Hoe maak jij je aquarium schoonquote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:28 schreef knakworst3d het volgende:
Gisteren afgesproken met een vriendin van me waar ik vaker mee ketste in droge tijden. Het was immers alweer week of twee geleden dat ik had geneukt. Het gekets van mijn ballen tegen die meid d'r natte puna was echter dusdanig hard dat mijn ouders het in de woonkamer hoorden
Mijn pa dacht dat ik het aquarium op mijn kamer aan het schoonmaken was
Klacht: geschoren ballen op geschoren natte kut klinkt te hard bij het bonken
Blijkbaar door met zijn geschoren ballen en hard tegenaan te bonkenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:30 schreef KerrieKip het volgende:
[..]
Hoe maak jij je aquarium schoon
Niet je ballen afbinden met een spanbandquote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:28 schreef knakworst3d het volgende:
Gisteren afgesproken met een vriendin van me waar ik vaker mee ketste in droge tijden. Het was immers alweer week of twee geleden dat ik had geneukt. Het gekets van mijn ballen tegen die meid d'r natte puna was echter dusdanig hard dat mijn ouders het in de woonkamer hoorden
Nooit jong geweest zeker?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:44 schreef Azula het volgende:
Snap dat bij iemand anders in de slaapkamer boven terwijl diegene zijn ouders in de woonkamer zitten nooit zo.
Zo respectloos.
Nee ben geboren toen ik 24 was.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nooit jong geweest zeker?
Niet zo jong om me hardop te laten palen terwijl ouders in de woonkamer zaten. Fucking voor lul.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan ben je dus jong geweest.
lol de schaamte in Urk, prachtig. En als het donker werd zeker wel lijntjes snuiven van je buurjongens lala he viespeuk.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:51 schreef Azula het volgende:
[..]
Niet zo jong om me hardop te laten palen terwijl ouders in de woonkamer zaten. Fucking voor lul.
Haha kneus.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:28 schreef knakworst3d het volgende:
Het was immers alweer week of twee geleden dat ik had geneukt.
Gewoon een simpel koudwater aquarium, niets bijzonders. Heb er wel vette lampen in gemaakt.quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Niet een vrouw de stilettohak van haar schoen in je plasbuis laten doen
Wat staat hierquote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
lol de schaamte in Urk, prachtig. En als het donker werd zeker wel lijntjes snuiven van je buurjongens lala he viespeuk.
Hahaquote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:44 schreef Azula het volgende:
Snap dat bij iemand anders in de slaapkamer boven terwijl diegene zijn ouders in de woonkamer zitten nooit zo.
Zo respectloos.
Ja apart. Heel normaal daar om dan het ene na het andere vriendinnetje mee naar huis te nemen, voor te stellen en dan naar boven te gaan. Gestoord.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Haha
Dit is wel echt iets voor tattas
Mijn droom.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet er standaard zo bij liggen
Dat is fucked up geil beetje sounding met een leuke vrouw.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Niet een vrouw de stilettohak van haar schoen in je plasbuis laten doen
Deze is wel hard, ja.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:46 schreef Azula het volgende:
Tevens je vader die denkt dat je je aquarium schoonmaakt ipv het wijf balt dat je mee naar boven hebt genomen.
Wat een diss zeg.
maak je zinnen af, snap er geen hout van.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:31 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja apart. Heel normaal daar om dan het ene na het andere vriendinnetje mee naar huis te nemen, voor te stellen en dan naar boven te gaan. Gestoord.
Had zelf eens een vriendje vroeger toen ik 13 was ofzo en was daar voor het eerst en ipv dat die moeder (regende heel hard en was anderhalf uur fietsen) voorstelde dat ik maar bleef slapen ipv me naar huis te brengen. Gaat ‘ie ff.
Ja jij moet eerst trouwen met je nicht voor je haar mag neuken hahaquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Haha
Dat verbaast me niet. Het ligt aan jou.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
maak je zinnen af, snap er geen hout van.
Oh dus je was wel al met sex bezig op die leeftijd? Dus voor jou is ergens blijven slapen direct palen, ook al op die leeftijd. Rare blanke supremacy, bah.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:51 schreef Azula het volgende:
[..]
Dat verbaast me niet. Het ligt aan jou.
Oké de laatste was wel krom, maar met drie keer lezen had je dit eruit kunnen halen;
Ipv dat ze voorstelde een meisje van 13 naar huis te brengen zoals een verantwoorde volwassene, vond ze aan dat ik wel kon blijven slapen. Op mijn 13e.
Echt tatta gedrag. Niet gedaan btw.
Dima tochquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Haha
Ben niet eens blank konjo en also had gekund, waardoor ik lekker naar huis gefietst als een verstandige meid.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh dus je was wel al met sex bezig op die leeftijd? Dus voor jou is ergens blijven slapen direct palen, ook al op die leeftijd. Rare blanke supremacy, bah.
Je bent gewoon viesmad, omdat je streng bent opgevoed en nooit hebt kunnen genieten van de vrijheid om te doen wat je wil.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:31 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja apart. Heel normaal daar om dan het ene na het andere vriendinnetje mee naar huis te nemen, voor te stellen en dan naar boven te gaan. Gestoord.
Had zelf eens een vriendje vroeger toen ik 13 was ofzo en was daar voor het eerst en ipv dat die moeder (regende heel hard en was anderhalf uur fietsen) voorstelde dat ik maar bleef slapen ipv me naar huis te brengen. Gaat ‘ie ff.
Als je haar op je balzak had dan zou het dat geluid wat dempen. Aan de andere kant wil je met dit weer dat het lekker doortocht daar beneden dus dan is een kale zak ook fijn.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:28 schreef knakworst3d het volgende:
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:48 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Je bent gewoon viesmad, omdat je streng bent opgevoed en nooit hebt kunnen genieten van de vrijheid om te doen wat je wil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |