Dat was een kleine voetnoot. Het is niet alsof dat de strekking van het stuk was.quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zou het voetvolk ook trots zijn van de overwinning van Zirkzee op Bakker, zoals de NOS het serieus opgeschreven heeft?
Alles moet tegenwoordig kort en snel.quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat was kort.
Minachting van de luisteraar.
Ik zie het nu pas.quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zou het voetvolk ook trots zijn van de overwinning van Zirkzee op Bakker, zoals de NOS het serieus opgeschreven heeft?
quote:De finale tussen Bayen München en Paris Saint-Germain was ook de confrontatie tussen de 19-jarige Joshua Zirkzee (Bayern) en de 20-jarige Mitchel Bakker (PSG).
quote:Beide spelers bleven op de bank.
Ik werd ooit uitgenodigd om wat te vertellen over mijn scriptie bij BNR om 5 uur 's ochtends. Ik sliep nog half, het waren 2 zinnetjes en daarna kon ik weer gaan slapenquote:Op maandag 24 augustus 2020 13:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat was kort.
Het woord bamboe viel niet eens toen hij over zijn fiets begon.quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat was kort.
Twee van die niet-grappige figuren ook. Steef z'n kostbare tijd stelen door grapjes te maken over het Fins kampioenschap, je zou iemand voor minder een oorvijg willen geven.quote:Op maandag 24 augustus 2020 14:46 schreef showtimer het volgende:
[..]
Het woord bamboe viel niet eens toen hij over zijn fiets begon.![]()
Sowieso bijzonder dat ze twee van die adhd figuren een compact programma laten presenteren, doodvermoeiend.
Ontslagen?quote:Op maandag 24 augustus 2020 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vanaf 1 september officieel uitkeringstrekker.
Watskeburt? Of ben je net klaar met studie?quote:Op maandag 24 augustus 2020 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wordt een lange weddenschapquote:Op maandag 24 augustus 2020 19:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Geen idee wat het is, maar het gaat niet meer gebeuren. /Danny
quote:Op maandag 24 augustus 2020 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekker in je joggingsbroek om 11 uur kratje Westmalle aanslaan en TDF kijkenquote:Op maandag 24 augustus 2020 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fok is het Pau van Forumsquote:Op maandag 24 augustus 2020 19:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat een kutforum, wat een kutforum, wat een kutforum. Wat hebben wij toch een kutforum zeg, godverdomme, wat hebben wij een kutforum. Verschrikkelijk, wat een kutforum hebben wij zeg.
quote:Op maandag 24 augustus 2020 20:26 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wordt een lange weddenschapWe gaan voorlopig niet meer offline.
Nee, dit kan niet.
Welkom bij de club.quote:Op maandag 24 augustus 2020 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |