abonnement Unibet Coolblue
pi_194625673
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 23:03 schreef Tattoorose het volgende:

[..]

Hm ja goeie.

Ja ik heb iets onrustigs in me. Ik moet altijd het laatste woord hebben en stel een date heeft een contact laten doodbloeden (op een asociale manier) of was alleen op seks uit en probeerde me te manipuleren (uiteraard nooit gekregen) en komt daarna terug dan vind ik het heel fijn en bevredigend om diegene te vernederen. Waar ik in het begin erg lief ben, probeer ik degenen die me slecht hebben behandeld kapot te maken met mijn woorden. Even om hem echt een kutgevoel te geven. Daargeniet ik van, het heeft vast iets ziekelijks.
Ik snap je wel.
Ik ben twee keer afgewezen geweest en als ik eerlijk ben kwam dat door mijn verwende gedrag. Maar ik ben nu een stuk volwassener geworden juist daardoor. Het is niet goed om de ander pijn te doen om die reden. En zeker niet voor jou want het maakt je tot een onaangenaam persoon. Voel je je schuldig als je iemand opzettelijk met woorden kwetst?
pi_194625733
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 21:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
Of hij las het berichtje op een kut moment, beseft nu dat hij meteen had moeten reageren en weet nu niet meer wat te doen😂
Klinkt bekend wel maar als je diegene leuk genoeg vind zet je je daar wel overheen :P
pi_194625788
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 21:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
Of hij las het berichtje op een kut moment, beseft nu dat hij meteen had moeten reageren en weet nu niet meer wat te doen😂
Iemand kwam een keer ook met dit excuus bij mij. Whaha! Na 2 dagen zei dat hij naar de juiste woorden had gezocht om mij niet boos te maken. 2 dagen naar de juiste woorden zoeken! _O_
pi_194625807
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 23:09 schreef Amee het volgende:

[..]

Ik snap je wel.
Ik ben twee keer afgewezen geweest en als ik eerlijk ben kwam dat door mijn verwende gedrag. Maar ik ben nu een stuk volwassener geworden juist daardoor. Het is niet goed om de ander pijn te doen om die reden. En zeker niet voor jou want het maakt je tot een onaangenaam persoon. Voel je je schuldig als je iemand opzettelijk met woorden kwetst?
Als iemand bewust een player of slecht persoon is geweest dan kan ik heel hard zijn. Want ik doe me in het begin naief en goedgelovig voor, terwijl ik van binnen stonecold ben. Ik zie er erg gevoelig en lief uit en veel mannen proberen daar misbruik van te maken. Dat kan dus echt niet verteren en deins er niet voor terug om zo iemand daarna kapot te maken. Dat geeft me een lekker gevoel ja.
  FOK!fotograaf dinsdag 18 augustus 2020 @ 23:18:15 #105
364681 over_hedge
pi_194625850
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 23:14 schreef Amee het volgende:

[..]

Iemand kwam een keer ook met dit excuus bij mij. Whaha! Na 2 dagen zei dat hij naar de juiste woorden had gezocht om mij niet boos te maken. 2 dagen naar de juiste woorden zoeken! _O_
Wow. 2 hele dagen :o Hoe durft hij!
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_194625857
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 23:16 schreef Tattoorose het volgende:

[..]

Als iemand bewust een player of slecht persoon is geweest dan kan ik heel hard zijn. Want ik doe me in het begin naief en goedgelovig voor, terwijl ik van binnen stonecold ben. Ik zie er erg gevoelig en lief uit en veel mannen proberen daar misbruik van te maken. Dat kan dus echt niet verteren en deins er niet voor terug om zo iemand daarna kapot te maken. Dat geeft me een lekker gevoel ja.
Je doet je anders voor in het begin dan je bent? Om hem te strikken? Maar dan moet je niet verbaasd zijn als hij afhaakt nadat hij je beter heeft leren kennen. Betekent dus niet altijd dat het aan hem ligt.
  FOK!fotograaf dinsdag 18 augustus 2020 @ 23:19:55 #107
364681 over_hedge
pi_194625878
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 23:16 schreef Tattoorose het volgende:

[..]

Als iemand bewust een player of slecht persoon is geweest dan kan ik heel hard zijn. Want ik doe me in het begin naief en goedgelovig voor, terwijl ik van binnen stonecold ben. Ik zie er erg gevoelig en lief uit en veel mannen proberen daar misbruik van te maken. Dat kan dus echt niet verteren en deins er niet voor terug om zo iemand daarna kapot te maken. Dat geeft me een lekker gevoel ja.
Vat het niet verkeerd op. Maar wel eens over na gedacht om met een psycholoog te praten?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_194625885
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 23:18 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Wow. 2 hele dagen :o Hoe durft hij!
Nah, ik was niet boos. Tegen die tijd hadden we niets meer dus ik had niet het recht. Heb hem ook gevraagd waarom hij dacht dat ik boos zou zijn. Haha!
pi_194626016
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 23:19 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Vat het niet verkeerd op. Maar wel eens over na gedacht om met een psycholoog te praten?
Waarom moet ik met een psycholoog praten?
pi_194626028
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 23:28 schreef Tattoorose het volgende:

[..]

Waarom moet ik met een psycholoog praten?
Dat is standaard advies hier.
Psych of huisarts.
Vakman pur sang
  FOK!fotograaf dinsdag 18 augustus 2020 @ 23:32:16 #111
364681 over_hedge
pi_194626078
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 23:28 schreef Tattoorose het volgende:

[..]

Waarom moet ik met een psycholoog praten?
Lees je antwoorden nog eens terug. Vind je het zelf nou ook niet beetje vreemd allemaal?

Een lekker gevoel krijgen van andere pijn doen?
Altijd laatste woord willen hebben?
Wraak willen nemen na 2 dates.
Zo kan ik nog wel ff doorgaan.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_194626118
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 23:16 schreef Tattoorose het volgende:

[..]

Als iemand bewust een player of slecht persoon is geweest dan kan ik heel hard zijn. Want ik doe me in het begin naief en goedgelovig voor, terwijl ik van binnen stonecold ben. Ik zie er erg gevoelig en lief uit en veel mannen proberen daar misbruik van te maken. Dat kan dus echt niet verteren en deins er niet voor terug om zo iemand daarna kapot te maken. Dat geeft me een lekker gevoel ja.
Hoe maak je iemand kapot die toch al geen reet om jou of etiquette geeft?
  dinsdag 18 augustus 2020 @ 23:37:42 #113
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194626138
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 22:31 schreef Tattoorose het volgende:

[..]

Waarom zeg je dat er geen andere vrouw is? Ik kan er niet tegen als ik zo zonder woorden opzij word geschoven. Dat voelt als een vernedering, alsof ik overwonnen ben. Dat hij mijn tijd en moeite heeft verspild, dat maakt me zo kwaad.
Zoek gewoon de deuk in je ego, geef er een kusje op, eet een halve doos bonbons leeg en ga lekker verder met je leven.. dat doet hij ook, en dit gaat je ook vast nog wel eens gebeuren.. real life struggles, they dó happen, word je hard van :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194626348
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 23:16 schreef Tattoorose het volgende:

[..]

Als iemand bewust een player of slecht persoon is geweest dan kan ik heel hard zijn. Want ik doe me in het begin naief en goedgelovig voor, terwijl ik van binnen stonecold ben. Ik zie er erg gevoelig en lief uit en veel mannen proberen daar misbruik van te maken. Dat kan dus echt niet verteren en deins er niet voor terug om zo iemand daarna kapot te maken. Dat geeft me een lekker gevoel ja.
Ik als man wil gewoon me piemel erin duwen en daarna geen gezeur hebben heerlijk, ben ik nu ook een varken? Wil je mij aub kapot maken bby
  Moderator woensdag 19 augustus 2020 @ 00:04:02 #115
441859 crew  Lenny77
pi_194626351
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 23:16 schreef Tattoorose het volgende:

[..]

Als iemand bewust een player of slecht persoon is geweest dan kan ik heel hard zijn. Want ik doe me in het begin naief en goedgelovig voor, terwijl ik van binnen stonecold ben. Ik zie er erg gevoelig en lief uit en veel mannen proberen daar misbruik van te maken. Dat kan dus echt niet verteren en deins er niet voor terug om zo iemand daarna kapot te maken. Dat geeft me een lekker gevoel ja.
Wow.. serieus?

Tegen een ander hier zeg je eerst nog dat je geen emotieloze robot wil worden maar hier ben je dan weer stonecold?
Spreken over wraak, gekwetst zijn, gekreukte trots, woest zijn, een andere jongen in je zwartgallige wereld sleuren, hem terug kwetsen,..
Grow up zeg!!!
Ja het is niet leuk en nee het is niet netjes van hem maar je doet net alsof hier een wereldcatastrofe is gebeurd! Zet je gigantisch ego uit en plaats het eens even in perspectief. Bekijk het zoals het is: dat het niet netjes is en dat hij niet de juiste persoon is voor jou. En dan doorgaan.

Arme jongen..

[ Bericht 0% gewijzigd door Lenny77 op 19-08-2020 08:40:14 ]
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  woensdag 19 augustus 2020 @ 00:16:57 #116
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194626435
Owwwkee

Misschien is het handig als je gewoon even een tijdje stopt met daten.
Klein beetje jezelf wat bijschaven enzo...

Leren tot 10 te tellen ipv een toddler tantrum te krijgen bv?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_194626486
Ik snap die vent wel.
  woensdag 19 augustus 2020 @ 00:29:56 #118
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_194626514
TS, je gedraagt je kinderachtig.
TS date: run forrest run.

:')
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  woensdag 19 augustus 2020 @ 00:56:40 #119
451005 Grems
Clown World
pi_194626686
Stel je toch eens voor dat iedere man er zo'n BPD spektakel van zou maken iedere keer als een vrouw hem negeert _O-
  woensdag 19 augustus 2020 @ 01:00:37 #120
451005 Grems
Clown World
pi_194626711
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 22:35 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ja, dat herkende ik vroeger heel erg.
Misschien kun je dit letterlijk aan hem schrijven?
“Ik heb mn tijd en energie in jou gestoken, maar jij bent mij gaan negeren. Dat vind ik erg jammer. Ik wou dat ik het ongedaan kon maken, dat ik jou nooit had leren kennen en mijn verspilde tijd terug kon krijgen, maar helaas is dat niet mogelijk. Bij deze blokkeer ik je in ieder geval. Hopelijk vind je iemand anders waarvoor je wel de energie kunt opbrengen om een bericht terug te sturen”.
Ik zou mijn scherm onderspugen van het lachen als een volwassen vrouw dermate kontzeer had na twee dates.
pi_194626806
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 22:43 schreef Rupibma het volgende:
Oh girl, nee nee nee nee. Dit is niet effectief communiceren. Dit is sneren.
En dat is geen effectieve communicatie omdat?
Maar ben blij dat ten minste iemand me nog girl noemt ipv mevrouw

quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 22:50 schreef Amee het volgende:
Ik bedoelde niet moeite als wat jij denkt. Ik bedoelde dat ik mijn tijd niet meer aan hem zou verspillen. Ik zou gewoon helemaal niets meer zeggen. Met zo'n app als wat je voorstelde laat je je kennen. Beter zwijg je hem gewoon dood.
Nou, tijd verspillen is het dus amper. Volgens jouw gedachtengang was dit topic uberhaupt al tijdverspilling, dat is al geplaatst en iedere reactie is ook meer tijdverspilling dan iets copypasten. Daarnaast is het te laat voor haar om zich niet meer te leren kennen, hij heeft al kennisgemaakt met haar tijdens de dates. En hij zwijgt haar zelf ook al dood dus dit is de ideale situatie voor hem dus zal dat ook weinig genoegdoening geven voir haar.

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 22:51 schreef over_hedge het volgende:
Hoezo zijn dates waar je het gewoon leuk gehad hebt maar het niks word nou weer verspeelde tijd :') Je hebt toch gewoon een leuke tijd gehad... Ja jammer dat het niet meer dan dat is. Maar maakt het niet meteen verspeelde tijd.

Of vind je alle relaties die je gehad hebt ook verspeelde tijd?
Iets leuks wordt gewoon minder leuk in herinnering als het zo eindigt.
Juist wanneer het leuk was, is het vervelender. Vergelijk het met bijv. een super mooie vrouw die er heel sexy uitziet, beter dan anderen die je had ontmoet. Ze teaset je op de eerste dates alleen maar en ghost je dan. Is toch ook niet leuk. Dan voelt het toch ook niet of die eerste dates goed bestede tijd waren, of wel.

quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 01:00 schreef Grems het volgende:
Ik zou mijn scherm onderspugen van het lachen als een volwassen vrouw dermate kontzeer had na twee dates.
En dat maakt jouw eigen zielige leventje precies beter omdat? Je zo weinig te lachen hebt dat je dit soort dingen nodig hebt?


[ Bericht 2% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 19-08-2020 01:24:51 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194626808
Waarom wil je validatie van een gast die je niet kent en op geen enkele manier onderdeel is van je leven? Focus op mensen die je wel leuk vindt.
pi_194627160
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 23:16 schreef Tattoorose het volgende:

[..]

Als iemand bewust een player of slecht persoon is geweest dan kan ik heel hard zijn. Want ik doe me in het begin naief en goedgelovig voor, terwijl ik van binnen stonecold ben. Ik zie er erg gevoelig en lief uit en veel mannen proberen daar misbruik van te maken. Dat kan dus echt niet verteren en deins er niet voor terug om zo iemand daarna kapot te maken. Dat geeft me een lekker gevoel ja.
Dus je lokt iemand bewust in een zelf verzonnen ‘valletje’ en daarna word je mad omdat diegene zich gedraagt naar hoe jij ze uitlokt zich te gedragen?

Newsflash als je je naïef en debiel opstelt dan behandelt een man (zelfs met juiste intenties) je ook zo en zal het zeker in het geval van een player/ whatever jij ze noemt ze echt een worst wezen wat jij vindt. Die trekken zich hoogstens iets aan van iemand waar ze een beetje tegenop kunnen kijken en ze uitdaging geeft en dan nog gaan ze je niet de bevestiging geven die jij zoekt, ook al
zouden ze er iets bij voelen.

Je bent helemaal niet stonecold want je bent ziedend.

Klinkt lekker kut enzo maar wat ik eigenlijk wil zeggen is geef jezelf niet zoveel hoofdpijn. Mannen worden continu afgewezen en als vrouw mag je daar ook af en toe wel mee dealen zonder leip te gaan doen. Zat die je wel willen schenken wat jij begeert, maar dan moet je wel ff niet zo debiel doen en überhaupt playertjes en slechte mannen links laten liggen. Die verdienen heel je aandacht niet eens.

Godsamme zeg een vrouw die vast al honderden kerels heeft afgewezen wordt zelf een keer afgewezen mimimi.

[ Bericht 2% gewijzigd door Azula op 19-08-2020 02:57:43 ]
  woensdag 19 augustus 2020 @ 03:01:45 #124
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_194627209
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 22:40 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Het enige wat er aan te begrijpen valt, is dat dit de nieuwe fatsoensnorm is. Deal with it, princess.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_194627235
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 22:40 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Het enige wat er aan te begrijpen valt, is dat dit de nieuwe fatsoensnorm is. Deal with it, princess.
Hoewel het met daten anno deze tijd echt zeer triest gesteld is, is netjes nog steeds anders.

De nieuwe fatsoensnorm is dus gewoon dat mensen geen lef meer hebben en zowat iedereen sociale angsten heeft (om eerlijk te zeggen geen derde date te willen bijv. of aan te geven je wel leuk te vinden maar af en toe een paar dagen niet wil praten. Of om verhaal te halen uit angst voor nog meer afwijzing).

Hopelijk hoeven we geen oorlog te winnen voorlopig. Zou wat zijn met deze snowflakes.

[ Bericht 3% gewijzigd door Azula op 19-08-2020 03:16:44 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')