Ja, je kunt het inderdaad slecht treffen. Op zo'n eilandje is verder niet veel te doenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen ben je zo afhankelijk van het weer. Als het kut met peren is, zit je binnen.
Nee, na zo'n vergaderdag ben ik er ook wel klaar mee doorgaans.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga niks meer doen vandaag denk ik
DAAR MOET EEN PIEMOL INquote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Fok!_meetquote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, je kunt het inderdaad slecht treffen. Op zo'n eilandje is verder niet veel te doen
Sorryquote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom meteen weer zo onaardig?
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Fok!_meetIeder z'n eigen unit en we zien elkaar op het strand in de verte.
neuhquote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
DAAR MOET EEN PIEMOL IN
De beste tijd om te gaan is NU!quote:
Zou ltvdk wel in zo'n kaasbunker willen opsluiten:pquote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goed dat die Vlielanders voorzichtig zijn met hun kazen
Komt wel erg dichtbij zo.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:00 schreef Zilverberk het volgende:
Ik was vorige week op Vlieland en ook op Texel.
wat eern optimistquote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel raar, in het begin zei onze CEO: ik verwacht dat we over 1.5 week wel weer naar kantoor kunnen
Ik ga vanavond nog lekker lasagne etenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
als ik daar betaald voor kreeg deed ik dat ook nog welquote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga vanavond nog lekker lasagne eten
Ben je dan een voedselhoer?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als ik daar betaald voor kreeg deed ik dat ook nog wel
Betaald dingen in je lijf steken en slikken? Ik denk het wel dan jaquote:
Eet je dan vanavond niks? #balansdagjequote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik eet nu rauwe wortelquote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:15 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Eet je dan vanavond niks? #balansdagje
Kijk aan.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Betaald dingen in je lijf steken en slikken? Ik denk het wel dan ja
Jammer genoeg krijg ik daar niet voor betaaldquote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk dat ik fles een WA bericht moet sturen om te zeggen dat zijn account gehacked is...quote:
Bruinzwart!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:17 schreef kwiwi het volgende:
Ik moet toch eens koffie leren drinken, sommige koffies zien er zo lekker uit
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Denk dat ik fles een WA bericht moet sturen om te zeggen dat zijn account gehacked is...
Alles met melk ziet er zo lekker uit, want melkquote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bruinzwart!
Of doel je op die milkshakeachtige ‘koffie’?
K eet bij jouquote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga vanavond nog lekker lasagne eten
Dat heb k bij met wijn...quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:17 schreef kwiwi het volgende:
Ik moet toch eens koffie leren drinken, sommige koffies zien er zo lekker uit
wauwquote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:22 schreef Fogel het volgende:
Wanhopige hotels zijn wanhopig. Platinastatus al na twee nachten ipv de normale 10 :’)
Les 1 in het uithollen van een lojaliteitsprogramma dat.
(GHA hotel/discovery)
Veel van die melkkoffie smaakt vooral naar melk en/of andere meuk die naar mijn mening niks in koffie te zoeken heeft.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alles met melk ziet er zo lekker uit, want melkEn m'n lievelingseten is grappig genoeg een ijskoffie (zo eentje met espresso, schepijs en slagroom). Dus op zich vind ik de smaak wel lekker maar het is me te sterk in een normale koffie.
er kan ook nooit eens normaal gedan worden daar hequote:
ja als het maar wel veel is van allesquote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij lust sowieso toch maar zes dingen of zo?
Lijkt het wel op he :pquote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij lust sowieso toch maar zes dingen of zo?
Vind zoet niet te haggelen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:25 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Begin met zoete, dan halfzoete, daarna droge wijn.Geen haast.
Den Haag is deze zomer echt het afvoerputje van Nederland.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
er kan ook nooit eens normaal gedan worden daar he
Oh heerlijk. Vooral zwartequote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lust je wel olijven? Lekker een droog wit wijntje erbij.
ging dat over mij dan?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:28 schreef Zilverberk het volgende:
@:dr_flash, lust jij maar zes dingen?![]()
![]()
![]()
Ik had een heel ander beeld van je.
is ook, maar het ging over balquote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:31 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Je reist zo graag, dan moet je toch wel veel dingen lusten, dacht ik.
Zo ben ik ook begonnen met wijn drinkenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of Franse kaas en dan een wijntje erbij om te nippen, kleine slokjes voor de smaak.
Telefoonnummer gevraagd? 2 dates in 1 week voor ons plezier?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:32 schreef bitterbal het volgende:
Gaat net een smakelijk zwarte olijf naast mij zitten
In het Noorden zijn ze al begonnen. Maandag mag het zuiden weer.quote:
En een week later het midden.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In het Noorden zijn ze al begonnen. Maandag mag het zuiden weer.
Oh nee dat durf k niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Telefoonnummer gevraagd? 2 dates in 1 week voor ons plezier?
2 dates op 1 dag; gewoon tegelijkertijdquote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Telefoonnummer gevraagd? 2 dates in 1 week voor ons plezier?
Ja beetje smaken die elkaar tot grotere hoogte brengen uitproberen, genoeg van die gouden combi's te vinden.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo ben ik ook begonnen met wijn drinken
Ja. Maar volgens mij woont Karzai in regio Noord, dus vergist hij zich in deze..quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En een week later het midden.
Eerst maar roelvink proberenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:35 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Ik heb alleen 2 dates in 2 dagen gedaan een keer, maar dat was het dan ookquote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:34 schreef mschol het volgende:
[..]
2 dates op 1 dag; gewoon tegelijkertijd
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. Maar volgens mij woont Karzai in regio Noord, dus vergist hij zich in deze..
Baasquote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:43 schreef Bos81 het volgende:
Nou ja ik wil best een keer met iemand daten, maar ik zeg er dan wel bij dat als ze op zoek is naar een relatie, maar ergens anders moet zoeken...
Oh dat is niet zo gauw teveel tenzij het een joekeloerus van een 200liter fles is of zoquote:
Jij bent alleen voor de snelle wip?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:43 schreef Bos81 het volgende:
Nou ja ik wil best een keer met iemand daten, maar ik zeg er dan wel bij dat als ze op zoek is naar een relatie, maar ergens anders moet zoeken...
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Goh, merkte er verder niets van.
Da's een kek dingetjequote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
LOL dit heeft de wereld nodig tegen die viruswappiesAmerikaan maakt geweer dat mondkapjes op mensen kan schieten
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
LOL dit heeft de wereld nodig tegen die viruswappiesAmerikaan maakt geweer dat mondkapjes op mensen kan schieten
[ afbeelding ]
Normale maat bierfles, geen fust.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat is niet zo gauw teveel tenzij het een joekeloerus van een 200liter fles is of zo
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook.
Heeyy wanneer ben je weer in de buurt
Dat. Als er een vrouw mocht zijn, die mij beter wil leren kennen, sta ik daar open voor, maar ik ga niet (actief) op zoek...quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je hebt geen zin in een relatie?
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of Franse kaas en dan een wijntje erbij om te nippen, kleine slokjes voor de smaak.
Maar niet op zoek gaan of geen relatie willen zijn wel 2 verschillende dingen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat. Als er een vrouw mocht zijn, die mij beter wil leren kennen, sta ik daar open voor, maar ik ga niet (actief) op zoek...
Dr_Flashwetquote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Betaald dingen in je lijf steken en slikken? Ik denk het wel dan ja
Het wordt tijd dat Danny een Thumbs down/dislike optie toevoegtquote:
Dus je hebt wel zin in een relatie?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat. Als er een vrouw mocht zijn, die mij beter wil leren kennen, sta ik daar open voor, maar ik ga niet (actief) op zoek...
Ik bleekselderij met biefstuk op vietnamese wijze.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:05 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga zo kipschnitzel met spinazie eten.
Ja, dat klopt wel. Maar bij mij geldt beide wel een beetje..quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar niet op zoek gaan of geen relatie willen zijn wel 2 verschillende dingen.
Wat voorn vrouw val je op?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Denk meer als terechtquote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vies woord is dat, werd ik laatst op erg serieuze manier voor uitgemaakt, geheel ten onrechte
Zin in is een groot woord. Ik zal zelf iig geen initiatief nemen en zal ook wel mijn twijfels bekend maken, mocht er ooit een vrouw zijn die interesse in me toont. Maar ik zie me zelf momenteel ook niet echt als geschikt om in een relatie te stappen..quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dus je hebt wel zin in een relatie?
Je zit in de tofste stad van Nederland en gaat binnen zitten?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nog steeds vochtig geloof ik.
Lig in de airco op m’n hotelkamer
Soms kom je gewoon iemand tegen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat klopt wel. Maar bij mij geldt beide wel een beetje..
Zit hier niet voor een plezierreisje hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:10 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Je zit in de tofste stad van Nederland en gaat binnen zitten?
Vind ik moeilijk om te zeggen. Voor mijn gevoel ben ik nooit echt verliefd geweest, of ik heb het gevoel wat ik had niet herkend als verliefdheid...quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoezo, jij verslind half Nederland gek, tenminste dat probeer je
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zit hier niet voor een plezierreisje hoor
Op zich is verliefdheid geen voorwaarde voor een relatie. Ik ken een stel waar hij wel verliefd was en zij niet (ook nooit geweest, zij kent dat gevoel niet) en die zijn al vele jaren gelukkig samen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vind ik moeilijk om te zeggen. Voor mijn gevoel ben ik nooit echt verliefd geweest, of ik heb het gevoel wat ik had niet herkend als verliefdheid...
oeh gevoellig punt geraaktquote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij alleen op papierquote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zij heeft een psychische aandoening en hij is een sjappie?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:13 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Op zich is verliefdheid geen voorwaarde voor een relatie. Ik ken een stel waar hij wel verliefd was en zij niet (ook nooit geweest, zij kent dat gevoel niet) en die zijn al vele jaren gelukkig samen.
komt goed schatjequote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daarom werd ik ook zo boos.
In de binnenstad alleen al 4 geloof ik.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:19 schreef FranticDJ het volgende:
Er zitten wel echt tering veel McD’s in Rotterdam.
Ja dat bedoel ikquote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In de binnenstad alleen al 4 geloof ik.
hebben wij ook toch. nou ja 3quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die op coolsingel 44 heeft één of andere architectuurprijs gewonnen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:19 schreef FranticDJ het volgende:
Er zitten wel echt tering veel McD’s in Rotterdam.
Zo veel zitten er in heel EIndhoven..quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
pics?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:23 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Die op coolsingel 44 heeft één of andere architectuurprijs gewonnen.
Nope, twee mensen die vol in het leven staan.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zij heeft een psychische aandoening en hij is een sjappie?
Buren van mijn zus ook, zij is een bloedmooie vrouw maar haar hersenen werken maar voor 30 procent (en geloof me die combinatie kan) en hij is een stoffig pantalontype, tot dat zij genoeg van het leven heeft, want dat heeft ze enorm, zijn ze op zich best gelukkig samen.
Voor de volle 30%.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:23 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Nope, twee mensen die vol in het leven staan.
Oh dat is best een mooi gebouw.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:25 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
https://mei-arch.eu/projecten-archief/mcdonalds-coolsingel-44/
Oh best coolquote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:25 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
https://mei-arch.eu/projecten-archief/mcdonalds-coolsingel-44/
Foto?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh best cool@:Budapestenaar ik ben in die mooie McDonalds in Budapest geweest (nou ja, alleen even kijkje genomen). Die was ook cool
Ik weet niet of Muis het ermee eens is dat er allemaal bloed mooie vrouwen komen mee etenquote:
Maar ik ben niet bloedmooi dus dat scheelt weer.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik weet niet of Muis het ermee eens is dat er allemaal bloed mooie vrouwen komen mee eten
Nodig dan een mooie man uit om het evenwicht te herstellen...quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik weet niet of Muis het ermee eens is dat er allemaal bloed mooie vrouwen komen mee eten
Ik heb nog nooit een McKroket gehad.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:28 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind wel jammer dat ik niet heel dichtbij een McDonalds woon. Ik mis de McKroket wel een beetje.
Die heb ik nooit gehadquote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:28 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind wel jammer dat ik niet heel dichtbij een McDonalds woon. Ik mis de McKroket wel een beetje.
McKroket is mijn grootste liefde in dit leven.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:29 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een McKroket gehad.
Die foto's die je poste waren niet van jezelfquote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar ik ben niet bloedmooi dus dat scheelt weer.
Jawelquote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die foto's die je poste waren niet van jezelf![]()
Heb je toevallig zin in lasagne?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nodig dan een mooie man uit om het evenwicht te herstellen...
DIe nieuwe milkshake Passievrucht/mango is ook lekkerquote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
McKroket is mijn grootste liefde in dit leven.
Zin wel, tijd niet...quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je toevallig zin in lasagne?
Oeh klinkt ook lekker ja.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
DIe nieuwe milkshake Passievrucht/mango is ook lekker
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
DIe nieuwe milkshake Passievrucht/mango is ook lekker
Dan ben je gewoon bloed mooiquote:
Jammer, moet ik iemand anders gaan zoekenquote:
Dan ga ik er morgen toch maar 1 halen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
McKroket is mijn grootste liefde in dit leven.
Ik lees je review morgen wel.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:33 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dan ga ik er morgen toch maar 1 halen.
Oh dat is ook zeker geen lelijk gebouw.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
MaccieD in Budapest:
[ afbeelding ]
Gaaf!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
MaccieD in Budapest:
[ afbeelding ]
Lolquote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo veel zitten er in heel EIndhoven..
Eeuwig zonde om daar een fucking mac in te latenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
MaccieD in Budapest:
[ afbeelding ]
Eens, maar daar was een reden voor (ben 'm alleen vergetenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eeuwig zonde om daar een fucking mac in te laten
Er zit er hier eentje net buiten de wijk, langs de route naar de snelweg. Ik ben er honderden keren langsgereden en 1 keer binnen geweest. Kind bestelde een smoothiequote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:35 schreef kwiwi het volgende:
Zou niet eens weten waar hier de dichtsbijzijnde McDonalds is. Tegenover kantoor zit er een maar daar ben ik nog nooit geweest.
Ja maar mammie wil wel een vette bekquote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:37 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Er zit er hier eentje net buiten de wijk, langs de route naar de snelweg. Ik ben er honderden keren langsgereden en 1 keer binnen geweest. Kind bestelde een smoothiedus ik kom er niet nog eens.
Die haal ik liever in de snackbar.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar mammie wil wel een vette bek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee een soort ronde kroket met een ei erin.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:43 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Wat is dat dan? Gehaktbal met ei erin?
Een wattequote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, ik ben een beetje een germophobe
Oh Jezus.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
a person with an extreme fear of germs and an obsession with cleanliness.
Als je ooit weer in het noorden van NL bent moet je dit proberen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb daar dus echt nog nooit van gehoord..
Waar krijg je dat dan? Bij de snackbar?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als je ooit weer in het noorden van NL bent moet je dit proberen.
Jaquote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waar krijg je dat dan? Bij de snackbar?
Dan ben je culinair gezien gewoon een barbaarquote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb daar dus echt nog nooit van gehoord..
Doe ik mee met kwiwiquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan ben je culinair gezien gewoon een barbaar
Ik zie een meet aankomen waarbij sommige culinair bijgeschoold gaan wordenquote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
jezelf bitterbal noemen en nooit van een eierbal gehoord hebben. Dan ben je wel een pannenkoek
Pannenkoekenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
jezelf bitterbal noemen en nooit van een eierbal gehoord hebben. Dan ben je wel een pannenkoek
Klinkt goed. Breng maar.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee een soort ronde kroket met een ei erin.
Prima plan. Prik maar een datum.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zie een meet aankomen waarbij sommige culinair bijgeschoold gaan worden![]()
Nee, spek en stroop. Kaas is optioneel.quote:
Ik vond die wortel al zo gezond..quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Kapsalon besteld met extra kaas, extra vlees en extra knoflooksaus. INB4 #viesdik
Nou dat weer. Ook naar de omscholings-Goelag jijquote:
Wat is het zuidelijkste punt waar deze dingen te koop zijn?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat weer. Ook naar de omscholings-Goelag jij
Wat is dit nou weerquote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zou ltvdk wel in zo'n kaasbunker willen opsluiten:p
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit misschien wel een overkapping aan.
Ik had een baas die na 1,5e week iedereen weer verplichtte om naar kantoor te komen ...quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel raar, in het begin zei onze CEO: ik verwacht dat we over 1.5 week wel weer naar kantoor kunnen
Vorig jaar waren ze in Delftquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:17 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Wat is het zuidelijkste punt waar deze dingen te koop zijn?
Naar mens ben je.quote:
denk het wel. Maar misschien moet je eerst iets met het ei doen hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:19 schreef Zilverberk het volgende:
Oh, wacht, ik heb ragout voor bitterballen klaarstaan. Kan ik zo'n ding dan ook zelf fabrieken?
Sterke leider.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had een baas die na 1,5e week iedereen weer verplichtte om naar kantoor te komen ...
Praat je altijd zo over me als ik er niet ben ...quote:
En dan waarschuw je mij niet?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vorig jaar waren ze in DelftOp ons onovertroffen bedrijfsfeest. Had iemand van huis meegenomen
Ging lekker tussen de foodtrucks eierballen staan bakken
Koken, pellen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
denk het wel. Maar misschien moet je eerst iets met het ei doen hoor
vaak wel jaquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Praat je altijd zo over me als ik er niet ben ...
quote:
misschien morgenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga zwemmen in Kijkduin
Kaasbunkersquote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zou ltvdk wel in zo'n kaasbunker willen opsluiten:p
Neequote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:20 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
En dan waarschuw je mij niet?
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tja hij heeft succes.
Bange mensen zitten thuis weg te kwijnen.
Wat is beter?
ja is niet zo ver hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga je dat hele stuk met de scooter?
denk 20 min?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe lang ben je onderweg dan?
Oh dat valt nog goed mee ja. Denk dat ik er met de auto langer over zou doen.quote:
Jij rijdt waarschijnlijk niet overal door rood.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh dat valt nog goed mee ja. Denk dat ik er met de auto langer over zou doen.
misschien toch iets langerquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh dat valt nog goed mee ja. Denk dat ik er met de auto langer over zou doen.
Met de auto niet neequote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij rijdt waarschijnlijk niet overal door rood.
Terrorballetje wel hoor, vroem vroem bitches.quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terrorballetje wel hoor, vroem vroem bitches.
80x geflitst, maakt haar niet uit. Vroem vroemquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terrorballetje wel hoor, vroem vroem bitches.
Haha ja, en ik ben een verstandige jongemanquote:
Dat ben je toch ook?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Haha ja, en ik ben een verstandige jongeman
Die foto's gebruikt ze ter decoratie, ze wil er genoeg sparen om net als frantic een fotobehangetje te makenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
80x geflitst, maakt haar niet uit. Vroem vroem
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Haha ja, en ik ben een verstandige jongeman
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die foto's gebruikt ze ter decoratie, ze wil er genoeg sparen om net als frantic een fotobehangetje te maken
ga zelf ffquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga ff kijken bij de palmboompjes
Mag ik een keer achterop bij jou?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ik rij nog steeds netjes
ja hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mag ik een keer achterop bij jou?
14.831quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh best cool@:Budapestenaar ik ben in die mooie McDonalds in Budapest geweest (nou ja, alleen even kijkje genomen). Die was ook cool
Ok dan ben ik dus gewoon verstandigquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ik rij nog steeds netjes
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wat grappigquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Heb je het kantoorgebouw ernaast gezien? Daar werkte ik
Niet gewoon je favoriete films op blu-ray hebben liggen zodat je ze altijd gelijk kunt kijkenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]Films om met Gergely te kijken dit weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |