Relax man, laat ze, kijk, doe mee, of mijmer.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 00:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus deze Godin met 6 feet capital G is lesbisch? Bwoh. Jammer
quote:
ja nou ja meer vind ik er ook niet vanquote:Op woensdag 19 augustus 2020 00:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Relax man, laat ze, kijk, doe mee, of mijmer.
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 00:20 schreef Dr_Flash het volgende:
< Staat op en rocked ff te floor.quote:
Hier, wat plukken zware shag voor Fles.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 00:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Zucht...quote:
jij snapt er echt niets vanquote:Op woensdag 19 augustus 2020 00:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier, wat plukken zware shag voor Fles.
Dramatische flauwval-scene met hand tegen het voorhoofd?quote:
Altijd een vaag nummer gevonden... moet je haar nu laten of helpen?quote:
Hahaha hardop! Maar wel zoiets.. jeugdding.. mijn ouders hadden die liedjes op mega cassettes op de boot .. memories !quote:Op woensdag 19 augustus 2020 00:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dramatische flauwval-scene met hand tegen het voorhoofd?
Gewoon luisterenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 00:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Altijd een vaag nummer gevonden... moet je haar nu laten of helpen?
Ik zou haar helpen.
Wooohooowwwquote:Op woensdag 19 augustus 2020 00:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Staat op en rocked ff te floor.
Jij bent afquote:Op woensdag 19 augustus 2020 00:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Yiiiiiihaaaa (op z'n frans)
Oh, dáár ligt nog wat!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 00:37 schreef jerney het volgende:
[..]
Luister jij nu maar mijn sexy zenuwenliedje af
quote:
Geschaakt?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 00:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Beem there, done that.
My Ass Tickled?quote:
Ahhquote:
Criminele wat een herrie !quote:Op woensdag 19 augustus 2020 00:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En potverdikkie, ik dacht altijd dat deze lui Frans waren, blijken ze Zweeds te zijnDan zal ik wel een andere vuyghe band met een soortgelijke naam in gedachten hebben die ik tijdens Graspop 2007, 2008 of 2009 heb gezien
Ahhhhh Iquote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 00:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Criminele wat een herrie !
Klinkt het héél luguber als ik zeg dat dat kerkhof me bekent voorkomt?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 00:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ahh![]()
![]()
Heerlijk dat Franse gehijg in je nek
Not my style, sorry, but have fun!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 00:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]goed om mee wakker te worden!
Sowieso gehijg in je nekquote:Op woensdag 19 augustus 2020 00:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ahh![]()
![]()
Heerlijk dat Franse gehijg in je nek
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 00:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En om het Frankisch te houden:
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 00:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klinkt het héél luguber als ik zeg dat dat kerkhof me bekent voorkomt?
Was haar naam compleet vergeten, maar "hot french singer" invoeren op youtube was genoegquote:
Mijn boerenfrans zegt dan drijfzandquote:Op woensdag 19 augustus 2020 00:48 schreef jerney het volgende:
Keren Ann mag ook altijd Frans in m’n nek hijgen
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 00:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mijn boerenfrans zegt dan drijfzand
Och jongen toch, dit is niks vergeleken bij Depressive Suicidal Black Metalquote:Op woensdag 19 augustus 2020 00:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klinkt het héél luguber als ik zeg dat dat kerkhof me bekent voorkomt?
Alle respect. not going there.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 00:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Och jongen toch, dit is niks vergeleken bij Depressive Suicidal Black Metal
Fantastisch hoe dat toch altijd weer werktquote:Op woensdag 19 augustus 2020 00:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Was haar naam compleet vergeten, maar "hot french singer" invoeren op youtube was genoeg
Aaahhahahahaquote:
Die ligt op bovenstaand kerkhofquote:
Ja geweest voordat ze het afsloten omdat vrouwen constant op zijn graf aan het rijden warenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 00:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die ligt op bovenstaand kerkhof
Bitches be crazyquote:Op woensdag 19 augustus 2020 00:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja geweest voordat ze het afsloten omdat vrouwen constant op zijn graf aan het rijden waren
quote:
Mocht je toch zin hebben:quote:Op woensdag 19 augustus 2020 00:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Alle respect. not going there.![]()
Herrie !!!quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 00:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja geweest voordat ze het afsloten omdat vrouwen constant op zijn graf aan het rijden waren
Las vandaag dit ook ergensquote:
Geloof ik niets vanquote:Op woensdag 19 augustus 2020 01:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Las vandaag dit ook ergens![]()
One of the big reasons the Beatles stopped touring was that the girls screamed so loud that they couldn't hear to play. PA technology in the mid 60's was not up to snuff. And all the indoor arenas reeked of urine as the girls would just pee themselves. So bizarre.
Vooral dat laatste is wel een beeeeetje extreem hahaquote:Op woensdag 19 augustus 2020 01:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Las vandaag dit ook ergens![]()
One of the big reasons the Beatles stopped touring was that the girls screamed so loud that they couldn't hear to play. PA technology in the mid 60's was not up to snuff. And all the indoor arenas reeked of urine as the girls would just pee themselves. So bizarre.
Raar wijfquote:
En toch... die reclame voor Tenalady moet ergens van betaald wordenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 01:05 schreef jerney het volgende:
[..]
Vooral dat laatste is wel een beeeeetje extreem haha
HEUL NIE.quote:
quote:
*wiebelt*quote:
Ik mag jouquote:
Levendige verassingquote:
Aaaawquote:Op woensdag 19 augustus 2020 01:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik mag jou![]()
Wist je dat hij hier pas 41 was ?A lot youngr than me now
quote:
Wat hoe oud ben jij danquote:Op woensdag 19 augustus 2020 01:18 schreef jerney het volgende:
[..]
Aaaaw
Woah, die zag ik niet aankomen*voeltzichopeensjongblaadje*
quote:
Woowquote:Op woensdag 19 augustus 2020 01:22 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee maar 1 jaar jonger, maar ben best wel tevreden met mijn indogenen nu
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 01:24 schreef jerney het volgende:
[..]
Echt, alles aan deze preview fascineert mij
Ah joh ga los, ik heb lang genoeg op fok gepost om een dikke huid te krijgenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 01:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WoowEhmm
Even heel goed nadenken what to say zonder beledigend over te komen![]()
Ik probeer alleen je leefijd te schatten zonder er heel ver naast te zittenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 01:28 schreef jerney het volgende:
[..]
Ah joh ga los, ik heb lang genoeg op fok gepost om een dikke huid te krijgen
Ik ben ook best oud al, dat scheelt misschienquote:Op woensdag 19 augustus 2020 01:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik probeer alleen je leefijd te schatten zonder er heel ver naast te zitten
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 01:24 schreef jerney het volgende:
[..]
Echt, alles aan deze preview fascineert mij
Wat valt er te schatten nog?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 01:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik probeer alleen je leefijd te schatten zonder er heel ver naast te zitten
Oh ik ben geen snuffelaar. Maar wrsl ben je een paar jaar ouder dan ik. 52 dus.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 01:34 schreef jerney het volgende:
[..]
Wat valt er te schatten nog?Maar go ahead, laatst geuploade foto in m’n fotoboek is recent
Ik versta dat welquote:
Je hebt gewonnen!!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 01:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik ben geen snuffelaar. Maar wrsl ben je een paar jaar ouder dan ik. 52 dus.
Dus?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 01:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik ben geen snuffelaar. Maar wrsl ben je een paar jaar ouder dan ik. 52 dus.
Ahhhhhh deze luister ik best wel vaakquote:
Dus niets waar jij je mee hoeft te bemoeien.quote:
Nog ff en je hebt cassetbandjes van Urbanusquote:Op woensdag 19 augustus 2020 01:38 schreef jerney het volgende:
[..]
Ahhhhhh deze luister ik best wel vaak
Nou nou nouquote:Op woensdag 19 augustus 2020 01:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus niets waar jij je mee hoeft te bemoeien.
Dat maak ik nog wel uitquote:Op woensdag 19 augustus 2020 01:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus niets waar jij je mee hoeft te bemoeien.
Nee, dat dan weer niet, maar ik hou niet van madammen met een bontjas.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 01:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nog ff en je hebt cassetbandjes van Urbanus
Ik houd van zeehonden die knuppelen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 01:40 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet, maar ik hou niet van madammen met een bontjas.
Jawel, nu wel, de helftquote:Op woensdag 19 augustus 2020 01:39 schreef jerney het volgende:
[..]
Versta je er echt niks van? Dit is nog vrij mild voor die regio 😁
Van jou geloof ik nu ook niks meerquote:Op woensdag 19 augustus 2020 01:44 schreef jerney het volgende:
[..]
12 is nog een goede score, ik voel me weer een jong blaadje
Die strips vond ik geweldig, met Nabuko, Amedee, en z'n oudersquote:Op woensdag 19 augustus 2020 01:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nog ff en je hebt cassetbandjes van Urbanus
Milfquote:
Henk is niet zo'n heeeeeel erg mooie naam.quote:
Zwart gat.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 01:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik geloof echt niks van niemand meer nu hier
Het is me watquote:Op woensdag 19 augustus 2020 01:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik geloof echt niks van niemand meer nu hier
Die versta ik voor 100 procent.quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 01:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van jou geloof ik nu ook niks meer
Flinkquote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 01:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van jou geloof ik nu ook niks meer
Was? Hmmquote:Op woensdag 19 augustus 2020 01:52 schreef jerney het volgende:
[..]Scroll maar terug, ik zei meteen dat ik 1 jaar jonger was
Hangt er van af hoe snel het topic gaatquote:Op woensdag 19 augustus 2020 01:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat doen jullie met de gepostte liedjes?
A. Ik kijk en luister ze allemaal
B. Doe mijn eigen ding
C. Ik kies en play
E. Luister , maar kijk niet.
K Ik lul er gewoon over mee.
Tuurlijk... net die er niet bij staat.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 01:52 schreef jerney het volgende:
[..]
Hangt er van af hoe snel het topic gaat
I like that! Little confrontation of the Mind!quote:
gRIJNS.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 01:53 schreef jerney het volgende:
[..]
Ach ik vind het eigenlijk wel comfortabel wanneer ik niet geloofd word.
🤷♀quote:Op woensdag 19 augustus 2020 01:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tuurlijk... net die er niet bij staat.
Ik sla ze allemaal op onder subjes en ik maak profielen die ik doorspeel aan de overheden. Oquote:Op woensdag 19 augustus 2020 01:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
B. Doe mijn eigen ding
C. Ik kies en play
Nicequote:Op woensdag 19 augustus 2020 01:55 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik sla ze allemaal op onder subjes en ik maak profielen die ik doorspeel aan de overheden. O
dan wie? dan Kenny?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 01:52 schreef jerney het volgende:
[..]Scroll maar terug, ik zei meteen dat ik 1 jaar jonger was
Oh super!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 01:55 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik sla ze allemaal op onder subjes en ik maak profielen die ik doorspeel aan de overheden. O
Ik laat er mijn IQ van 170 op los en wat high tech algoritmes en bepaal daarna wie ik in bed wil hebben en wie ik door de shredder heen flikkerquote:Op woensdag 19 augustus 2020 01:55 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Kquote:Op woensdag 19 augustus 2020 01:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
B. Doe mijn eigen ding
C. Ik kies en play
Hèlène... daar viel ik mee in slaap... zucht.quote:
Uiteraardquote:Op woensdag 19 augustus 2020 01:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik laat er mijn IQ van 170 op los en wat high tech algoritmes en bepaal daarna wie ik in bed wil hebben en wie ik door de shredder heen flikker
Ja, nergens te zien, Netflixquote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 02:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je wiebelt je goddelijke gang maar
Herman.. Verhaaltjesquote:
Ja, die trek ik beterquote:
Ik vind Boudie best een toffe, maar op die weiger ik te klikkenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 02:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik zal eens zeldzaam open zijn op internet... weten jullie waar ik woon?
Jij bent gewoon een Brabo, toch?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 02:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
God god iemand woont ergensquote:Op woensdag 19 augustus 2020 02:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Tsss eenkennig ei.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 02:14 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik vind Boudie best een toffe, maar op die weiger ik te klikken
Gooit steen over de Maas.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 02:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Brabo ?? Hoe dan ?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 02:14 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een Brabo, toch?
De maas is de grens... tel daar de waal bij op... ben je al niet meer in Brabant.quote:
Boosquote:Op woensdag 19 augustus 2020 02:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De maas is de grens... tel daar de waal bij op... ben je al niet meer in Brabant.
Maar Brabant is ok hoor
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 02:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De maas is de grens... tel daar de waal bij op... ben je al niet meer in Brabant.
Maar Brabant is ok hoor
Heerlijk nummerquote:
geen idee.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 02:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Guus ka veel meer dan de gemiddelde KoosAlberts hoor.quote:
Ik vind ze samen zo mooi zingen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 02:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand al gezegd dat Boudewijn een master der verhaalliedjes is. ?
Whaquote:Op woensdag 19 augustus 2020 02:23 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik vind ze samen zo mooi zingen.![]()
Nog zo eentje die ik gewoon altijd in mijn hoofd hebquote:
quote:
Die hoef ik ook niet per se te horenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 02:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Guus ka veel meer dan de gemiddelde KoosAlberts hoor.
Gaat het wel Puzzie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |