En wat ga je nu krijgen..quote:
Dat is de bedoeling lekker alle goede shots zonder context maar met selectief uitgekozen geweld voor jullie bij elkaar zoeken zodat de bias in de nieuwsgaring in stand blijft.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:41 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Snap er niets van. Waarom dat gewisseld elke keer? Wat is nu live en wat is er niet live?
Damn, mister onliner is er ook weer.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:45 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling lekker alle goede shots zonder context maar met selectief uitgekozen geweld voor jullie bij elkaar zoeken zodat de bias in de nieuwsgaring in stand blijft.
Ik dacht weer even hier de circlejerk van de elkaar naar de mond pratenenden verstoren.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Damn, mister onliner is er ook weer.
Als er één iemand biast is dan ben jij het wel.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:50 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik dacht weer even hier de circlejerk van de elkaar naar de mond pratenenden verstoren.
👌🏻quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:45 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling lekker alle goede shots zonder context maar met selectief uitgekozen geweld voor jullie bij elkaar zoeken zodat de bias in de nieuwsgaring in stand blijft.
Neem je eigen advies ter harte. Verder is het nogal een pot verwijt de ketel-verhaaltje, die post van jou.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:53 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Als er één iemand biast is dan ben jij het wel.
Kom eens met een werkelijke toevoeging de comments of posts.
Of onderzoek beide kanten eens, maar nee dat lukt je niet.
Dat gaat tegen je gevoel in en dat kan wel eens confronterend zijn.
Natuurlijk zijn wij ook allemaal extreem rechts omdat we andere waarneming hebben dan die van jou.![]()
Oja jij was er ook nogquote:
Op mijn laatste vragen aan jou heb ik alleen geen antwoord mogen ontvangen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:56 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Oja jij was er ook nog![]()
Je leest met een half oog, anders had je deze comment ook niet terug naar mij geplaatst.
Heb al meerdere keren uitleg gegeven.
Hij bleef zich tegen de politie verzetten toen hij al lang en breed geboeid in de goot lag?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:01 schreef Harvest89 het volgende:
Iemand trouwens de volledige police cam van George Floyd bekeken?
Al dat gedoe vanwege een criminele junkie die zich tegen politie bleef verzetten.
Als je beide kanten zal bekijken kom je tot een bepaalde conclusie.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:00 schreef Isdatzo het volgende:
Voor iemand die pretendeert zaken van meerdere kanten te beschouwen laat je blijken over een bijzonder halfzijdige blik te beschikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |