ik djoek hemquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja
altijd die grote muil over onze hometown
bedankt voor je uitnodigingquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
gezellig maat
ik niet (ik was jarig)
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:30 schreef Caland het volgende:
Ik heb zaterdag een verjaardag en nu mag ik maar 3 uur komen ivm tijdsblokken
Wat een kanjerwanbeleid
Over verjaardagen gesproken.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:30 schreef Caland het volgende:
Ik heb zaterdag een verjaardag en nu mag ik maar 3 uur komen ivm tijdsblokken
Wat een kanjerwanbeleid
Ik zou ook gewoon zeggen 'ik heb geen zin' maar Caland gaf laatst al aan dat het geen optie was.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:48 schreef GGMM het volgende:
Mensen die smoesjes verzinnen omdat ze elkaar de waarheid niet durven zeggen neem ik niet zo serieus.
Gefeliciteerd @yvonnequote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Over verjaardagen gesproken.
Ik wil graag mijn goede vriendin @:yvonne feliciteren.
Wat mij betreft krijg je er nog de broekhoest bovenop ook.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:51 schreef Tjacka het volgende:
Jongens ik ben aan het niezen overigens
Wat een verschrikkelijke dag
Al gedaan op Twitterquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Over verjaardagen gesproken.
Ik wil graag mijn goede vriendin @:yvonne feliciteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al gedaan op TwitterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:48 schreef GGMM het volgende:
Mensen die smoesjes verzinnen omdat ze elkaar de waarheid niet durven zeggen neem ik niet zo serieus.
Wat ben je baldadig vandaagquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wat mij betreft krijg je er nog de broekhoest bovenop ook.
IK ZEG HET TOCHquote:
ik gisterquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:48 schreef maxi-mus het volgende:
Vanavond weer trainen, best zin in.
Ja het is echt een kutuser hè.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zeg maar gerust ontzettend vervelend. (en laat vandaag maar weg)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |