DerRabbit hoe was het fietsenquote:
Heerlijk, alleen al die bejaarden op e bikes mogen ze afschaffenquote:Op zondag 23 augustus 2020 19:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
DerRabbit hoe was het fietsen
vreselijk he . ik fiets op werk met duo fiets elektrische dan kom ik ze ook overal tegen en niet aan de kant gaanquote:Op zondag 23 augustus 2020 19:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heerlijk, alleen al die bejaarden op e bikes mogen ze afschaffen
Fixed that for youquote:Op zondag 23 augustus 2020 19:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heerlijk, alleen al die bejaarden op e bikes mogen ze afschaffen
Inderdaad. En als ze dan eindelijk schuiven kijken ze je raar aanquote:Op zondag 23 augustus 2020 19:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
vreselijk he . ik fiets op werk met duo fiets elektrische dan kom ik ze ook overal tegen en niet aan de kant gaan![]()
![]()
ik durf niet te vragen wat jij vandaag gedaan hebquote:
Juist of zelfs boos, en fiets ik met bewonerquote:Op zondag 23 augustus 2020 19:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inderdaad. En als ze dan eindelijk schuiven kijken ze je raar aan
Ja, die heb ik ook al eens gehad die boos werdquote:Op zondag 23 augustus 2020 19:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Juist of zelfs boos, en fiets ik met bewoner![]()
![]()
raar volkquote:Op zondag 23 augustus 2020 20:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook al eens gehad die boos werd
Ik heb een keer meegemaakt dat ik een berg rustig op reed, kwamen twee bejaarden langs zegt eentje van ze 'je kunt niet meteen aan de kant gaan'quote:
echt he ongekendquote:Op zondag 23 augustus 2020 20:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb een keer meegemaakt dat ik een berg rustig op reed, kwamen twee bejaarden langs zegt eentje van ze 'je kunt niet meteen aan de kant gaan'
Snoeihard masturberen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik durf niet te vragen wat jij vandaag gedaan heb![]()
![]()
en nu poeder dusquote:
Alleen nog maar een pufje dat er uit komtquote:
was ik al bang voorquote:Op zondag 23 augustus 2020 20:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alleen nog maar een pufje dat er uit komt
Jij had liever een flinke klodder op je gezicht gehadquote:
eerder op mijn buik. mijn gezicht smeer ik in met ritualsquote:Op zondag 23 augustus 2020 20:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij had liever een flinke klodder op je gezicht gehad
Ook goed.quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
eerder op mijn buik. mijn gezicht smeer ik in met rituals
true , maar toch liever op de buik danquote:Op zondag 23 augustus 2020 20:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ook goed.
Met de poeder kan je wel gelijk je neus poederen
Vooruit dan maar.quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
true , maar toch liever op de buik dan
thnxxxxxxquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |