abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 augustus 2020 @ 11:17:49 #1
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_194643882
quote:
Omgekomen tiener Zuiderwoude is 14-jarig meisje uit Marken

ZUIDERWOUDE - De tiener die zaterdagochtend op de Zeedijk in Zuiderwoude vermoedelijk door een verkeersongeval om het leven kwam, is een 14-jarig meisje uit Marken (Noord-Holland). Dat meldt de politie. Die denkt dat ze werd aangereden en dat de bestuurder na het ongeval is doorgereden. Het meisje werd rond 04.00 uur aangetroffen in hoog gras langs de dijk richting Marken. Reanimatie mocht niet meer baten.

Het meisje was eerder als vermist opgegeven. De politie denkt dat ze werd aangereden, omdat er in de buurt remsporen zijn gevonden. Vermoedelijk liep ze op of langs de weg. „Het onderzoek zet zich in volle breedte voort”, aldus de politie.

https://www.telegraaf.nl/(...)ig-meisje-uit-marken
quote:
Heel Marken uitgekamd: vier auto’s onder loep voor dood meisje (14)

ZUIDERWOUDE - In verband met de dood van een 14-jarig meisje uit Marken heeft de politie nog eens drie auto’s in beslag genomen voor onderzoek. De tiener werd zaterdagochtend rond 04.00 uur gevonden in de berm langs de Zeedijk in Zuiderwoude. De politie denkt dat ze is aangereden en dat de bestuurder is doorgereden. Eerder werd al bekend dat er een auto uit Uitdam wordt onderzocht.

Volgens een politiewoordvoerder komen de drie andere auto’s uit Marken. In het onderzoek is gekeken naar voertuigen met „verse schade” in de omgeving. Ze zijn afgevoerd naar het politiebureau. Ook is er gesproken met de eigenaren van de auto’s, maar zij zijn nog geen verdachte.

Een motoragent heeft dit weekend alle auto’s in de omgeving, op Marken en in Uitdam, onderzocht, meldde NH Nieuws eerder.

De politie hoopt verder dat getuigen of betrokkenen zich melden om te kunnen achterhalen wat er precies is gebeurd. In de buurt van het slachtoffer zijn remsporen gevonden, waardoor het vermoeden bestaat dat ze is aangereden.

Vermoedelijk liep ze op of langs de weg. Het meisje was al eerder als vermist opgegeven.

https://www.telegraaf.nl/(...)-voor-dood-meisje-14
-------------------------

quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 10:48 schreef Nober het volgende:
Duitse Mazda zeer waarschijnlijk betrokken bij aanrijding Marken
[..]

https://www.rd.nl/duitse-(...)ing-marken-1.1688603
Onderzoek loopt

[ Bericht 9% gewijzigd door Molo op 20-08-2020 11:58:54 ]
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Redactie Frontpage donderdag 20 augustus 2020 @ 11:19:04 #2
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_194643905
Even TR gezet om te reeksen. Zo lijkt het net een nieuw topic.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_194643915
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 10:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat mij betreft mag de eigenaar dan verantwoordelijk worden gehouden en als bestuurder worden aangewezen.

Ik weet dat het juridisch niet zo makkelijk is, maar strafvervolging ontlopen door naar elkaar te wijzen of te zwijgen over de bestuurder mag dat ook niet zijn.
Als je de eigenaar verantwoordelijk stelt dan heeft die iig een reden om wel te praten.
Dit is vooruit lopen op de zaken. En ze zullen het onderste uit de kan halen. Echter is het niet zo makkelijk hoor.
In ons rechtsysteem ben je onschuldig, voordat het tegendeel bewezen is ;)
Love is in the air!
pi_194643931
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 11:19 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Dit is vooruit lopen op de zaken. En ze zullen het onderste uit de kan halen. Echter is het niet zo makkelijk hoor.
In ons rechtsysteem ben je onschuldig, voordat het tegendeel bewezen is ;)
Behalve bij economische delicten*
  Redactie Frontpage donderdag 20 augustus 2020 @ 11:22:23 #5
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_194643947
quote:
84s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 11:05 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Van schrik doorgereden, dat kan ja. Maar als je een stukje menselijkheid in je donder hebt, dan ga je de volgende dag naar het politiebureau om je te melden.
Doorgereden naar Duitsland... Kan natuurlijk ook zijn dat ze in paniek niet wisten hoe ze hier zoiets moesten melden, maar goed, dan meldt je zoiets in die Heimat.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  donderdag 20 augustus 2020 @ 11:22:59 #6
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_194643954
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 11:22 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Doorgereden naar Duitsland... Kan natuurlijk ook zijn dat ze in paniek niet wisten hoe ze hier zoiets moesten melden, maar goed, dan meldt je zoiets in die Heimat.
Ook daar heb je Google
pi_194644012
quote:

[..]

Och man. In Duitsland heb je ook gewoon politie hoor.

Kunnen mensen alsjeblieft ophouden deze eikels te verdedigen. Ja je kan ik volleidge paniek doorrijden. Flabbergasted 2 uur lang op een parkeerplaats staan.

Maar zover doorgaan totdat zelf ne uto in beslag genomen is en dan nog niet het idee hebben van. Goh het is nu over. Dan ben je alles bewust aan het ontlopen zo strafbaar als wat.
pi_194644139
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 11:22 schreef Molo het volgende:

[..]

Ook daar heb je Google
Kan je de OP aub aanpassen en/of aanvullen met het laatste nieuws?
  donderdag 20 augustus 2020 @ 11:59:02 #9
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_194644486
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 11:37 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Kan je de OP aub aanpassen en/of aanvullen met het laatste nieuws?
Done
  donderdag 20 augustus 2020 @ 12:01:47 #10
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194644530
quote:

[..]

Ze hebben een paar uur op een parkeerplaats gestaan.....
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194644588
quote:
84s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 12:01 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Die gasten wisten dondersgoed wat er was gebeurd inderdaad.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_194644628
quote:
84s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 12:01 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Dat stond er toch niet? Twee uur later hebben ze enige tijd bij de voorkant van de auto gestaan.
  donderdag 20 augustus 2020 @ 12:10:45 #13
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194644663
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 12:08 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dat stond er toch niet? Twee uur later hebben ze enige tijd bij de voorkant van de auto gestaan.
quote:
Op camerabeelden die vorige week door heel veel mensen zijn bekeken, is te zien dat de auto in de nacht van vrijdag 24 op zaterdag 25 juli om 3.09 uur een parkeerplaats aan de Kruisbaakweg in Marken oprijdt, waar ze tot stilstand komen. Rond 5.30 uur stappen twee personen uit de auto en lopen naar de voorkant van de auto. Daarna stappen ze weer in en rijden Marken binnen.

https://www.metronieuws.n(...)a-in-beslag-genomen/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194644683
Ik vraag me af of ze ze kunnen berechten.

Ja, we reden daar. Waren dronken, ja sorry niets gemerkt van een aanrijding. Nee, de muziek stond hard.

Ja na een tijdje hoorde we wat tikken bij de bumper. Ff gekeken, ja geen idee verder.

Zoiets zal het wel worden.
pi_194644706
quote:
84s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 12:10 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

[..]

Dank je, das wel vreemd ja. Ff de roes uitgeslapen? Of zou het een stelletje geweest zijn?
pi_194644799
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 12:11 schreef ootjekatootje het volgende:

Ja, we reden daar. Waren dronken, ja sorry niets gemerkt van een aanrijding. Nee, de muziek stond hard.

Ja na een tijdje hoorde we wat tikken bij de bumper. Ff gekeken, ja geen idee verder.

Het feit dat je iets niet merkte betekent toch niet dat je dan niet berecht kunt worden?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  donderdag 20 augustus 2020 @ 12:23:13 #17
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_194644885
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 12:13 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dank je, das wel vreemd ja. Ff de roes uitgeslapen? Of zou het een stelletje geweest zijn?
Aan de ene kant denk ik: die hebben 2u gediscussieerd over wat nu te doen omdat ze wel degelijk wisten dat ze iemand hadden aangereden. Maar aan de andere kant: dan zou ik eerst de schade bekijken en dan bedenken wat te doen. En dan parkeer je ook niet 2u dichtbij waar het ongeluk gebeurd is lijkt me.
  donderdag 20 augustus 2020 @ 12:34:25 #18
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_194645055
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 12:11 schreef ootjekatootje het volgende:

Ja dit, en dat ze niks van het nieuws hebben meegekregen omdat ze weer naar Duitsland gingen.
Of is het daar ook in het nieuws geweest?
Wie dit leest is een lezer van dit
  donderdag 20 augustus 2020 @ 12:35:24 #19
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_194645066
quote:
84s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 12:10 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

[..]

Ze hebben dus wel lang stilgestaan. Vreemd.
Wie dit leest is een lezer van dit
  Redactie Frontpage donderdag 20 augustus 2020 @ 13:04:26 #20
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_194645507
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 11:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Och man. In Duitsland heb je ook gewoon politie hoor.

Kunnen mensen alsjeblieft ophouden deze eikels te verdedigen. Ja je kan ik volleidge paniek doorrijden. Flabbergasted 2 uur lang op een parkeerplaats staan.

Maar zover doorgaan totdat zelf ne uto in beslag genomen is en dan nog niet het idee hebben van. Goh het is nu over. Dan ben je alles bewust aan het ontlopen zo strafbaar als wat.
Misschien moet je mijn reactie wat beter lezen om door te hebben dat ik hier niemand verdedig. Ik geef aan dat men zich gewoon bij de Polizei had moeten melden.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_194646003
Waarom in hemelsnaam zou ze daar rondlopen
pi_194646067
Bewijslast wordt interessant. Ze kunnen ontkennen, zwijgen of een ander de schuld geven.

Dat die auto betrokken is zegt niets over de dader. Er is momenteel ook nog geen aanhouding verricht.

In het geval van die laaste situaties, zie zo'n zaak maar eens rond te krijgen. Wellicht geven ze aan dat ze dachten een hert geraakt te hebben. Tegendeel lastig te bewijzen. Dat ze harde muziek aan hadden en vrijwel niets hebben gehoord.

Daarna op die parkeerplaats hebben rondgehangen en naar Duitsland zijn gegaan.

Het zal lastig worden. Maar aan de zaak kleven nu wel veel vragen.

Wat deden die lui daar in de nacht?
Waarom bleven ze op de parkeerplaats wachten?
Hoezo zijn ze doorgereden na een ongeval.
Love is in the air!
  donderdag 20 augustus 2020 @ 13:46:41 #23
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_194646104
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 13:38 schreef hoechst het volgende:
Waarom in hemelsnaam zou ze daar rondlopen
Na ruzie met haar moeder van huis weggelopen
  donderdag 20 augustus 2020 @ 13:52:47 #24
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_194646199
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 12:23 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Aan de ene kant denk ik: die hebben 2u gediscussieerd over wat nu te doen omdat ze wel degelijk wisten dat ze iemand hadden aangereden. Maar aan de andere kant: dan zou ik eerst de schade bekijken en dan bedenken wat te doen. En dan parkeer je ook niet 2u dichtbij waar het ongeluk gebeurd is lijkt me.
Dat is precies wat ze hebben gedaan, alleen gelukkig voor de opsporing dichtbij het ongeval op een plek waar een camera hing.
pi_194647054
Ik ben nog steeds onder de indruk dat ze de betreffende auto hebben kunnen vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')