Ja, je kunt het inderdaad slecht treffen. Op zo'n eilandje is verder niet veel te doenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen ben je zo afhankelijk van het weer. Als het kut met peren is, zit je binnen.
Nee, na zo'n vergaderdag ben ik er ook wel klaar mee doorgaans.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga niks meer doen vandaag denk ik
DAAR MOET EEN PIEMOL INquote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Fok!_meetquote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, je kunt het inderdaad slecht treffen. Op zo'n eilandje is verder niet veel te doen
Sorryquote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom meteen weer zo onaardig?
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Fok!_meetIeder z'n eigen unit en we zien elkaar op het strand in de verte.
neuhquote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
DAAR MOET EEN PIEMOL IN
De beste tijd om te gaan is NU!quote:
Zou ltvdk wel in zo'n kaasbunker willen opsluiten:pquote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goed dat die Vlielanders voorzichtig zijn met hun kazen
Komt wel erg dichtbij zo.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:00 schreef Zilverberk het volgende:
Ik was vorige week op Vlieland en ook op Texel.
wat eern optimistquote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel raar, in het begin zei onze CEO: ik verwacht dat we over 1.5 week wel weer naar kantoor kunnen
Ik ga vanavond nog lekker lasagne etenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
als ik daar betaald voor kreeg deed ik dat ook nog welquote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga vanavond nog lekker lasagne eten
Ben je dan een voedselhoer?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als ik daar betaald voor kreeg deed ik dat ook nog wel
Betaald dingen in je lijf steken en slikken? Ik denk het wel dan jaquote:
Eet je dan vanavond niks? #balansdagjequote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik eet nu rauwe wortelquote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:15 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Eet je dan vanavond niks? #balansdagje
Kijk aan.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Betaald dingen in je lijf steken en slikken? Ik denk het wel dan ja
Jammer genoeg krijg ik daar niet voor betaaldquote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk dat ik fles een WA bericht moet sturen om te zeggen dat zijn account gehacked is...quote:
Bruinzwart!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:17 schreef kwiwi het volgende:
Ik moet toch eens koffie leren drinken, sommige koffies zien er zo lekker uit
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Denk dat ik fles een WA bericht moet sturen om te zeggen dat zijn account gehacked is...
Alles met melk ziet er zo lekker uit, want melkquote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bruinzwart!
Of doel je op die milkshakeachtige ‘koffie’?
K eet bij jouquote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga vanavond nog lekker lasagne eten
Dat heb k bij met wijn...quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:17 schreef kwiwi het volgende:
Ik moet toch eens koffie leren drinken, sommige koffies zien er zo lekker uit
wauwquote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:22 schreef Fogel het volgende:
Wanhopige hotels zijn wanhopig. Platinastatus al na twee nachten ipv de normale 10 :’)
Les 1 in het uithollen van een lojaliteitsprogramma dat.
(GHA hotel/discovery)
Veel van die melkkoffie smaakt vooral naar melk en/of andere meuk die naar mijn mening niks in koffie te zoeken heeft.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alles met melk ziet er zo lekker uit, want melkEn m'n lievelingseten is grappig genoeg een ijskoffie (zo eentje met espresso, schepijs en slagroom). Dus op zich vind ik de smaak wel lekker maar het is me te sterk in een normale koffie.
er kan ook nooit eens normaal gedan worden daar hequote:
ja als het maar wel veel is van allesquote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij lust sowieso toch maar zes dingen of zo?
Lijkt het wel op he :pquote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij lust sowieso toch maar zes dingen of zo?
Vind zoet niet te haggelen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:25 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Begin met zoete, dan halfzoete, daarna droge wijn.Geen haast.
Den Haag is deze zomer echt het afvoerputje van Nederland.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
er kan ook nooit eens normaal gedan worden daar he
Oh heerlijk. Vooral zwartequote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lust je wel olijven? Lekker een droog wit wijntje erbij.
ging dat over mij dan?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:28 schreef Zilverberk het volgende:
@:dr_flash, lust jij maar zes dingen?![]()
![]()
![]()
Ik had een heel ander beeld van je.
is ook, maar het ging over balquote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:31 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Je reist zo graag, dan moet je toch wel veel dingen lusten, dacht ik.
Zo ben ik ook begonnen met wijn drinkenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of Franse kaas en dan een wijntje erbij om te nippen, kleine slokjes voor de smaak.
Telefoonnummer gevraagd? 2 dates in 1 week voor ons plezier?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:32 schreef bitterbal het volgende:
Gaat net een smakelijk zwarte olijf naast mij zitten
In het Noorden zijn ze al begonnen. Maandag mag het zuiden weer.quote:
En een week later het midden.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In het Noorden zijn ze al begonnen. Maandag mag het zuiden weer.
Oh nee dat durf k niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Telefoonnummer gevraagd? 2 dates in 1 week voor ons plezier?
2 dates op 1 dag; gewoon tegelijkertijdquote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Telefoonnummer gevraagd? 2 dates in 1 week voor ons plezier?
Ja beetje smaken die elkaar tot grotere hoogte brengen uitproberen, genoeg van die gouden combi's te vinden.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo ben ik ook begonnen met wijn drinken
Ja. Maar volgens mij woont Karzai in regio Noord, dus vergist hij zich in deze..quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En een week later het midden.
Eerst maar roelvink proberenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:35 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Ik heb alleen 2 dates in 2 dagen gedaan een keer, maar dat was het dan ookquote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:34 schreef mschol het volgende:
[..]
2 dates op 1 dag; gewoon tegelijkertijd
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. Maar volgens mij woont Karzai in regio Noord, dus vergist hij zich in deze..
Baasquote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:43 schreef Bos81 het volgende:
Nou ja ik wil best een keer met iemand daten, maar ik zeg er dan wel bij dat als ze op zoek is naar een relatie, maar ergens anders moet zoeken...
Oh dat is niet zo gauw teveel tenzij het een joekeloerus van een 200liter fles is of zoquote:
Jij bent alleen voor de snelle wip?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:43 schreef Bos81 het volgende:
Nou ja ik wil best een keer met iemand daten, maar ik zeg er dan wel bij dat als ze op zoek is naar een relatie, maar ergens anders moet zoeken...
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Goh, merkte er verder niets van.
Da's een kek dingetjequote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
LOL dit heeft de wereld nodig tegen die viruswappiesAmerikaan maakt geweer dat mondkapjes op mensen kan schieten
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
LOL dit heeft de wereld nodig tegen die viruswappiesAmerikaan maakt geweer dat mondkapjes op mensen kan schieten
[ afbeelding ]
Normale maat bierfles, geen fust.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat is niet zo gauw teveel tenzij het een joekeloerus van een 200liter fles is of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |