Knap dat die dat zo voorspeltquote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Hm, volgens Thaise vriend komt er weer een staatsgreep aan in Thailand.
Ja, hij woont in Bangkok en hoort de geruchten.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Knap dat die dat zo voorspelt![]()
wie gaat hem nu grijpen?
Die staatsgreep is toch nog officieel gaande?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, hij woont in Bangkok en hoort de geruchten.
Het leger, zoals gewoonlijk.
Nee, volgens mij had het leger de macht weer teruggegeven. Maar dat weet ik niet zeker.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die staatsgreep is toch nog officieel gaande?
Spaghetti.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:22 schreef Amarantha het volgende:
Hmm vanavond macaroni of spaghetti?
hmm oke.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, volgens mij had het leger de macht weer teruggegeven. Maar dat weet ik niet zeker.
Spaghetti. Lekker kliederen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:22 schreef Amarantha het volgende:
Allebei en voor en na een joint of zes.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:22 schreef Amarantha het volgende:
Gelukkig maar, dan voel ik me niet schuldig over het net naar binnen schuiven van m'n lunch.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Dit is aan de orde van de dag in Thailand. Hoop alleen voor de mensen daar dat het zonder geweld kan.quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dan voel ik me niet schuldig over het net naar binnen schuiven van m'n lunch.
Binnenlandse prostitutie is niet genoeg om de economie hard overeind te houden vrees ik.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:24 schreef bitterbal het volgende:
k hoop dat ze in thailand snel grenzen opengooien. Ze gaan bankroet zo lijkt mij
quote:
Ze missen de vissers.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Binnenlandse prostitutie is niet genoeg om de economie hard overeind te houden vrees ik.
wehequote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Binnenlandse prostitutie is niet genoeg om de economie hard overeind te houden vrees ik.
Precies, dat het ik dus zo'n beetje iedere dag.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eerder begonnen vandaag, dus voor m'n gevoel was het allang lunchtijd.
You like my dress?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De pingpongballenindustrie krijgt ook zware klappen zo.
Pehehehe.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De pingpongballenindustrie krijgt ook zware klappen zo.
Bij standaard eerder beginnen zou ik denk ik ook eerder rond tien uur een tussendoortje pakken denk ik. Maar ja, suffe ik vergat een appel mee te nemen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Precies, dat het ik dus zo'n beetje iedere dag.
Ligt al een walvis inquote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:31 schreef CherryLips het volgende:
https://link.marktplaats.nl/m1553764961
Ge-wel-dig
Precies!!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pehehehe.
[..]
Bij standaard eerder beginnen zou ik denk ik ook eerder rond tien uur een tussendoortje pakken denk ik. Maar ja, suffe ik vergat een appel mee te nemen.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:31 schreef CherryLips het volgende:
https://link.marktplaats.nl/m1553764961
Ge-wel-dig
Gelukkig dat je het even uitlegt zeg.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ligt al een walvis in
Die verdwijnt pas als je het badje koopt.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Krijg ook meteen die advertentie op fok
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig dat je het even uitlegt zeg.
Badje zegt ie.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die verdwijnt pas als je het badje koopt.
En je hebt een abo, hoe kun je dan advertenties zien??quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Krijg ook meteen die advertentie op fok
Het is inderdaad een flink bad.quote:
Geen idee. Komt niet heel vaak voor.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En je hebt een abo, hoe kun je dan advertenties zien??
Als je er ruimte voor hebt, waarom nietquote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zwem alleen in dubbel-Olympisch
Ik heb in totaal 18 meter aan balkon. Daar kan ik een heel langgerekt maar smal zwembad van makenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je er ruimte voor hebt, waarom niet
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan over een half jaar exact dezelfde foto plaatsen
Wel goed voor baantjes trekken op zich?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb in totaal 18 meter aan balkon. Daar kan ik een heel langgerekt maar smal zwembad van maken
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb in totaal 18 meter aan balkon. Daar kan ik een heel langgerekt maar smal zwembad van maken
Ik denk wel dat ik de zijkanten raak met mijn armenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel goed voor baantjes trekken op zich?
Vlinderslag dan maar?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ik de zijkanten raak met mijn armen
Wel genoeg mogelijkheid om te oefenen dan.quote:
Mijn vader heeft dat in zijn tuin. Uberchillquote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil ooit een hot tub. En dan lekker in de winter badderen buiten
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn vader heeft dat in zijn tuin. Uberchill
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker onder zo'n kek afdakje ( @:ldtk)
Is het alweer zo laat? Was helemaal de tijd vergeten!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Ik wil geen afdakje. Het is juist zo lekker om de regen te voelenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker onder zo'n kek afdakje ( @:ldtk)
Voor mij welquote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is het alweer zo laat? Was helemaal de tijd vergeten!
Twukje gedaan?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is het alweer zo laat? Was helemaal de tijd vergeten!
Terecht punt hoor.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil geen afdakje. Het is juist zo lekker om de regen te voelen
Die heb ik eens in de tuin bij een huurhuis gehad, vooral lekker in de winterquote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil ooit een hot tub. En dan lekker in de winter badderen buiten
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die heb ik eens in de tuin bij een huurhuis gehad, vooral lekker in de winter
Ik verveel me te pletter.quote:
Komt wel goed Haagsje.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nu heb ik niet de goede mention gedaan
Ja of sterren te kijken met warm lichaam en koud hoofd.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil geen afdakje. Het is juist zo lekker om de regen te voelen
Kan ook met afdakje hoor, gewoon de ander vragen op te staan en te bukken.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of sterren te kijken met warm lichaam en koud hoofd.
quote:De Amerikaanse staat Florida wil 750 miljoen genetisch gemodificeerde muggen loslaten op 1700 bewoonde eilandjes voor de kust in de strijd tegen een muggensoort die ziektes verspreidt. De proef valt niet goed bij inwoners en milieugroeperingen. Ze zijn boos dat er belastinggeld wordt uitgegeven aan een ‘Jurassic Park’-experiment.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of sterren te kijken met warm lichaam en koud hoofd.
Tot de Melkweg op je koude hoofd drupt.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan ook met afdakje hoor, gewoon de ander vragen op te staan en te bukken.
Ja das wat minderquote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot de Melkweg op je koude hoofd drupt.
Bedankt voor deze waardevolle info. Ik als eckte Fok! kluizenaar wist dit natuurlijk niet.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De concerten en festivals waar ik heen ga, trekt écht een heel ander slag volk hoor.![]()
De meer mainstream dingen zie ik vooral vanaf de "aan het werk" kant, ook een heel andere ervaring.
Gewoon binnenblijven.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:55 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Bedankt voor deze waardevolle info. Ik als eckte Fok! kluizenaar wist dit natuurlijk niet.
Dat wordt nog ingewikkeld, bepalen aan wat voor volk ik mij eerst wil blootstellen.![]()
Je moet de lamme niet vragen hoe je moet leren lopenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:57 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Je helpt me niet echt Buda.Ik wil juist van het kluizenaarsleven af.
Heb je geen werk, moeder of chick die dat regelt voor je?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:57 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Je helpt me niet echt Buda.Ik wil juist van het kluizenaarsleven af.
Jij ook Fok! kluizenaar?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet de lamme niet vragen hoe je moet leren lopen
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je geen werk, moeder of chick die dat regelt voor je?
Het is FOK!. Daar zit iedereen op een zolderkamer weg te kwijnen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:59 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Jij ook Fok! kluizenaar?
Broeder!
Ze zijn wel coronaproof, de helft loopt toch al met maskers op.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:55 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Bedankt voor deze waardevolle info. Ik als eckte Fok! kluizenaar wist dit natuurlijk niet.
Dat wordt nog ingewikkeld, bepalen aan wat voor volk ik mij eerst wil blootstellen.![]()
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is FOK!. Daar zit iedereen op een zolderkamer weg te kwijnen.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze zijn wel coronaproof, de helft loopt toch al met maskers op.
Toch niet als ontbijt gegeten?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Lunchgenot. Kijken hoe opgewarmde kapsalon is.
Nog een Fok! kluizenaar!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:06 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb overigens nog nooit een kapsalon gegeten. Of iets anders van zo'n Turkse(?) zaak.
Shoarma na het stappen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:06 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb overigens nog nooit een kapsalon gegeten. Of iets anders van zo'n Turkse(?) zaak.
Volgens mij pis jij ook vloeibare bakboter of niet?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
nee yoghurt met besjes en granola als ontbijt hequote:
Nog niet geprobeerd, zou best handig zijn!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij pis jij ook vloeibare bakboter of niet?
Het klinkt niet als het beste plan, opgewarmde friet en opgewarmde sla lijkt me maar meh.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:08 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Nog een Fok! kluizenaar!![]()
Welkom sister!
Mooi beeld dit, eerst in de pan pissen, braadworsten bakken en dan opvreten in je nakie.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog niet geprobeerd, zou best handig zijn!
zit weinig sla meer bij gelukkigquote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het klinkt niet als het beste plan, opgewarmde friet en opgewarmde sla lijkt me maar meh.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi beeld dit, eerst in de pan pissen, braadworsten bakken en dan opvreten in je nakie.
Dat klinkt sowieso niet lekker, ook als het niet opnieuw opgewarmd isquote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het klinkt niet als het beste plan, opgewarmde friet en opgewarmde sla lijkt me maar meh.
Ik ben er ook nooit echt fan van geworden.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat klinkt sowieso niet lekker, ook als het niet opnieuw opgewarmd is
Ik ging nooit echt uit, dus daardoor uberhaupt nooit geīnteresseerd geworden in een vette hap waarschijnlijkquote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben er ook nooit echt fan van geworden.Al zal ook meespelen dat ik niet zo vaak meer in de kroeg hang de laatste paar jaar, kapsalon werd net een beetje beschikbaar toen ik niet meer met lui op stap ging die standaard wilden eten na het zuupen.
Ga je ergens naartoe op vakantie?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:19 schreef Karzai het volgende:
Zin in vakantie, nog drie dagen werken
Eh, vooral aan een bar hangen en babbelen met een biertje.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ging nooit echt uit, dus daardoor uberhaupt nooit geīnteresseerd geworden in een vette hap waarschijnlijk
* crv valt af voor kwiwiquote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ging nooit echt uit, dus daardoor uberhaupt nooit geīnteresseerd geworden in een vette hap waarschijnlijk
Vanavond hier weer aan de vette hapquote:
Frieten?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vanavond hier weer aan de vette hap
Best lekker buiten nu denk ik?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, was wel even lekker. Drie km gelopen. Meer staat mijn lunchpauze helaas niet toe.
Ik ben geloof ik weer even klaar met de vette hap. Mijn darmen in ieder geval wel.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vanavond hier weer aan de vette hap
Ja, het miezerde licht, maar prima temperatuurtjequote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Best lekker buiten nu denk ik?
[..]
Ik ben geloof ik weer even klaar met de vette hap. Mijn darmen in ieder geval wel.
hier in eindhoven vannacht wat geregendquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, het miezerde licht, maar prima temperatuurtje
Nais.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, het miezerde licht, maar prima temperatuurtje
Mijn darmen gaan het me waarschijnlijk ook niet in dank afnemen morgenvroegquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Best lekker buiten nu denk ik?
[..]
Ik ben geloof ik weer even klaar met de vette hap. Mijn darmen in ieder geval wel.
Wtfquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij bent eigenlijk wel een bitterbal light, met jouw afmetingen.
Hier ookquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:02 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
hier in eindhoven vannacht wat geregend
Helaas.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn darmen gaan het me waarschijnlijk ook niet in dank afnemen morgenvroeg
En dan morgenvroeg waarschijnlijk het bed uit gegast worden door muisquote:
Gatverquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan morgenvroeg waarschijnlijk het bed uit gegast worden door muis
Pehehehehe.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan morgenvroeg waarschijnlijk het bed uit gegast worden door muis
Hoezo dat nou weerquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij bent eigenlijk wel een bitterbal light, met jouw afmetingen.
Je past net niet in een XS, wat denk je?quote:
Ik heb altijd beschaafde erudiete en welopgevoede partners gelukkigquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Alleen slapen heeft z'n voordelen
K wil graag een leuke snack zijn en niet die verantwoorde variant. Die net niet snackquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je past net niet in een XS, wat denk je?
Die angst heb ik gelukkig niet. Alleen als muis vette hap heeft gehad en het op een zuipen heeft gezetquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pehehehehe.![]()
Ik vrees altijd de nachten als Joop alleen gegeten heeft, want standaard bonen.
Het gebeurt, gelukkig voor mij, ook niet heel vaak.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die angst heb ik gelukkig niet. Alleen als muis vette hap heeft gehad en het op een zuipen heeft gezet
quote:De Duitse politie heeft gistermiddag op de ringweg van Berlijn een man van een fietsenrek van een touringcar gehaald. De politie was getipt door de chauffeur van een sleepauto, die de bus tot stilstand had gemaand.
Onduidelijk is hoelang de verstekeling al met de bus meeliftte en waarom. De politie zegt dat hij geen duidelijk verhaal had omdat hij starnakel bezopen was. Hij zat op het fietsenrek met ontbloot bovenlijf.
De 28-jarige man heeft een bekeuring gekregen voor gevaarlijk weggedrag en zwartrijden.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K wil graag een leuke snack zijn en niet die verantwoorde variant. Die net niet snack
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K wil graag een leuke snack zijn en niet die verantwoorde variant. Die net niet snack
Ja, tot nu toe heb ik ooit nooit gezien dat het dekbed omhoog zweefde na pwiieeeet-geluiden.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb altijd beschaafde erudiete en welopgevoede partners gelukkig![]()
haha een je-weet-wel-snackquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die sneaky stille zijn ook veel efficiënter.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, tot nu toe heb ik ooit nooit gezien dat het dekbed omhoog zweefde na pwiieeeet-geluiden.
Ja, daar was mijn broer vroeger een meester inquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die sneaky stille zijn ook veel efficiënter.
Het mooiste was het toen de kat er nog was. Die sloeg op de vlucht als de lucht 'm te erg werd.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, daar was mijn broer vroeger een meester in![]()
Mwehehehequote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:17 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb mijn test resultaten terug en ik ben Corona vrij![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat?quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:17 schreef DerRabbit het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Onze hond liet vroeger keiharde winden en ging dan verbaasd om zich heen liggen kijkenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het mooiste was het toen de kat er nog was. Die sloeg op de vlucht als de lucht 'm te erg werd.(Ook als 'ie zelf de bron was, overigens.
)
vrij informeel ende onprofessioneel taalgebruik. Bovendien een beetje dubbelop: Starnakel is al hetzelfde als straalbezopen.quote:
Lolquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:17 schreef DerRabbit het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Was dat een hippe term in de 19e eeuw?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vrij informeel ende onprofessioneel taalgebruik. Bovendien een beetje dubbelop: Starnakel is al hetzelfde als straalbezopen.
Afzeggen "krijg lekker de zure kut met jullie schijtmeetings"quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Hm, om half twee begint een meeting van anderhalf uur
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Afzeggen "krijg lekker de zure kut met jullie schijtmeetings"
Lucht op
Is het ook. Exact dat.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:27 schreef UitStraling het volgende:
Starnakel klinkt een beetje als een enorme puist die als je die uitknijpt om het hoekje gaat staan lachen en zijn tong uitsteekt naar je.
Is dat niet karbonkel?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:27 schreef UitStraling het volgende:
Starnakel klinkt een beetje als een enorme puist die als je die uitknijpt om het hoekje gaat staan lachen en zijn tong uitsteekt naar je.
Ja leuk nu.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hola![]()
Eens even kijken hoe het hier is vandaag.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:30 schreef UitStraling het volgende:
Even schone onderbroek aantrekken, ben zo terug.
Ik ken het zelf vooral uit de 17e eeuw, maar waarschijnlijk wel ja.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was dat een hippe term in de 19e eeuw?
Bleek die scheet toch een vaste ipv een gasvorm te hebben?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:30 schreef UitStraling het volgende:
Even schone onderbroek aantrekken, ben zo terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Beeld uit broek op de enkels dit dat.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik lees half hier mee en half volg ik mijn meeting
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Help, de wind staat verkeerd. Koekjeslucht.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer een nieuw biljetje bij de posteen snijfout
Verzamel je die?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With the stars as her umbrella
Stroopwafels denk ik. Kan het niet helemaal thuisbrengen.quote:
Ja prima, iets teveel biertjes op gisteren dus zin in gebakken in drie pakjes boter komkommer. maar verder goed welquote:
Doet me denken aan 'le whiff'', was een soort inhalator waarmee je wél de smaaksensatie van bijvoorbeeld chocola had maar niet de calorieënquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stroopwafels denk ik. Kan het niet helemaal thuisbrengen.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Doet me denken aan 'le whiff'', was een soort inhalator waarmee je wél de smaaksensatie van bijvoorbeeld chocola had maar niet de calorieën
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Doet me denken aan 'le whiff'', was een soort inhalator waarmee je wél de smaaksensatie van bijvoorbeeld chocola had maar niet de calorieën
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja prima, iets teveel biertjes op gisteren dus zin in gebakken in drie pakjes boter komkommer. maar verder goed wel
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beeld uit broek op de enkels dit dat.
Ik ookquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik daar alleen maar trek van krijg.
Kan ik dat ergens kopen met patatsmaak?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tof! En kleurrijk, denk ik zo.quote:
Waddan?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Ik zit ineens aan een heel andere toepassing te denken.
Hmm hangt er vanaf wát het is en wat de gelegenheid is.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
40 GBP is te veel voor een kledingstuk wat je drie keer in een jaar aan zou kunnen he.
Ja of dat je koe ruikt als je een documentaire over koeden aan het kijken bentquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan ik dat ergens kopen met patatsmaak?
Dat zou wel een mooie zijnquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan ik dat ergens kopen met patatsmaak?
Deze: https://www.killstar.com/(...)/division-maxi-skirtquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm hangt er vanaf wát het is en wat de gelegenheid is.
5G geurtelevisie.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tof! En kleurrijk, denk ik zo.
[..]
Waddan?
Zekerquote:
Bloedspetters op je gezicht als je naar de Exorcist kijkt.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of dat je koe ruikt als je een documentaire over koeden aan het kijken bent
Die kun je ook in bed aanquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Deze: https://www.killstar.com/(...)/division-maxi-skirt
En festivals die toch niet doorgaan.
Bankbiljetten in je portemonnee als je naar plaatjes van bankbiljetten kijktquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bloedspetters op je gezicht als je naar de Exorcist kijkt.
En dan zappen met je ogen dicht en raden wat er op tv isquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bloedspetters op je gezicht als je naar de Exorcist kijkt.
Waarheid, maar die stapel is ook al wat groot.quote:
Kopenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Deze: https://www.killstar.com/(...)/division-maxi-skirt
En festivals die toch niet doorgaan.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou als een Roemeense lijmsnuiver de hele dag met mijn toeter in dat ding hangen
Mazzel!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zekerveel Afirkaanse landen hebben heel kleurrijk geld wat bovendien vaak toch geen flikker waard is dus goedkoop aan te komen
Maar zoiets als deze snijfout kost wel wat meer natuurlijk. Al was deze nog verrassend betaalbaar, normaal gaan ze in de honderden euro's.
Hey jij?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
10s.gif
Op donderdag 20 augustus 2020 13:32 schreef -Miauw- het volgende:
Ik betaal nooit meer met contant geldquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mazzel!
Ik vind dat altijd wel leuk, buitenlandse biljetten.
Ik heb trouwens amper nog een idee hoe eurobiljetten eruit zien
Sorry, ik zit uit te zoeken welke maat ik het beste kan bestellen.quote:
Gaat wel goed, lekker beetje vakantie aan het vieren.quote:
Ik ook niet. Ik raak ook in shock en geīrriteerd als ik dat wel moet ergens. Hoe durven ze!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik betaal nooit meer met contant geld
Rustig, rustig...quote:
Ik alleen nog met zwart geldquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oja, dat is wel irritant van online kopen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sorry, ik zit uit te zoeken welke maat ik het beste kan bestellen.
In Duitsland veel. En dan loop je voor je het weet weer met je broekzakken vol rinkelend wisselgeld rondquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik raak ook in shock en geīrriteerd als ik dat wel moet ergens. Hoe durven ze!
Lekker! Gaan jullie nog weg of is het een staycation?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gaat wel goed, lekker beetje vakantie aan het vieren.
Hoe is het met jou?
Ik heb maandenlang rondgelopen met m'n speciaal voor Duitsland gepinde geld. Laatst maar weer op m'n rekening gestort.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik in Noorwegen ook niet, maar in Nederland kan je op veel plekken niet met visa/master/amex betalen en dan is mijn enige alternatief cashquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel bizar irritant. Ook als je in een NL supermarkt staat en een Duitser voor je een half uur naar het gepaste bedrag aan het zoeken isquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Duitsland veel. En dan loop je voor je het weet weer met je broekzakken vol rinkelend wisselgeld rond
Nou weet niet of dat het isquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is er trager op geworden hč?
Ik koop er best regelmatig, maar daarom moet ik even goed kijken. Stretchy spul = L, niet stretchy spul = XL, maar ik moet even goed kijken hoe die bandjes vallen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, dat is wel irritant van online kopen.
Heb je er vaker gekocht?
En anders twee verschillende maten kopen.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb maandenlang rondgelopen met m'n speciaal voor Duitsland gepinde geld. Laatst maar weer op m'n rekening gestort.
Ja. Hei!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hej!
Of is dat Zweeds, dat is Zweeds hč?
Alleen nog een lang weekend naar Limbabwe en misschien de Ardennen in dan. Verder niet al onze vakantie plannen zijn geannuleerdquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Lekker! Gaan jullie nog weg of is het een staycation?
Creditcards zijn een dingetje hier. Is dat de standaard in Noorwegen?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik in Noorwegen ook niet, maar in Nederland kan je op veel plekken niet met visa/master/amex betalen en dan is mijn enige alternatief cash
Om die reden heb ik wel altijd wát aan cash.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik heb het vorige week uitgegeven. Was mijn pasje kwijt
*zucht*quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Duitsland veel. En dan loop je voor je het weet weer met je broekzakken vol rinkelend wisselgeld rond
Limburg is ook leuk toch? De Ardennen zekerquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alleen nog een lang weekend naar Limbabwe en misschien de Ardennen in dan. Verder niet al onze vakantie plannen zijn geannuleerd
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
*zucht*
In welk land was ik waar ze nog het gore lef hadden om 2 eurocent terug te geven. Zķ irritant!
Die zijn saaiquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:50 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb trouwens amper nog een idee hoe eurobiljetten eruit zien
Een normale bankpas heeft normaal gesproken een visa-deel, meestal debit, soms credit.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Creditcards zijn een dingetje hier. Is dat de standaard in Noorwegen?
In Hongarije had ik een debetcard die je ook kon gebruiken als creditcard. Ideaal was dat
Wéét je waar vliegen blij van worden? Duivenpoep!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als vliegen op merelpoep omdat de koningin er weer is.
Prima hierquote:
Gore vieze ratten zijn dat, snaakse achterbakse beestenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wéét je waar vliegen blij van worden? Duivenpoep!
Word er niet goed van!
Die beesten lachen me gewoon uit.
Nounouquote:
Beestjes.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja maar deze dan?![]()
[ afbeelding ]
Of is dit een 1-april-grap?
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gore vieze ratten zijn dat, snaakse achterbakse beesten
Oh, ze hebben geen waardequote:
Nee dat is geen 1 april grap, die worden tegenwoordig bij steeds meer toeristische attracties uitgegeven. Is een heel verzamelgebied op zich, er zijn er wel 100 van inmiddels. Ze zijn er ook in het groen. Je kunt ze meestal voor 3-5 euro kopen. Ik heb er zelf ook een paar van plekken waar ik geweest ben.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja maar deze dan?![]()
[ afbeelding ]
Of is dit een 1-april-grap?
Ja dat wel. Ardennen zeker de moeite waardquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Limburg is ook leuk toch? De Ardennen zeker
Ik snap niet waarom er in Nederland zo'n strikt onderscheid tussen credit- en debetcards zit. Zo'n mengvorm is echt ideaal.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een normale bankpas heeft normaal gesproken een visa-deel, meestal debit, soms credit.
Maar credit cards zijn heel normaal om te gebruiken ja, zitten vaak ook voordelen aan om dat te doen (ik krijg er bv bergen aan frequent flyer miles voor, zelfs meer dan voor mijn gevlieg).
Tof!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat is geen 1 april grap, die worden tegenwoordig bij steeds meer toeristische attracties uitgegeven. Is een heel verzamelgebied op zich, er zijn er wel 100 van inmiddels. Ze zijn er ook in het groen. Je kunt ze meestal voor 3-5 euro kopen. Ik heb er zelf ook een paar van plekken waar ik geweest ben.
Hebben die biljetjes dezelfde kwaliteit als echte biljetten? Of is het gewoon bedrukt papier?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat is geen 1 april grap, die worden tegenwoordig bij steeds meer toeristische attracties uitgegeven. Is een heel verzamelgebied op zich, er zijn er wel 100 van inmiddels. Ze zijn er ook in het groen. Je kunt ze meestal voor 3-5 euro kopen. Ik heb er zelf ook een paar van plekken waar ik geweest ben.
OMG jaaaaaaquote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Zal ik deze erbij doen?
https://www.killstar.com/(...)dark-bitter-tall-mug
Nee deze zijn wel op echt biljettenpapier gedrukt. Met hologrammen, watermerken, UV-vezeltjes en de hele kermis.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben die biljetjes dezelfde kwaliteit als echte biljetten? Of is het gewoon bedrukt papier?
Cool.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee deze zijn wel op echt biljettenpapier gedrukt. Met hologrammen, watermerken, UV-vezeltjes en de hele kermis.
Oeh tofquote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee deze zijn wel op echt biljettenpapier gedrukt. Met hologrammen, watermerken, UV-vezeltjes en de hele kermis.
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |