Een beetje gay is best oké, maar te zwoel is niet coelquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ach, zijn we niet allemaal een beetje bi?
Zo is hetquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een beetje gay is best oké, maar te zwoel is niet coel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:16 schreef Zilverberk het volgende:
Geen idee nog. Heb de afgelopen dagen teveel uur in de keuken gestaan.Omg dat laatste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Jij eet altijd de beste dingenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:16 schreef Karzai het volgende:
ik wil blauwe stilton met port maar dat hebben ze niet bij de supermarkt
En een lekker humus om mijn paprika in te dippen hebben ze daar ook niet, toch maar even naar de markt
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:16 schreef Karzai het volgende:
ik wil blauwe stilton met port maar dat hebben ze niet bij de supermarkt
En een lekker humus om mijn paprika in te dippen hebben ze daar ook niet, toch maar even naar de markt
Dan is volgens mij alles lekkerquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:17 schreef Amarantha het volgende:
Chocopasta is wel lekker om een lepel van uit een pot te eten als je stoned bent.Maar ja daarom ook niet in huis.
Dagelijks op brood.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:17 schreef Amarantha het volgende:
Chocopasta is wel lekker om een lepel van uit een pot te eten als je stoned bent.Maar ja daarom ook niet in huis.
Bijna alles haha.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dan is volgens mij alles lekker
Alleen dat bruine, dat witte smaakt naar lauwe melk waar een goudvis doorheen is gezwommenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:18 schreef Amarantha het volgende:
Deze is dan favoriet:
[ afbeelding ]
ja maar dan alleen puurquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:19 schreef Amarantha het volgende:
Oh jongens ik zit even op de Jumbo site te kijken wat er allemaal bestaat tegenwoordig qua chocopasta maar nu zie ik dit en omg dit vond ik vroeger altijd zoooo lekker.
[ afbeelding ]
Wie kent dit ook?
Die vind ik dan weer niet te doen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:19 schreef Amarantha het volgende:
Oh jongens ik zit even op de Jumbo site te kijken wat er allemaal bestaat tegenwoordig qua chocopasta maar nu zie ik dit en omg dit vond ik vroeger altijd zoooo lekker.
[ afbeelding ]
Wie kent dit ook?
Inferieur product met goede herinneringen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:19 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Wie kent dit ook?
De meeste chocopastas bestaan voor ongeveer 54% uit suiker.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:22 schreef Amarantha het volgende:
Smaakt best wel zoet weet ik nog. Anders zoet dan alleen de smaak van chocolade.
De klassiekerrrrrrrrrr van de week!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:19 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Wie kent dit ook?
Jezusquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:23 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
De meeste chocopastas bestaan voor ongeveer 54% uit suiker.
Edit, duopenotti bevat 56% suiker.
Dat is dus eigenlijk krankzinnig slechtquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:23 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
De meeste chocopastas bestaan voor ongeveer 54% uit suiker.
Edit, duopenotti bevat 56% suiker.
Nou dit ga ik dus ook niet kopen. Je kan nog beter een reep chocolade eten ofzo.quote:
FTFYquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is dus eigenlijk krankzinnig slecht zoet
Jazekerquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:26 schreef schommelstoel het volgende:
Bestaat dit eigenlijk nog wel?
Ik koop deze:quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou dit ga ik dus ook niet kopen. Je kan nog beter een reep chocolade eten ofzo.
https://www.ah.nl/producten/product/wi3884/yogho-yogho-aardbeiquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:28 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Euwh, dan ben ik gewoon erg scheel.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:29 schreef Justin_Case het volgende:
Waarom de neuk heb ik deze naam genomen. Lol
Oh wist niet dat dat leeftijdsgebonden is.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:29 schreef UitStraling het volgende:
Best wel gek als je boven de 10 jaar oud nog chocopasta eet.
Stoned? Spontane aanval van hersenloosheid?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:29 schreef Justin_Case het volgende:
Waarom de neuk heb ik deze naam genomen. Lol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:30 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Stoned? Spontane aanval van hersenloosheid?Huh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Is het ook niet.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh wist niet dat dat leeftijdsgebonden is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |