Deelnemersquote:Succesvolle kennisquiz vanaf maandag 15 juli op NPO 2
Wie wordt deze zomer De slimste mens? Vanaf maandag 15 juli keert de succesvolle kennisquiz De slimste mens terug op NPO 2. Onder leiding van Philip Freriks en het kritisch oog van kritisch en enig jurylid Maarten van Rossem gaan dagelijks drie prominente Nederlanders de strijd aan.
quote:Wie o wie is De slimste mens? Nieuwsmakers, politici, acteurs, en vele andere prominenten maken zich op voor de strijd om de eervolle titel van 'de slimste mens' in de wacht te slepen.
De slimste mens is een tv-quiz waarbij het niet alleen gaat om kennis en algemene ontwikkeling, maar ook om associatief kunnen denken. Kritisch jurylid Maarten van Rossem staat Philip Freriks bij en levert op zijn geheel eigen wijze commentaar op de kandidaten en hun kennis.
Iedere werkdag ontvangt presentator Philip Freriks drie Bekende Nederlanders die aanspraak maken op de titel 'de slimste mens'. Per aflevering valt één kandidaat af. De volgende dag komt een nieuwe deelnemer in de plaats. Wie zich het langst staande houdt in de vragenarena en de bloedspannende finale overleeft, mag zich De slimste mens noemen!
iddquote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:10 schreef H0D3NPYL het volgende:
Wel typisch dat Monica dit fragment krijgt
Nou hèquote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:10 schreef H0D3NPYL het volgende:
Wel typisch dat Monica dit fragment krijgt
Iets te toevalligquote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:10 schreef TheVulture het volgende:
Precies het goede filmpje voor Monica
Dit wordt weer zo'n aflevering waarbij iemand met een lucky shot de slimste wordtquote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Bah daar wordt ze gewoon geholpen.
blijkbaarquote:
Jouwe niet, Florian is toch gayquote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:11 schreef Nizno het volgende:
gaydar van degene uit vorige topic werkt prima
Dit geeft goed het algemene niveau van Facebook aan.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:12 schreef NoCigar het volgende:
Onvoorwaardelijk support voor Lange Frans is de titel van een Facebookgroep. Jawel.
mijn hoeft ook niet af te gaan bij mannenquote:
Yup!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:15 schreef Cee het volgende:
Haha ja deze was ook wel erg makkelijk en ongevarieerd.
Eva Crutzen ken ik nietquote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:15 schreef Nizno het volgende:
als ik die vraag had gehad had ik 2 goed want herkende diederik en van loon nog net
Ik zou het kijken, persoonlijk vind ik het een geniaal programma.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:15 schreef Nizno het volgende:
als ik die vraag had gehad had ik 2 goed want herkende diederik en van loon nog net
neh ook weinig meequote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zou het kijken, persoonlijk vind ik het een geniaal programma.
Een soort tienervragen tot nu toe inderdaadquote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:17 schreef Remco het volgende:
Toch kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat ze de vragen iets hebben aangepast.
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn hoeft ook niet af te gaan bij mannen
Ik denk dat ze er morgen al uit ligt.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:20 schreef svann het volgende:
Wonderlijk.
Nou, dan gaat ze volgende week zeker weten. exit.
Ik tiepte volgens mij ook 'volgende keer', stond er opeens week.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik denk dat ze er morgen al uit ligt.
De volgorde hangt af van het aantal overwinningen en deelnamesquote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:28 schreef TheVulture het volgende:
Zouden ze eigenlijk loten wie wanneer instroomt?
Ik bedoel voor nieuwe instromers in de reguliere uitzendingenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De volgorde hangt af van het aantal overwinningen en deelnames
Ik vroeg me af of je daar uberhaupt voordeel uit haalt maar dat is natuurlijk wel zo. Zal wel voorafgaand aan het seizoen al zijn bepaald dan.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik bedoel voor nieuwe instromers in de reguliere uitzendingen
Als er 1 goed was had hij verstandig gepast, hij had de pech dat hij beide goede antwoorden gaf (of was zo dom om ze allebei te geven)quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:21 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Gepast? Hij gaf gewoon de ontbrekende antwoorden, dan stopt je tijd ook meteen.
Laat instromen is een voordeel en een nadeel, omdat je evt net niet meer mee mag doen en niet veel kans hebt om diep in de finale in te mogen stromen, maar je kunt wel met relatief weinig effort op maandag in de finale komen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of je daar uberhaupt voordeel uit haalt maar dat is natuurlijk wel zo. Zal wel voorafgaand aan het seizoen al zijn bepaald dan.
Als ze weer ''toevallig'' vragen krijgt die in haar straatje passen kan het nog spannend worden.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:22 schreef Fok-it het volgende:
Ik wil een 1 vs 1 partij tussen Monica en Jeroen
Eddy Wallyquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:00 schreef Monolith het volgende:
Kolere, helemaal niets weten over Guantanamo.
Ja dus.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:15 schreef Nizno het volgende:
denkterom als ze haar weer matsen in de finale
Ze kreeg niet bepaald de moeilijkste vragen voorgeschoteld.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:20 schreef tompsv18 het volgende:
Haha Alex voor lul als je er tegen Monica uitgaat
Ga je dat nou elke avond herhalen? Beetje verzuurd maarquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze kreeg niet bepaald de moeilijkste vragen voorgeschoteld.
Aangezien dit pas de tweede avond is, er niets gelogen is van wat ik zeg, ik niet verzuurd ben en ik ook niet verwacht dat ze nog veel avonden op tv zal zijn: nee.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je dat nou elke avond herhalen? Beetje verzuurd maar
Alex was het typische voorbeeld van een kandidaat met kennis die niet strietwijs genoeg was voor dit spelquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze kreeg niet bepaald de moeilijkste vragen voorgeschoteld.
De finaleweek ongetwijfeld, maar tegen Johan en... wie er dan komt, Gijs of Huub ofzo? Is ze kansloosquote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Monica door
Dadelijk haalt ze nog de finale.
Yup, Monica heeft wel de algemene kennis over BN'ers/roddels/tv etc die je in dit programma net zoveel helpen als dat je veel weet van Nietschze en Caligula... en als je dan nog een beetje mazzel hebt dat de juiste vragen bij jou terecht komen piep je er zomaar doorheen... maar tegen mensen zoals Astrid en Jeroen is ze volledig kansloos, want die beheersen beiden kanten van het spectrum.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 00:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alex was het typische voorbeeld van een kandidaat met kennis die niet strietwijs genoeg was voor dit spel
Alex wist niet eens zo weinig van roddels maar was behoorlijk inefficiënt qua antwoordenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 08:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, Monica heeft wel de algemene kennis over BN'ers/roddels/tv etc die je in dit programma net zoveel helpen als dat je veel weet van Nietschze en Caligula... en als je dan nog een beetje mazzel hebt dat de juiste vragen bij jou terecht komen piep je er zomaar doorheen... maar tegen mensen zoals Astrid en Jeroen is ze volledig kansloos, want die beheersen beiden kanten van het spectrum.
Johan heeft wel een beetje de pech dat ie laat is ingestroomd (om nog even terug te komen op discussie eerder hierboven). Bij eerder instromen had ie misschien een rechtstreeks ticket naar de finale kunnen bemachtigen, nu bewandelt ie (net als Dijkhoff ooit) de moeilijke route.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 00:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De finaleweek ongetwijfeld, maar tegen Johan en... wie er dan komt, Gijs of Huub ofzo? Is ze kansloos
Oooh, is zij dat! Dat was een vet optreden, thxquote:
Yep.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:47 schreef Chiappucci het volgende:
Begint de finaleweek a.s. maandag al? Heb Philip er nog niks over horen zeggen.
vies natquote:
nee roddelbladen leest ze welquote:
Ja dat ontken ik ook niet. Philip zei dat hij overleden is aan AIds, en dat is gewoon niet zo. Je sterft niet aan Aids. Zijn officiele doodsoorzaak is longontsteking. Maar doordat AIDS zijn imuumsysteem had aangetast kon hij niet herstellen...quote:
Oh ik ben dus niet de enige die zich hieraan irriteert. Wat ontzettend vervelend! Philip verstond hem ook een x niet daardoor.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:43 schreef Pino112 het volgende:
Heeft niemand Johan verteld dat hij zn hand niet de hele tijd voor zn mond moet houden?
Eens, Maria had ook geen antwoord geweten, een tactische pas was nog een leuke gokquote:
Indirect natuurlijk wel aan de gevolgen van aidsquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:20 schreef Bos81 het volgende:
Farrokh is helemaal niet overleden aan aids. Hij is overleden aan een longontsteking.
Gewonnen van Monica Geuze, een hele prestatie.quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:18 schreef Szura het volgende:
Ik vind die Maria behoorlijk dom, hoe komt ze hier?
Winnen van Monica Geuze.quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:18 schreef Szura het volgende:
Ik vind die Maria behoorlijk dom, hoe komt ze hier?
Jaquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 07:46 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ik kon gisteren niet meekletsten omdat Fok steeds vastliep, met allerlei foutmeldingen. Was dat bij meer mensen zo?
Hier ook zo, helaasquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 07:46 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ik kon gisteren niet meekletsten omdat Fok steeds vastliep, met allerlei foutmeldingen. Was dat bij meer mensen zo?
Zo jammer van al mijn gevatte opmerkingen die zo briljant waren dat ik ze nu alweer vergeten ben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu preview nog even herstellen, want dat werkt niet helemaal zoals vroeger![]()
Yup hij heeft een zurig arrogante modus bij tijd en wijlenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 16:33 schreef Magica het volgende:
Wat is Huup een vervelend figuur.
En Philip wordt ook steeds hooghartiger lijkt wel
Dit, ook niet de gemakkelijkste vragen.quote:
Neeee, Astrid moet sowieso in de finale, samen met Jeroen en Jörgen, juist geen Francisquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:44 schreef tompsv18 het volgende:
Hopelijk Francis-Huub-Jeroen vrijdag.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:21 schreef Nizno het volgende:
ik moet het nog even kwijt.. kon niet door de storing
Martine
Haha ja ik ook.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 08:10 schreef Kanaroe het volgende:
Ik kon gisteravond weer moeizaam op Fok! komen...
Leuk om Francis (!) weer te zien, van mij mag ze de hele week blijven zitten
Inderdaad, hoe triest is dat. Hij is zeker 15-20 seconden kwijt geraakt alles bij elkaar door zich terug te laten zakken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:48 schreef hhh38 het volgende:
Mooi dat Johan de deksel op de neus krijgt met dat tactisch passen nog voor de finale
Dat zou leuk zijn!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:07 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Haha ja ik ook.
Denk dat het francis vs jeroen gaat worden. Wie is morgen? Dat heb ik even gemist...
Uitwerking zul je nooit weten. Ligt echt aan hoe Huub de vragen zou beantwoorden.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:08 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Inderdaad, hoe triest is dat. Hij is zeker 15-20 seconden kwijt geraakt alles bij elkaar door zich terug te laten zakken.
Klopt. Maar als je dat nu doet als je zelf op 68 staat en je tegenstander op 57. Maar toch niet als je rond de 200 zit zoals in het begin..quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uitwerking zul je nooit weten. Ligt echt aan hoe Huub de vragen zou beantwoorden.
Dat gold weer voor iedereen. Ik kon op een gegeven moment wel posten, maar niet zien wat ik postte. Dus ik heb me de hele nacht afgevraagd of het nu wel of niet geplaatst wasquote:Op woensdag 26 augustus 2020 08:10 schreef Kanaroe het volgende:
Ik kon gisteravond weer moeizaam op Fok! komen...
Leuk om Francis (!) weer te zien, van mij mag ze de hele week blijven zitten
Precies, korte broek erbij. Niets mis mee.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:48 schreef Aestivate het volgende:
Niks mis met slippers.
Ga niet hartje zomer met dichte schoenen thuis lopen
Nee, Francis moet blijven.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vandaag Francis naar huis svp
Ja, de lol is er wel vanaf.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vandaag Francis naar huis svp
quote:
Ah ja, bij Donnie is het wel vervelend.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:57 schreef la_perle_rouge het volgende:
O gat, weer dat afschuwelijke accent.
Hij is wel een fan van Fok! , hij zegt het voortdurend.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach nee toch, straks gaat Huub weer door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |