Wel een jeukterm ja.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:57 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Mensen die het woord 'concullega' gebruiken mogen wat mij betreft wel dood.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:03 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
De nieuwe DSI is net afgelopen.@:wereldgozer
Stel je niet zo aan. Is toch een normaal woord. En als je problemen hebt met iemand die dit woord gebruikt, dan moet je dat maar gewoon bilateraal zien op te lossen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:57 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Mensen die het woord 'concullega' gebruiken mogen wat mij betreft wel dood.
Bemoei je er niet mee, walgelijk varken.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:07 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. Is toch een normaal woord. En als je problemen hebt met iemand die dit woord gebruikt, dan moet je dat maar gewoon bilateraal zien op te lossen.
Vanwaar deze agressie meteen?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee, walgelijk varken.
User @Scrummie2.1 deinst nergens voor terug.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:07 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Vanwaar deze agressie meteen?
In principe heeft hij wel een punt natuurlijk dat je een walgelijk varken bent.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:07 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Vanwaar deze agressie meteen?
Trek eens aan mijn vingerquote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Het hele ding ging mij gewoon om het woordje bilateraal. Maar blijkbaar vinden jullie dat wel gewoon een normaal woord.
Weet je wat, krijg de komende tien minuten het leplazerus maar, ik ga even koffie maken.
Succes.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Het hele ding ging mij gewoon om het woordje bilateraal. Maar blijkbaar vinden jullie dat wel gewoon een normaal woord.
Weet je wat, krijg de komende tien minuten het leplazerus maar, ik ga even koffie maken.
gebruikquote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:17 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen die denken dat ze slim overkomen als ze 'moeilijke' woorden gebruik vind ik altijd een beetje zielig.
Wat nu weer?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:18 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb morgenmiddag een sollicitatie.
huh alweerquote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:18 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb morgenmiddag een sollicitatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |