nog wel?
Ik koop deze:quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou dit ga ik dus ook niet kopen. Je kan nog beter een reep chocolade eten ofzo.
https://www.ah.nl/producten/product/wi3884/yogho-yogho-aardbeiquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:28 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Euwh, dan ben ik gewoon erg scheel.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:29 schreef Justin_Case het volgende:
Waarom de neuk heb ik deze naam genomen. Lol
Oh wist niet dat dat leeftijdsgebonden is.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:29 schreef UitStraling het volgende:
Best wel gek als je boven de 10 jaar oud nog chocopasta eet.
Stoned? Spontane aanval van hersenloosheid?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:29 schreef Justin_Case het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:30 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Stoned? Spontane aanval van hersenloosheid?Huh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Is het ook niet.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh wist niet dat dat leeftijdsgebonden is.
Om getinte mannen te lokken?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:29 schreef Justin_Case het volgende:
Wie ben jij?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:29 schreef Justin_Case het volgende:
Of nee, van die Mellow-dingen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:29 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:33 schreef Amarantha het volgende:
Je hebt ook van dat smeerbare marshmallow voor op brood, dat is pas goor.
Poeh ik heb een trauma aan dat spul, kreeg altijd Bebogeen bij mijn oppas.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Of neeeee, Bebogeen![]()
Gore zoete rommel dat!
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/producten/product/wi3884/yogho-yogho-aardbei
Dus, morgen ga ik op speurtocht voor memories.quote:
Echt!?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Poeh ik heb een trauma aan dat spul, kreeg altijd Bebogeen bij mijn oppas.ALTIJD!
Volgens mij heeft elke supermarkt dit wel.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:35 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
[..]
Dus, morgen ga ik op speurtocht voor memories.
Die ijsjes waren ook wel lekker.
Ook met altijd een garpige tekst op het stokje.
Van wie heb je dat gehoord dan?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:31 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ah, gemene onware roddel dus.
Lijkt me wel geinigquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:36 schreef schommelstoel het volgende:
Wat pas goor was is pizza tosti.
Kun je saus vanuit een potje op je brood smeren en dan zou je tosti naar pizza smaken..
Nou nee..
Het zaad van je maat in je naad kan geen kwaadquote:
Yesquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:38 schreef UitStraling het volgende:
Kokosbrood als broodbeleg, bestaat dat nog?
Gelukkig zijn er maar weinig mensen die wakker liggen van jouw mening hequote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:29 schreef UitStraling het volgende:
Dat dacht ik ook.quote:
Wat is eigenlijk je nieuwe act nu je een nieuwe naam hebt?quote:
Soms! Al heel lang niet meer gegeten.quote:
Heb je die wel eens op dan?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Soms! Al heel lang niet meer gegeten.
Vind mensen die Mellows eten wel raarder hoor.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:40 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.
Had er ook echt zin in toen
Ja dan kun je nog beter Da_ShawNee heten of zo.quote:
Zo eentje met zwembandjes?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:43 schreef bitterbal het volgende:
K ben denk k in mijn vorige leven zon koudbloedig reptiel geweest in de woestijn
Nee manquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:42 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja dat was haags_kwartiertje ook.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:46 schreef UitStraling het volgende:
Van Haags hield ik oprecht, ik durf daar nu voor uit te komen nu hij ons verlaten heeft, altijd lachen om zijn woordspelingen en de herkenbaarheid van zijn herhalingen, lieve man en een goede vader, aantrekkelijk ook op een niet homofiele volkse wijze, op Justin kots ik.
Ja dat komt nog wel.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Doe dan ook een andere UI.
Jeetje, ben van slag.
nou nou nouquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:46 schreef UitStraling het volgende:
Van Haags hield ik oprecht, ik durf daar nu voor uit te komen nu hij ons verlaten heeft, altijd lachen om zijn woordspelingen en de herkenbaarheid van zijn herhalingen, lieve man en een goede vader, aantrekkelijk ook op een niet homofiele volkse wijze, op Justin kots ik.
nee dat was misschien vier levens geledenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee een gestroomlijnd mooi hagedisje
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee dat was misschien vier levens geleden
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee een gestroomlijnd mooi hagedisje
Ik heb de petitie al getekend.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sluit je aan bij mijn actiecomité!
Ik ga ¤30 inzamelen en Danny onder druk zetten om het weer terug te veranderen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:52 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Stortvloed aan negatieve reacties gehad
Lukt je nietquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ga ¤30 inzamelen en Danny onder druk zetten om het weer terug te veranderen.
@Dannyquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je leert delangzaam goed gebruiken
Ik doe mee!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je leert delangzaam goed gebruiken
Deed ik niet gewoon danquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke. Doe je dan nu weer gewoon haags?
Ja, de TS.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:55 schreef UitStraling het volgende:
Wie gaat er nu zijn naam wijzigen in autistendorp Foqueville, alsof je een geile vos loslaat in een kippenhok.
Danny is niet onder druk te zetten als hij niet aanwezig is.quote:
Hij komt toch weer terug?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Danny is niet onder druk te zetten als hij niet aanwezig is.
Dream big.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:58 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb zin in bier en macaroni.
Stortvloed?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:52 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Stortvloed aan negatieve reacties gehad
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stortvloed?![]()
ergens anders dan zeker
Ik ben nu macaroni aan het maken.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:58 schreef UitStraling het volgende:
nee ik nietquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:58 schreef UitStraling het volgende:
Als jij iemand zo gek krijgt voor 30 doneer ik ook een paar euro!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hij komt toch weer terug?
En jezus, anders zit er vast wel iemand in de crew die ¤30 kan gebruiken.
Ok, scheer je maar alvast, kom ik eraan met bierquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben nu macaroni aan het maken.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok, scheer je maar alvast, kom ik eraan met bier
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen hij zelf heeft op Ja gestemd
Jij blijft gewoon Ama hetenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:00 schreef Amarantha het volgende:
Doe maar inzamelingsactie zodat ik mijn naam kan veranderen.
alleen als we je dan WD40 mogen noemenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:00 schreef Amarantha het volgende:
Doe maar inzamelingsactie zodat ik mijn naam kan veranderen.
Neequote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar zo wil ik mijn nickname ook hebben dus.
Dan mag hetquote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
alleen als we je dan WD40 mogen noemen
Grols....?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:01 schreef -Miauw- het volgende:
Ik zou niets anders kunnen dan -Miauw-.
Jij blijft dan ook gewoon altijd een -Miauw- mevrouwquote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:01 schreef -Miauw- het volgende:
Of AMADEPAMAAAAAquote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij blijft dan ook gewoon altijd een -Miauw- mevrouw
Ik kan nog wel zes andere namen verzinnen maar dat zeg ik niet, zes.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:01 schreef -Miauw- het volgende:
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:03 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Uhm.. ja dat.
God weer een mislukte grap
Doe eens.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan nog wel zes andere namen verzinnen maar dat zeg ik niet, zes.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit lijkt teveel op spermarantha.
Kom maar.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan nog wel zes andere namen verzinnen maar dat zeg ik niet, zes.
Nee das in duindorp alleenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pas nou op, dadelijk gaan blanke Haagse kutkindjes stenen naar je gooien.
Kijk, als het nou Justin_Kees was geweest, dan jaaaaaa, TOPNAAM!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:03 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Het is duidelijk niet mijn dag.
of Ben_Doverquote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kijk, als het nou Justin_Kees was geweest, dan jaaaaaa, TOPNAAM!
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Justin_Keesquote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
drie en een halve week.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
over ruim anderhalve week alweer werken
Dat was ook mijn eerste optie. Maar wilde het niet te ingewikkeld maken.quote:
quote:
Je had beter eerst kunnen overleggen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:07 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste optie. Maar wilde het niet te ingewikkeld maken.
Of nog erger, als je het juist niet als Djustin uitspreektquote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:08 schreef LTVDK het volgende:
Justin_Casedat klinkt tenminste wel als een echt volksbuurter uit Duindorp waarvan zijn moeder hem een 'hippe' naam heeft meegegeven (Case is afgeleid van zijn vader Cees maar dan in een modern jasje). Je hoort het wel uit te spreken als Djustin maar hij is al te oud dat ze die fonetische schrijfwijze nog niet hadden toegepast.
Justin is mi-ni-maal, een huis op wielen, foute schoothondjes en verboden om binnen met schoenen te lopen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:08 schreef LTVDK het volgende:
Justin_Casedat klinkt tenminste wel als een echt volksbuurter uit Duindorp waarvan zijn moeder hem een 'hippe' naam heeft meegegeven (Case is afgeleid van zijn vader Cees maar dan in een modern jasje). Je hoort het wel uit te spreken als Djustin maar hij is al te oud dat ze die fonetische schrijfwijze nog niet hadden toegepast.
https://vocaroo.com/quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Of nog erger, als je het juist niet als Djustin uitspreekt
Ik heb met iemand op de middelbare school gezeten die het zo uitsprakquote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ow bahquote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Of NOG weer erger, wčlquote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:10 schreef Justin_Case het volgende:
Jezus jongens het is maar een naam hoor.
Wel een naam die een miljoen keer terugkomt op dit hele kutforum. Dat heeft geen enkele andere naamquote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:10 schreef Justin_Case het volgende:
Jezus jongens het is maar een naam hoor.
nee je heet Cem Burgluhkquote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:11 schreef Justin_Case het volgende:
Ik heet natuurlijk niet echt Justin.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel een naam die een miljoen keer terugkomt op dit hele kutforum. Dat heeft geen enkele andere naam
Ab toch? lekker kort en kek.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:11 schreef Justin_Case het volgende:
Ik heet natuurlijk niet echt Justin.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel een naam die een miljoen keer terugkomt op dit hele kutforum. Dat heeft geen enkele andere naam
Had je Miauw nog nooit gehoord?quote:
Nee.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had je Miauw nog nooit gehoord?
tis dit gewordenquote:
had een andere kaas gekozen, maar nicequote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
tis dit geworden
turks broodje, pittige humus, zongedroogde tomaten tapenade, ansjovis olijven, geitenkaas met rozemarijn, frans schimmelkaasje, vijgen en baklava, FEEST!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
tis dit geworden
turks broodje, pittige humus, zongedroogde tomaten tapenade, ansjovis olijven, geitenkaas met rozemarijn, frans schimmelkaasje, vijgen en baklava, FEEST!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Miauw heeft een van de lekkerste stemmen om goedemorgen mee te zeggen
Lekker!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:19 schreef Karzai het volgende:
blue stilton was er niet
tevens even een biertje gedaan op het terras met een paar oude bekenden
Ik kom er nu aan, je hoeft je niet te scheren en ik neem wijn mee.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
tis dit geworden
[ afbeelding ]
Lekker.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Miauw heeft een van de lekkerste stemmen om goedemorgen mee te zeggen
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kom er nu aan, je hoeft je niet te scheren en ik neem wijn mee.
Ik ga NU zetten.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:22 schreef Justin_Case het volgende:
Ik wil een kopje koffie drinken met miauw
Awww prrrrrrquote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja te laat
https://vocaroo.com/5Zb1kRI0m8a
Wat was dat laatste geluidje dan voor een iets?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://voca.ro/9jTeYnJOArd
Mijn gulp wilde even niet meewerkenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat was dat laatste geluidje dan voor een iets?
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
https://voca.ro/mR86bJk40Rv
Voel me vies nu
Oh je bent bent van je oefenknoopjes afquote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn gulp wilde even niet meewerken
Dat klonk een beetje computer gestuurdquote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Voel me vies nu
Waar zijn die geluidjes gebleven eigenlijk, die effecten zeg maar?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Voel me vies nu
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat klonk een beetje computer gestuurd
Dat is voicespice denk ik.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waar zijn die geluidjes gebleven eigenlijk, die effecten zeg maar?
Beter zo?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat klonk een beetje computer gestuurd
Rok gewendquote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh je bent bent van je oefenknoopjes afWat goed!
Je leert het vanzelf jongen.
Ach, de paling zit niet vast in de rits.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Voel me vies nu
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ach, de paling zit niet vast in de rits.
Gaaf!quote:
Jouw stemquote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Beter zo?
https://voca.ro/eSUPgqZD4A9
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Beter zo?
https://voca.ro/eSUPgqZD4A9
Geef me even tot kerst ofzo om te wennenquote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:42 schreef engine het volgende:
[..]
Geef me even tot kerst ofzo om te wennen
Ik spreek op mijn werk instructiefilmpjes in, best grappig om te doen.quote:
Als jouw stem een vonk was sloeg die nu over 😍quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik spreek op mijn werk instructiefilmpjes in, best grappig om te doen.
Kun jij perfect denk ik jaquote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik spreek op mijn werk instructiefilmpjes in, best grappig om te doen.
Ja, simpele zielenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weer lekker opspootje in de stad Kees
Ga je deze houden of nu iedere maand wat nieuws?quote:
Voorlopig wel even deze.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ga je deze houden of nu iedere maand wat nieuws?
quote:
Dit is -Miauw- met een van haar collega'squote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun jij perfect denk ik ja![]()
*MI van hitsige brandweermannen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Kijk je uitquote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:45 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Als jouw stem een vonk was sloeg die nu over 😍
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit is -Miauw- met een van haar collega's![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zulke collega's wil ik ook.
Dat hoop ik niet voor ze, want het is met instructievideos wel handig dat je opletquote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun jij perfect denk ik ja![]()
*MI van hitsige brandweermannen.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit is -Miauw- met een van haar collega's![]()
Mijn. God.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk dat poesje
With the stars as her umbrella
Niet bij stilgestaan zeker dat case rijmt op gays?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:49 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
In mijn hoofd klonk het toch leuker.
Nee dat bedoelde ik niet.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet bij stilgestaan zeker dat case rijmt op gays?
Op mijn werk zoeken ze nog mensenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:49 schreef Zilverberk het volgende:
[..]![]()
![]()
Zulke collega's wil ik ook.
En nog iets met een kachelquote:
Wel toch?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:58 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dit is niet de bedoeling hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |