pics van je vriendje.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:51 schreef de_boswachter het volgende:
Leeftijd? En heb je picture van iemand die er op lijkt? Mag ook van haar maar doe je toch niet. Ik vraag dit voor een vriend
Vind ik moeilijk te gelovenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:42 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Geheel vrijwillig, zonder GHB
Hoe veel heb je betaald?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:39 schreef Dries4Ever het volgende:
Had deze slet via Tinder gevonden
Een lekkere oer Hollandse meid, Goed nat, heerlijk soppen
Precies zoals het hoort
Juichen
Hopelijk nat door jouw toedoen en niet nat door de warmtequote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
¤450
Echt fantastisch. Gruwelijk wat was ze nat
Dat kun je altijd ontkennen toch? Of hij moet toegeven dat ie klant was?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:53 schreef stokj het volgende:
Ken iemand die bij de DNB werkte en bijkluste in de avonduren. Volgens mij was het ¤450,- voor 2 uurtjes en dan mocht je alles met haar doen.Totdat een klant in feite een medewerker was die op een andere afdeling werkte en rondroddelde dat zij het was. De directie had haar toen ontslagen omdat ze niet konden uitgaan dat ze integer zou zijn voor het werk dat ze deed.
Ik ken de zoverre details niet maar het enige wat toen naar buiten werd gebracht is dat het een medewerker was die ging 'wandelen' met haar en er over opschepte op de werkvloer.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat kun je altijd ontkennen toch? Of hij moet toegeven dat ie klant was?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |