Knap dat die dat zo voorspeltquote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Hm, volgens Thaise vriend komt er weer een staatsgreep aan in Thailand.
Ja, hij woont in Bangkok en hoort de geruchten.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Knap dat die dat zo voorspelt![]()
wie gaat hem nu grijpen?
Die staatsgreep is toch nog officieel gaande?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, hij woont in Bangkok en hoort de geruchten.
Het leger, zoals gewoonlijk.
Nee, volgens mij had het leger de macht weer teruggegeven. Maar dat weet ik niet zeker.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die staatsgreep is toch nog officieel gaande?
Spaghetti.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:22 schreef Amarantha het volgende:
Hmm vanavond macaroni of spaghetti?
hmm oke.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, volgens mij had het leger de macht weer teruggegeven. Maar dat weet ik niet zeker.
Spaghetti. Lekker kliederen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:22 schreef Amarantha het volgende:
Allebei en voor en na een joint of zes.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:22 schreef Amarantha het volgende:
Gelukkig maar, dan voel ik me niet schuldig over het net naar binnen schuiven van m'n lunch.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Dit is aan de orde van de dag in Thailand. Hoop alleen voor de mensen daar dat het zonder geweld kan.quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dan voel ik me niet schuldig over het net naar binnen schuiven van m'n lunch.
Binnenlandse prostitutie is niet genoeg om de economie hard overeind te houden vrees ik.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:24 schreef bitterbal het volgende:
k hoop dat ze in thailand snel grenzen opengooien. Ze gaan bankroet zo lijkt mij
quote:
Ze missen de vissers.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Binnenlandse prostitutie is niet genoeg om de economie hard overeind te houden vrees ik.
wehequote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Binnenlandse prostitutie is niet genoeg om de economie hard overeind te houden vrees ik.
Precies, dat het ik dus zo'n beetje iedere dag.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eerder begonnen vandaag, dus voor m'n gevoel was het allang lunchtijd.
You like my dress?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De pingpongballenindustrie krijgt ook zware klappen zo.
Pehehehe.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De pingpongballenindustrie krijgt ook zware klappen zo.
Bij standaard eerder beginnen zou ik denk ik ook eerder rond tien uur een tussendoortje pakken denk ik. Maar ja, suffe ik vergat een appel mee te nemen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Precies, dat het ik dus zo'n beetje iedere dag.
Ligt al een walvis inquote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:31 schreef CherryLips het volgende:
https://link.marktplaats.nl/m1553764961
Ge-wel-dig
Precies!!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pehehehe.
[..]
Bij standaard eerder beginnen zou ik denk ik ook eerder rond tien uur een tussendoortje pakken denk ik. Maar ja, suffe ik vergat een appel mee te nemen.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:31 schreef CherryLips het volgende:
https://link.marktplaats.nl/m1553764961
Ge-wel-dig
Gelukkig dat je het even uitlegt zeg.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ligt al een walvis in
Die verdwijnt pas als je het badje koopt.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Krijg ook meteen die advertentie op fok
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig dat je het even uitlegt zeg.
Badje zegt ie.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die verdwijnt pas als je het badje koopt.
En je hebt een abo, hoe kun je dan advertenties zien??quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Krijg ook meteen die advertentie op fok
Het is inderdaad een flink bad.quote:
Geen idee. Komt niet heel vaak voor.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En je hebt een abo, hoe kun je dan advertenties zien??
Als je er ruimte voor hebt, waarom nietquote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zwem alleen in dubbel-Olympisch
Ik heb in totaal 18 meter aan balkon. Daar kan ik een heel langgerekt maar smal zwembad van makenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je er ruimte voor hebt, waarom niet
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan over een half jaar exact dezelfde foto plaatsen
Wel goed voor baantjes trekken op zich?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb in totaal 18 meter aan balkon. Daar kan ik een heel langgerekt maar smal zwembad van maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |