Kijk eens aan, een witte Nederlander met principes.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 08:06 schreef BorisDeLul het volgende:
Account daar beeindigd.
Ongelooflijk.
Wat is er grappig?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 08:21 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Kijk eens aan, een witte Nederlander met principes.
Totdat je weer wat spulletjes nodig hebt.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 08:06 schreef BorisDeLul het volgende:
Account daar beeindigd.
Ongelooflijk.
Heb je jezelf er alleen maar mee. Haha!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 08:06 schreef BorisDeLul het volgende:
Account daar beeindigd.
Ongelooflijk.
niet als je een vegetariër bentquote:Op donderdag 20 augustus 2020 08:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Totdat je weer wat spulletjes nodig hebt.
Heb je dan geen tandpasta of andere benodigdheden nodig?quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:06 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Heb je dan geen tandpasta of andere benodigdheden nodig?
Kan ik me wel in vinden maar dat is nou eenmaal de modus operandi van bol op social media, hebben ze van Coolblue afgekeken denk ik. Die begonnen ineens met quasi lollige mailtjes als je wat besteld had.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 08:54 schreef apenoot het volgende:
Wat ik heel storend vind zijn de kinderachtige en bijdehante opmerkingen die de 'klantenservice' op twitter en andere socialmedia zet. Dat getuigt van absoluut disrespect voor de klant en is een groot bedrijf niet waardig.
Bol.com heeft groot gelijk. Achterlijke klanten die een achterlijk cultureel symbool willen handhaven verdienen geen respect. Bovendien zijn verreweg de meeste 'klant'reacties racistisch van aard.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 08:54 schreef apenoot het volgende:
Wat ik heel storend vind zijn de kinderachtige en bijdehante opmerkingen die de 'klantenservice' op twitter en andere socialmedia zet.
Dus ook de verkoop van hoofddoeken stoppen en Surinaamse stoffen?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:09 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Bol.com heeft groot gelijk. Achterlijke klanten die een achterlijk cultureel symbool willen handhaven verdienen geen respect. Bovendien zijn verreweg de meeste 'klant'reacties racistisch van aard.
Je hebt ze allemaal gezien, of zuig je weer alles uit je duim?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:09 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Bol.com heeft groot gelijk. Achterlijke klanten die een achterlijk cultureel symbool willen handhaven verdienen geen respect. Bovendien zijn verreweg de meeste 'klant'reacties racistisch van aard.
Oh? Door wie dan?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:17 schreef byah het volgende:
Ik snap de ophef niet, er is sinds begin dit jaar definitief afscheid genomen van Zwarte Piet nadat we daar jarenlang op voorbereid zijn, ik denk niet dat mijn kinderen er een minuut minder van slapen, dus ik kan me er ook niet meer druk om maken.
Het gaat niet om dit specifieke punt. De meeste mensen interesseert Zwarte Piet ook geen hol.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:17 schreef byah het volgende:
Ik snap de ophef niet, er is sinds begin dit jaar definitief afscheid genomen van Zwarte Piet nadat we daar jarenlang op voorbereid zijn, ik denk niet dat mijn kinderen er een minuut minder van slapen, dus ik kan me er ook niet meer druk om maken.
Kennelijk zijn de anti-zp beroepsjankerds overtuigender dan de pro-zp beroepsjankerds, dus lijken mensen die het geen hol kan schelen hun kant te kiezenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:19 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Het gaat niet om dit specifieke punt. De meeste mensen interesseert Zwarte Piet ook geen hol.
Het is het toegeven aan een (piep)kleine minderheid van beroepsjankerds wat kwalijk is.
Wat zal jij van een koude kermis thuiskomen in Kopenhagenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben zo weg hoor, heb al eerder een jaar in de VS gewoond zoals je weet. Denemarken lijkt me wel wat, daar maken mensen van kleur met een grote de bek de dienst niet uit, sterker nog die komen daar niet eens binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |