Het gaat toch niet om de googleranking?quote:Op zondag 20 september 2020 22:06 schreef kibo het volgende:
Joris onopvallend?
Google op “Joris Nieuwenhuis Tour 2020” geeft 54.700 hits .....
Ook bij Kreuzinger had ik werkelijk geen flauw benul dat hij mee heeft gedaan. Alleen ga ik er vanuit dat er gedurende de Tour aantekeningen zijn gezet en op basis daarvan de meesten simpelweg zijn weggevallen, stond er bij hem nog helemaal niks dan?quote:Op zondag 20 september 2020 23:29 schreef 4-elements het volgende:
Ik zou zeggen Joris. En zo niet, dan Kreuziger. Een grote naam, 4x top tien van de Tour, en zó onopvallend rijden is toch ook wel knap.
Dat was ook een prima winnaar geweest wat mij betreft, zeker omdat het een redelijk grote naam is.quote:Op maandag 21 september 2020 11:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ook bij Kreuzinger had ik werkelijk geen flauw benul dat hij mee heeft gedaan. Alleen ga ik er vanuit dat er gedurende de Tour aantekeningen zijn gezet en op basis daarvan de meesten simpelweg zijn weggevallen, stond er bij hem nog helemaal niks dan?
Klopt, dat herinner ik me nog. Was dat niet gebeurd dan was hij de perfecte winnaar geweest.quote:Op maandag 21 september 2020 16:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat was ook een prima winnaar geweest wat mij betreft, zeker omdat het een redelijk grote naam is.
Maar hij heeft volgens dit topic op 11 september in een kopgroepje voor het peloton gezeten.
quote:Op dinsdag 22 september 2020 08:08 schreef heywoodu het volgende:
Kreuziger heeft schijnbaar iets gedaan, Niv als eerste Israëliër is wel interessant, dus ik ga voor Nieuwenhuis.
quote:Ik twijfel nog of Molard, Izagirre, Kreuziger, Bauer en Impey ver genoeg voor het peloton uit hebben gereden maar die waren op een gegeven moment ook in de aanval en verdienen op zn minst een aantekening.
Ja, daarom. Dat noemde wimderon hier iets boven en is voor mij de reden om niet voor Kreuziger te gaan. Jammer, want anders was hij voor mij absoluut de winnaar, ik heb die vent het hele jaar nog geen seconde gezien.quote:
Maar dan ben je dus al minder opvallend dan een Nieuwenhuis of Kreuziger. "Ja, tijdrit", maar ook daar blijven er genoeg onzichtbaar en als je even de snelste tijd hebt en daarmee - al is het kort - prominent in beeld bent, val je toch wel weg lijkt me. Had 'ie maar de voorlaatste tijd ofzo neer moeten zetten.quote:Op dinsdag 22 september 2020 08:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Maxime zou de volledig terechte winnaar zijn. Hij had een 'aantekening' omdat ie even de snelste tijd had in de tijdrit. Wereldschokkend dat je sneller ben dan Kluge, Ewan, Haller en FrisonUiteindelijk een 38e plek
Maar even serieus hè. In het live blog van de NOS werd ie niet eens genoemd. Kon het verder niet precies terug vinden, maar Politt was sowieso al sneller en die startte ook behoorlijk vroeg.quote:Op dinsdag 22 september 2020 08:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dan ben je dus al minder opvallend dan een Nieuwenhuis of Kreuziger. "Ja, tijdrit", maar ook daar blijven er genoeg onzichtbaar en als je even de snelste tijd hebt en daarmee - al is het kort - prominent in beeld bent, val je toch wel weg lijkt me. Had 'ie maar de voorlaatste tijd ofzo neer moeten zetten.
Dan heeft ie 13 renners na hem overleefd. En dus elke keer weer in beeld als nummer 1.quote:Op dinsdag 22 september 2020 08:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar even serieus hè. In het live blog van de NOS werd ie niet eens genoemd. Kon het verder niet precies terug vinden, maar Politt was sowieso al sneller en die startte ook behoorlijk vroeg.
Nieuwenhuis heeft zich duidelijk bemoeit met de sprintvoorbereiding en eindigde ook veel vaker in de top-100.quote:Op dinsdag 22 september 2020 08:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan heeft ie 13 renners na hem overleefd. En dus elke keer weer in beeld als nummer 1.
Ik vind hem ook een betere optie dan Kreuziger en Niv, vooral omdat nauwelijks mensen zo vroeg inschakelen voor de tijdrit, maar het weegt wel zwaarder dan wat Nieuwenhuis heeft laten zien.
Wie kijkt er naar plek 15 tm 100 in sprintrittenquote:Op dinsdag 22 september 2020 08:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nieuwenhuis heeft zich duidelijk bemoeit met de sprintvoorbereiding en eindigde ook veel vaker in de top-100.
Maar we kijken op TV en daar was hij als snelste toch wel te zien/genoemd/etc?quote:Op dinsdag 22 september 2020 08:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar even serieus hè. In het live blog van de NOS werd ie niet eens genoemd. Kon het verder niet precies terug vinden, maar Politt was sowieso al sneller en die startte ook behoorlijk vroeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |