Mijn Playstation hapt de laatste dagen stof.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:12 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga binnenkort Fall Guys spelen met Slobeend, wanneer gaat @:Koffieplanter mij toevoegen?
Voeg ons op zijn minst toe.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mijn Playstation hapt de laatste dagen stof.
Irritant is dat he. Een voordeel dat ik hier gezellig alle posts heb geliked. Even wat verbroedering brengen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lekker @:Mexicanobakker
Als je op link klikt kom ik niet bij de post die je hebt geliked. Matig allemaal. @:Danny
Ik wist niet dat Mex zo'n grote fan van mij is. Hij liket zelfs mijn kutposts.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als je op link klikt kom ik niet bij de post die je hebt geliked. Matig allemaal. @:Danny
Werkte bij mij volgens mij wel.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niet bij de posts op andere pagina's geloof ik.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Werkte bij mij volgens mij wel.
Werkt beroerd inderdaad.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet bij de posts op andere pagina's geloof ik.
Ligt aan je paginainstellingen ja. 301 posts per pagina genotquote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb alles op 1 pagina, dat is dan misschien het verschil.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen dank, insgelijks!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oke Mexicanobakker, bedankt.
Ben jij een drinker?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
Bier te lang in de vriezer anti-genot
Barst ie niet, dan spuit ie wel.
Werkt t dan beter ja? Is dat niet irritant als t topic vol plaatjes staat die geladen moeten worden en alles blijft verspringen?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ligt aan je paginainstellingen ja. 301 posts per pagina genot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |