Arizonaquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Last![]()
Duurt een dag of 3 denk ik, heb het eerder gehad
Ik ga dit morgen kijken. Ramptoerismequote:
Jaquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voortaan dus maar op een andere manier je kont tegen de krib gooien
Jawel, heb lekker gespeeld tot mijn verrekking en het is volgende week wel weer over!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
ArizonaDus je kan nog steeds niet tennissen nu? Wat rot
Jij bent een fan dubbelklappende voeten en benen die een onnatuurlijke houding aannemenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga dit morgen kijken. Ramptoerisme
[..]
Ja
Ja ew ik vind dat soort filmpjes echt te eng om te kijkenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij bent een fan dubbelklappende voeten en benen die een onnatuurlijke houding aannemen
Ja ik zie nog steeds de beelden van Stich voor me die zijn voet dubbelklaptquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja ew ik vind dat soort filmpjes echt te eng om te kijken
Ik volg het wel op. Ik zou mijn eigen verjaardag nog vieren, maar heb ik uitgesteld omdat de verbouwing nog niet klaar was. Nu vier ik het gewoon niet meer, lekker rustigquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:05 schreef molloot200 het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik echt een hekel heb gekregen aan het woord "advies" van de overheid qua corona
Dat "advies" van die zes mensen in één huis op een feestje. Dat gaat natuurlijk nooit z'n werk doen als het geen verplichting is. En zéker niet als er al een stuk of wat biertjes naar binnen gefrommeld zijn
Geen fan, maar bij tennis interesseert me dit toch wel, moet ik bekennenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij bent een fan dubbelklappende voeten en benen die een onnatuurlijke houding aannemen
Scheelt altijd weer rotzooi én een drukke middag.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik volg het wel op. Ik zou mijn eigen verjaardag nog vieren, maar heb ik uitgesteld omdat de verbouwing nog niet klaar was. Nu vier ik het gewoon niet meer, lekker rustig
Wat dat betreft is darts nog best een veilige sport, afgezien van de pijltjes die wel eens random een verkeerde kant kunnen opvliegen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Geen fan, maar bij tennis interesseert me dit toch wel, moet ik bekennen
Ik ben heel blij voor mijn dochter dat zij dit weekend legaal haar feestje heeft gehadquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Scheelt altijd weer rotzooi én een drukke middag.
Maar vooral in mijn leeftijdscategorie merk ik dat er al gauw wordt gezegd "oh we worden er toch niet voor beboet, waarom zouden we het dan niet door laten gaan" en dat vind ik gewoon stom
Ben ook wel benieuwd naar schaakblessuresquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wat dat betreft is darts nog best een veilige sport, afgezien van de pijltjes die wel eens random een verkeerde kant kunnen opvliegen.
Ja, mam is er ook heel blij mee hoor dat haar 50-"feest" (ook al was dat al in light vorm) vorige week is geweest.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben heel blij voor mijn dochter dat zij dit weekend legaal haar feestje heeft gehad![]()
Ik snap ook wel dat voor jongeren feestjes toch vaak belangrijker voelen dan voor ouderen.
Maar ik hoop wel dat we het toch ff wat rustiger aan doen met zijn allen op dit vlak
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:48 schreef Aoibhin het volgende:
@:Guanabana morgen trouwens Monica Geuze bij De Slimste Mens, daar wilde je nog voor gewaarschuwd worden
Heb ik ooit nog eens een bericht over geschrevenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd naar schaakblessures
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:26 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Heb ik ooit nog eens een bericht over geschreven
Is me altijd bijgebleven.
Tumult door bloedende vinger op NK schaken
Succes morgenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vakantie is nu echt voorbij. Morgen weer de wekker om 6 uur.Nu maar eens bedje opzoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |