Relax man, laat ze, kijk, doe mee, of mijmer.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 00:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus deze Godin met 6 feet capital G is lesbisch? Bwoh. Jammer
quote:
ja nou ja meer vind ik er ook niet vanquote:Op woensdag 19 augustus 2020 00:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Relax man, laat ze, kijk, doe mee, of mijmer.
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 00:20 schreef Dr_Flash het volgende:
< Staat op en rocked ff te floor.quote:
Hier, wat plukken zware shag voor Fles.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 00:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Zucht...quote:
jij snapt er echt niets vanquote:Op woensdag 19 augustus 2020 00:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier, wat plukken zware shag voor Fles.
Dramatische flauwval-scene met hand tegen het voorhoofd?quote:
Altijd een vaag nummer gevonden... moet je haar nu laten of helpen?quote:
Hahaha hardop! Maar wel zoiets.. jeugdding.. mijn ouders hadden die liedjes op mega cassettes op de boot .. memories !quote:Op woensdag 19 augustus 2020 00:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dramatische flauwval-scene met hand tegen het voorhoofd?
Gewoon luisterenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 00:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Altijd een vaag nummer gevonden... moet je haar nu laten of helpen?
Ik zou haar helpen.
Wooohooowwwquote:Op woensdag 19 augustus 2020 00:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Staat op en rocked ff te floor.
Jij bent afquote:Op woensdag 19 augustus 2020 00:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Yiiiiiihaaaa (op z'n frans)
Oh, dáár ligt nog wat!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 00:37 schreef jerney het volgende:
[..]
Luister jij nu maar mijn sexy zenuwenliedje af
quote:
Geschaakt?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 00:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Beem there, done that.
My Ass Tickled?quote:
Ahhquote:
Criminele wat een herrie !quote:Op woensdag 19 augustus 2020 00:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En potverdikkie, ik dacht altijd dat deze lui Frans waren, blijken ze Zweeds te zijnDan zal ik wel een andere vuyghe band met een soortgelijke naam in gedachten hebben die ik tijdens Graspop 2007, 2008 of 2009 heb gezien
Ahhhhh Iquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |