Zo op het eerste gezicht gezien?quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:10 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Maar wat vind je zelf van die tekst?
Je weet niet van wie de tekst is terwijl dat nota bene in de post staat, je kent de context niet terwijl die deels uit het citaat blijkt en de bron er direct onder gelinkt wordt.quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:38 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik heb geen idee van wie die tekst 2008 is en in welke context het is gezegd of geschreven.
maar mogelijk is het racisme dat jij er een punt van maakt.?
Zeg me eens Bluesdude, is het volgens jou soms zo dat (in Nederland) alleen "mensen van kleur" slachtoffer van racisme kunnen zijn?quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:20 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Zo op het eerste gezicht gezien?
Die ken door de beugel
[ afbeelding ]
En als we zwart nu eens vervangen door blank?quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:20 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Zo op het eerste gezicht gezien?
Die ken door de beugel
[ afbeelding ]
"Je zou vereerd moeten zijn dat je in dezelfde ruimte als ik mag ademen want ik ben arisch, ik kom van excellentie. Ik kom van een Herrenvolk, daar komen alle ariërs vandaan. "quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:54 schreef Mubassie het volgende:
[..]
En als we zwart nu eens vervangen door blank?
Dat racisme zit hum bij jou tussen de oren. Hijgerig wil je mensen als racist aan te wijzen om zo de onschuldige uit te hangen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:58 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Niets racistisch aan, volgens Bluesdude.Oh wacht..
Verdiep je er dan eventjes in aub, kost je 1 minuut.quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:22 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dat racisme zit hum bij jou tussen de oren. Hijgerig wil je mensen als racist aan te wijzen om zo de onschuldige uit te hangen.
Ik schreef "zo op het eerste gezicht" ... duidelijk toch dat het betekent dat ik me niet verdiept heb in deze kwestie;
Jij ook niet.... jij geilt erop je eigen etnische haat te verbergen of goed te praten.. door te wijzen naar anderen... bijv naar diegenen die jij verdenkt van jou discrminatie te verwijten.
Deze verdediging, de schijn van politieke correchtheid ophouden, is idd verkapte discriminatie
quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:22 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dat racisme zit hum bij jou tussen de oren. Hijgerig wil je mensen als racist aan te wijzen om zo de onschuldige uit te hangen.
Ik schreef "zo op het eerste gezicht" ... duidelijk toch dat het betekent dat ik me niet verdiept heb in deze kwestie;
Jij ook niet.... jij geilt erop je eigen etnische haat te verbergen of goed te praten.. door te wijzen naar anderen... bijv naar diegenen die jij verdenkt van jou discrminatie te verwijten.
Deze verdediging, de schijn van politieke correchtheid ophouden, is idd verkapte discriminatie
Een plaatje vinden is binnen 1 minuut .. Een gedane citaat in context plaatsen en goed doorlezen, nadenken, achtergrondinformatie zoeken is veel langer werk.quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:36 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]![]()
Meneer heeft wel de tijd/wil te zoeken naar een plaatje van een beugelmaar om even op de bijgevoegde link naar de bron van een citaat te klikken dat is hem op één of andere manier dan weer te veel moeite.
![]()
Goede verklaring hoor, de uitspraken spreken ook helemaal niet voor zich.
En dan de ander (mij) van allerlei onzin beschuldigen.![]()
Modder gooien? Als een blond figuur begint over zijn arische roots, herrenvolk, hoe niet ariers zich vereerd moeten voelen in zijn nabijheid te mogen zijn dan weet ik genoeg. Evenzo als een donker getint persoon vergelijkbare uitlatingen doet.quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:40 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Een plaatje vinden is binnen 1 minuut .. Een gedane citaat in context plaatsen en goed doorlezen, nadenken, achtergrondinformatie zoeken is veel langer werk.
Maar degelijk onderzoek vind jij niet nodig... Je wilt even snel scoren...modder gooien, rap de volgende klodder oprapen.
De hele kwestie is ook niet relevant. Voor jou wel... het is jouw modderkick
En daar gaat de rest van je overgebleven geloofwaardigheidquote:Op zondag 23 augustus 2020 15:40 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Een plaatje vinden is binnen 1 minuut .. Een gedane citaat in context plaatsen en goed doorlezen, nadenken, achtergrondinformatie zoeken is veel langer werk.
Maar degelijk onderzoek vind jij niet nodig... Je wilt even snel scoren...modder gooien, rap de volgende klodder oprapen.
De hele kwestie is ook niet relevant. Voor jou wel... het is jouw modderkick
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |