ik djoek hemquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja
altijd die grote muil over onze hometown
bedankt voor je uitnodigingquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
gezellig maat
ik niet (ik was jarig)
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:30 schreef Caland het volgende:
Ik heb zaterdag een verjaardag en nu mag ik maar 3 uur komen ivm tijdsblokken
Wat een kanjerwanbeleid
Over verjaardagen gesproken.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:30 schreef Caland het volgende:
Ik heb zaterdag een verjaardag en nu mag ik maar 3 uur komen ivm tijdsblokken
Wat een kanjerwanbeleid
Ik zou ook gewoon zeggen 'ik heb geen zin' maar Caland gaf laatst al aan dat het geen optie was.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:48 schreef GGMM het volgende:
Mensen die smoesjes verzinnen omdat ze elkaar de waarheid niet durven zeggen neem ik niet zo serieus.
Gefeliciteerd @yvonnequote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Over verjaardagen gesproken.
Ik wil graag mijn goede vriendin @:yvonne feliciteren.
Wat mij betreft krijg je er nog de broekhoest bovenop ook.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:51 schreef Tjacka het volgende:
Jongens ik ben aan het niezen overigens
Wat een verschrikkelijke dag
Al gedaan op Twitterquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Over verjaardagen gesproken.
Ik wil graag mijn goede vriendin @:yvonne feliciteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al gedaan op TwitterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:48 schreef GGMM het volgende:
Mensen die smoesjes verzinnen omdat ze elkaar de waarheid niet durven zeggen neem ik niet zo serieus.
Wat ben je baldadig vandaagquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wat mij betreft krijg je er nog de broekhoest bovenop ook.
ik gisterquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:48 schreef maxi-mus het volgende:
Vanavond weer trainen, best zin in.
Ja het is echt een kutuser hè.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zeg maar gerust ontzettend vervelend. (en laat vandaag maar weg)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |