Hoe maak jij je aquarium schoonquote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:28 schreef knakworst3d het volgende:
Gisteren afgesproken met een vriendin van me waar ik vaker mee ketste in droge tijden. Het was immers alweer week of twee geleden dat ik had geneukt. Het gekets van mijn ballen tegen die meid d'r natte puna was echter dusdanig hard dat mijn ouders het in de woonkamer hoorden
Mijn pa dacht dat ik het aquarium op mijn kamer aan het schoonmaken was
Klacht: geschoren ballen op geschoren natte kut klinkt te hard bij het bonken
Blijkbaar door met zijn geschoren ballen en hard tegenaan te bonkenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:30 schreef KerrieKip het volgende:
[..]
Hoe maak jij je aquarium schoon
Niet je ballen afbinden met een spanbandquote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:28 schreef knakworst3d het volgende:
Gisteren afgesproken met een vriendin van me waar ik vaker mee ketste in droge tijden. Het was immers alweer week of twee geleden dat ik had geneukt. Het gekets van mijn ballen tegen die meid d'r natte puna was echter dusdanig hard dat mijn ouders het in de woonkamer hoorden
Mijn pa dacht dat ik het aquarium op mijn kamer aan het schoonmaken was
Klacht: geschoren ballen op geschoren natte kut klinkt te hard bij het bonken
Nooit jong geweest zeker?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:44 schreef Azula het volgende:
Snap dat bij iemand anders in de slaapkamer boven terwijl diegene zijn ouders in de woonkamer zitten nooit zo.
Zo respectloos.
Nee ben geboren toen ik 24 was.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nooit jong geweest zeker?
Niet zo jong om me hardop te laten palen terwijl ouders in de woonkamer zaten. Fucking voor lul.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan ben je dus jong geweest.
lol de schaamte in Urk, prachtig. En als het donker werd zeker wel lijntjes snuiven van je buurjongens lala he viespeuk.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:51 schreef Azula het volgende:
[..]
Niet zo jong om me hardop te laten palen terwijl ouders in de woonkamer zaten. Fucking voor lul.
Haha kneus.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:28 schreef knakworst3d het volgende:
Het was immers alweer week of twee geleden dat ik had geneukt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |