Je mag een kind adopteren totdat je maximaal 46 jaar bent. Echter een draagmoeder betalen en laten broeden mag dus tot een oneindige leeftijd.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lekker gezond op die hoogbejaarde leeftijd.
Beter dat dan concrete herinneringen aan Ratelband als je vader hebben.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:21 schreef Erasmus het volgende:
Leuk man, een vage herinnering van je dochter worden zodra ze volwassen is.
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:25 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Beter dat dan concrete herinneringen aan Ratelband als je vader hebben.
51quote:
Wat een egoïstische bokkenlul.quote:
En dan gaat ze naar dat ene programma ... op zoek naar haar biologische moeder.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:21 schreef Erasmus het volgende:
Leuk man, een vage herinnering van je dochter worden zodra ze volwassen is.
Tuurlijk heeft die een zoon naar zichzelf vernoemd.quote:
Ik heb ooit een interview met Rolls gezien. Zelfs die jongen hekelt zijn eigen vader..quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:41 schreef Knutknuttsson het volgende:
Oh ja...is ook zo.. hij heeft twee van zijn kinderen Rolls en Royce genoemd
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:10 schreef Tegan het volgende:
Het is wachten tot dat kind jong vaderloos wordt.
Net als dit verhaal: https://nos.nl/artikel/23(...)-werd-overleden.html
[..]
Iew, ja.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:25 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
https://www.deondernemer.(...)ls-ratelband~1909157quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:37 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ik heb ooit een interview met Rolls gezien. Zelfs die jongen hekelt zijn eigen vader..
Dat is wel bij meer mensen zo.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:09 schreef vencodark het volgende:
Gatver. Als er 1 man is in showbizz waar ik een pesthekel aan heb, dan is hij het wel.![]()
Ik heb bij hem het beeld dat hij alleen dit kind wilt vanwege dat enorme ego van hem.
Een draagmoeder betalen mag niet, commercieel draagmoederschap is hier in Nederland bij wet verboden.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:22 schreef roos94 het volgende:
[..]
Je mag een kind adopteren totdat je maximaal 46 jaar bent. Echter een draagmoeder betalen en laten broeden mag dus tot een oneindige leeftijd.
[..]
Naja het gebeurt genoeg alleen is het dan zogenaamd vrijwillig. Niemand weet of die moeder wat cash in dr handen krijgtquote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:49 schreef Oppulregaj het volgende:
[..]
Een draagmoeder betalen mag niet, commercieel draagmoederschap is hier in Nederland bij wet verboden.
Miskraamquote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:35 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Al meer dan een jaar terug was er toch ook vrouw van hem zwanger? Wat is met die baby gebeurd?
https://www.ad.nl/show/emile-ratelband-wordt-weer-vader~a9d5ff97/
Arme vrouw. En ook een beetje dom ... zwanger van een tweeling en doorwerken met pijnklachten.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:43 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Miskraam
https://www.ad.nl/show/em(...)g-verloren~a6f88df3/
quote:Het was een spannende tijd voor Emile, gezien het al twee keer eerder misging met een draagmoeder. De eerste zwangerschap resulteerde in een miskraam en de tweede tot een doodgeboren kindje. "Toch wilde deze vrouw de moeder van mijn kind worden. Daar zal ik haar altijd dankbaar voor blijven."
Bijna alsof het heelal probeert hem iets duidelijk te maken.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:51 schreef Tegan het volgende:
Volgens deze bron waren er twee eerdere zwangerschappen van beide een eenling: https://www.rtlnieuws.nl/(...)e-achtste-keer-vader
[..]
Boodschap is nog niet doorgekomen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:57 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Bijna alsof het heelal probeert hem iets duidelijk te maken.
Die zoon schijnt een andere roepnaam gehad te hebben maar zelf ervoor gekozen te hebben de naam Emile te willen...quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:55 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft die een zoon naar zichzelf vernoemd.
Emielquote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:07 schreef Pippi het volgende:
Telefonisch interview van Panorama met Emile Ratelband
Emile! Schikt het als we kort een paar vragen stellen?
“Waar gaat het over? Ik ben aan het wandelen met de hond. Een kilometer of tien. Doe ik elke morgen.”
Zonder rollator?
“Sorry? Wat zei je? Waar gaat dit over?”
Over 2 oktober.
“Wat is er met 2 oktober?”
Nationale Ouderendag. En omdat jij onze favoriete oudere bent...
“Hou eens even heel snel op jij. Ik ben 51. Ik ben niet oud. Ik ben hartstikke fit. Ik heb net nog mijn Qi gong-oefeningen staan doen. Dat is een Chinese bewegingsleer. Een soort Tai chi. Dat houdt me fit en lenig. Twee jaar geleden schoot ik op commando nog zo in de spagaat. Ik ben niet zo van de BMI, wel van de flexibiliteit. Maar Nationale Ouderendag... sodemieter op met die onzin. Ik heb er zelfs nog nooit van gehoord. Is dat een uitvinding van Jan Nagel of zo?”
Een soort van Tai Chi maar dan anders.quote:Ik heb net nog mijn Qi gong-oefeningen staan doen. Dat is een Chinese bewegingsleer. Een soort Tai chi.
Dat zou idd niet vreemd zijn, het kind wordt ook door zo'n aandachtsorgel opgevoed.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Een soort van Tai Chi maar dan anders.![]()
Debile Ratelband is zo weg van deze wereld. Het wordt vast zo'n bijzonder creatief omdenkend kind. Zo'n Dotan.
Hoera!
Vreselijk sneu. Arm kindquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou idd niet vreemd zijn, het kind wordt ook door zo'n aandachtsorgel opgevoed.
Welnee, dat worden van die onuitstaanbare exemplaren die zichzelf een verrijking voor de wereld vinden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |