quote:Omgekomen tiener Zuiderwoude is 14-jarig meisje uit Marken
ZUIDERWOUDE - De tiener die zaterdagochtend op de Zeedijk in Zuiderwoude vermoedelijk door een verkeersongeval om het leven kwam, is een 14-jarig meisje uit Marken (Noord-Holland). Dat meldt de politie. Die denkt dat ze werd aangereden en dat de bestuurder na het ongeval is doorgereden. Het meisje werd rond 04.00 uur aangetroffen in hoog gras langs de dijk richting Marken. Reanimatie mocht niet meer baten.
Het meisje was eerder als vermist opgegeven. De politie denkt dat ze werd aangereden, omdat er in de buurt remsporen zijn gevonden. Vermoedelijk liep ze op of langs de weg. „Het onderzoek zet zich in volle breedte voort”, aldus de politie.
https://www.telegraaf.nl/(...)ig-meisje-uit-marken
-------------------------quote:Heel Marken uitgekamd: vier auto’s onder loep voor dood meisje (14)
ZUIDERWOUDE - In verband met de dood van een 14-jarig meisje uit Marken heeft de politie nog eens drie auto’s in beslag genomen voor onderzoek. De tiener werd zaterdagochtend rond 04.00 uur gevonden in de berm langs de Zeedijk in Zuiderwoude. De politie denkt dat ze is aangereden en dat de bestuurder is doorgereden. Eerder werd al bekend dat er een auto uit Uitdam wordt onderzocht.
Volgens een politiewoordvoerder komen de drie andere auto’s uit Marken. In het onderzoek is gekeken naar voertuigen met „verse schade” in de omgeving. Ze zijn afgevoerd naar het politiebureau. Ook is er gesproken met de eigenaren van de auto’s, maar zij zijn nog geen verdachte.
Een motoragent heeft dit weekend alle auto’s in de omgeving, op Marken en in Uitdam, onderzocht, meldde NH Nieuws eerder.
De politie hoopt verder dat getuigen of betrokkenen zich melden om te kunnen achterhalen wat er precies is gebeurd. In de buurt van het slachtoffer zijn remsporen gevonden, waardoor het vermoeden bestaat dat ze is aangereden.
Vermoedelijk liep ze op of langs de weg. Het meisje was al eerder als vermist opgegeven.
https://www.telegraaf.nl/(...)-voor-dood-meisje-14
Onderzoek looptquote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:48 schreef Nober het volgende:
Duitse Mazda zeer waarschijnlijk betrokken bij aanrijding Marken
[..]
https://www.rd.nl/duitse-(...)ing-marken-1.1688603
Dit is vooruit lopen op de zaken. En ze zullen het onderste uit de kan halen. Echter is het niet zo makkelijk hoor.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag de eigenaar dan verantwoordelijk worden gehouden en als bestuurder worden aangewezen.
Ik weet dat het juridisch niet zo makkelijk is, maar strafvervolging ontlopen door naar elkaar te wijzen of te zwijgen over de bestuurder mag dat ook niet zijn.
Als je de eigenaar verantwoordelijk stelt dan heeft die iig een reden om wel te praten.
Behalve bij economische delicten*quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:19 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Dit is vooruit lopen op de zaken. En ze zullen het onderste uit de kan halen. Echter is het niet zo makkelijk hoor.
In ons rechtsysteem ben je onschuldig, voordat het tegendeel bewezen is
Doorgereden naar Duitsland... Kan natuurlijk ook zijn dat ze in paniek niet wisten hoe ze hier zoiets moesten melden, maar goed, dan meldt je zoiets in die Heimat.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:05 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Van schrik doorgereden, dat kan ja. Maar als je een stukje menselijkheid in je donder hebt, dan ga je de volgende dag naar het politiebureau om je te melden.
Ook daar heb je Googlequote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:22 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Doorgereden naar Duitsland... Kan natuurlijk ook zijn dat ze in paniek niet wisten hoe ze hier zoiets moesten melden, maar goed, dan meldt je zoiets in die Heimat.
Och man. In Duitsland heb je ook gewoon politie hoor.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:22 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Doorgereden naar Duitsland... Kan natuurlijk ook zijn dat ze in paniek niet wisten hoe ze hier zoiets moesten melden, maar goed, dan meldt je zoiets in die Heimat.
Donequote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kan je de OP aub aanpassen en/of aanvullen met het laatste nieuws?
Ze hebben een paar uur op een parkeerplaats gestaan.....quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:22 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Die gasten wisten dondersgoed wat er was gebeurd inderdaad.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:01 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ze hebben een paar uur op een parkeerplaats gestaan.....
Dat stond er toch niet? Twee uur later hebben ze enige tijd bij de voorkant van de auto gestaan.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:01 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ze hebben een paar uur op een parkeerplaats gestaan.....
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat stond er toch niet? Twee uur later hebben ze enige tijd bij de voorkant van de auto gestaan.
quote:Op camerabeelden die vorige week door heel veel mensen zijn bekeken, is te zien dat de auto in de nacht van vrijdag 24 op zaterdag 25 juli om 3.09 uur een parkeerplaats aan de Kruisbaakweg in Marken oprijdt, waar ze tot stilstand komen. Rond 5.30 uur stappen twee personen uit de auto en lopen naar de voorkant van de auto. Daarna stappen ze weer in en rijden Marken binnen.
https://www.metronieuws.n(...)a-in-beslag-genomen/
Het feit dat je iets niet merkte betekent toch niet dat je dan niet berecht kunt worden?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:11 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik vraag me af of ze ze kunnen berechten.
Ja, we reden daar. Waren dronken, ja sorry niets gemerkt van een aanrijding. Nee, de muziek stond hard.
Ja na een tijdje hoorde we wat tikken bij de bumper. Ff gekeken, ja geen idee verder.
Zoiets zal het wel worden.
Aan de ene kant denk ik: die hebben 2u gediscussieerd over wat nu te doen omdat ze wel degelijk wisten dat ze iemand hadden aangereden. Maar aan de andere kant: dan zou ik eerst de schade bekijken en dan bedenken wat te doen. En dan parkeer je ook niet 2u dichtbij waar het ongeluk gebeurd is lijkt me.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dank je, das wel vreemd ja. Ff de roes uitgeslapen? Of zou het een stelletje geweest zijn?
Ja dit, en dat ze niks van het nieuws hebben meegekregen omdat ze weer naar Duitsland gingen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:11 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik vraag me af of ze ze kunnen berechten.
Ja, we reden daar. Waren dronken, ja sorry niets gemerkt van een aanrijding. Nee, de muziek stond hard.
Ja na een tijdje hoorde we wat tikken bij de bumper. Ff gekeken, ja geen idee verder.
Zoiets zal het wel worden.
Misschien moet je mijn reactie wat beter lezen om door te hebben dat ik hier niemand verdedig. Ik geef aan dat men zich gewoon bij de Polizei had moeten melden.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Och man. In Duitsland heb je ook gewoon politie hoor.
Kunnen mensen alsjeblieft ophouden deze eikels te verdedigen. Ja je kan ik volleidge paniek doorrijden. Flabbergasted 2 uur lang op een parkeerplaats staan.
Maar zover doorgaan totdat zelf ne uto in beslag genomen is en dan nog niet het idee hebben van. Goh het is nu over. Dan ben je alles bewust aan het ontlopen zo strafbaar als wat.
Na ruzie met haar moeder van huis weggelopenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:38 schreef hoechst het volgende:
Waarom in hemelsnaam zou ze daar rondlopen
Dat is precies wat ze hebben gedaan, alleen gelukkig voor de opsporing dichtbij het ongeval op een plek waar een camera hing.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Aan de ene kant denk ik: die hebben 2u gediscussieerd over wat nu te doen omdat ze wel degelijk wisten dat ze iemand hadden aangereden. Maar aan de andere kant: dan zou ik eerst de schade bekijken en dan bedenken wat te doen. En dan parkeer je ook niet 2u dichtbij waar het ongeluk gebeurd is lijkt me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |