Laatste keer dat ik hem in zeeland heb gehaald en weggelegd ging ie ook al moeizaam, je moet er goed aan trekkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heis de witte vlag.
Mocht de code het afgelopen jaar niet veranderd zijn adviseer ik diegene die gaat om doeltreffend gereedschap mee te nemen.
Al sluit ik niet uit dat mn twee linkerhanden zn functie weer bewezen hebben.
Mag toch hopen dat je niet serieus bent 🤷🏼♂quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:33 schreef Rob het volgende:
Ik stond dus voor jan L*l bij het bord in Lelystad
Ik heb de code niet veranderdquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nvm. Code is anders.
Heel kut 🤣
Nee. Ik bedoel dat ik dus een oude code had. 🤣quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik heb de code niet veranderd
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee. Ik bedoel dat ik dus een oude code had. 🤣
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat je niet serieus bent 🤷🏼♂
Stok!slotcode...quote:
Er was gewoon een oude code gebruikt dusquote:
Dan heb je mazzel dat iemand anders hem al heeft opgehaaldquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:08 schreef Ou-Tannu het volgende:
moauw ligt me nog een stokworp afstand tever
Het is dat de regenbui naar het oosten trok anders had ik hem opgehaald ee richting Gorredijk of Heereveen de stok gedropt. Als hij er morgen nog ligt pik ik hem heel misschien op.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dan heb je mazzel dat iemand anders hem al heeft opgehaald
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:34 schreef Dagoduck het volgende:
Ik mag weer twee dagen per week naar Leeuwarden, dusseh kom maar op met Fryslân.
Niks mis met wat regen toch? Je smelt er niet vanquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:55 schreef Rob het volgende:
[..]
Het is dat de regenbui naar het oosten trok anders had ik hem opgehaald ee richting Gorredijk of Heereveen de stok gedropt. Als hij er morgen nog ligt pik ik hem heel misschien op.
Hij rijdt liever niet met regen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Niks mis met wat regen toch? Je smelt er niet van
Het rijdt voor 99,9% hetzelfde als met zon hoorquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij rijdt liever niet met regen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |