Ik ga er ook niet achteraan, maar aantrekkelijker vind ik hem er niet op. Vooral dat hij mijn appje heeft genegeerdquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:41 schreef Socios het volgende:
Hij zit even in z'n hol en komt er wel weer uit. Geduld en vooral niet erachteraan gaan.
Ja, dat dacht ik ook. Dat kan hij dat zeggen toch en mijn nummer verwijderen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:43 schreef Heph844 het volgende:
Klinkt alsof ie de tweede date kut vond
Nou lekker laten gaan dan. Blijkbaar is het voor hem niet interessant genoeg en heeft hij andere zaken aan z'n hoofd. Of dat nou iets serieus, een ander wijf of gewoon een complete desinteresse in jou is, dat is voor de rest niet zo relevant.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:44 schreef Tattoorose het volgende:
[..]
Ik ga er ook niet achteraan, maar aantrekkelijker vind ik hem er niet op. Vooral dat hij mijn appje heeft genegeerd
Kan wel allemaal, maar vind het irritant dat hij mijn appje heeft genegeerd. Sluit het dan af denk ik, vind dat wel netjes na bijna een maand contact te hebben gehad. En ja, ik zeg sowieso niks meer. Twijfel alleen wanneer ik zijn nummer moet wissen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:44 schreef vencodark het volgende:
2 dagen zegt toch nog niet veel? Zou er niet te obsessief mee bezig zijn. Misschien druk met werk of andere privézaken.
En ja, wellicht is dit het begin van een langere stilte en bloedt het dood. Kan toch? Wie weet is hij inderdaad een ander tegengekomen of is de interesse gewoon weggeëbd.
Succes ermee en niet opjagen.
Je kan ook alleen het gesprek wissenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:46 schreef Tattoorose het volgende:
[..]
Kan wel allemaal, maar vind het irritant dat hij mijn appje heeft genegeerd. Sluit het dan af denk ik, vind dat wel netjes na bijna een maand contact te hebben gehad. En ja, ik zeg sowieso niks meer. Twijfel alleen wanneer ik zijn nummer moet wissen.
Niets verschuldigd maar geeft wel aan dat het een simpele lul is waar geen persoon z'n moeite aan zou moeten willen verspillen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:47 schreef Grems het volgende:
Je hebt geen enkel recht op zijn aandacht of tijd, hij is je ook geen verklaring schuldig.
Tja, niet iedereen is hetzelfde en wellicht is hij gewoon van het laten verwateren.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:46 schreef Tattoorose het volgende:
[..]
Kan wel allemaal, maar vind het irritant dat hij mijn appje heeft genegeerd. Sluit het dan af denk ik, vind dat wel netjes na bijna een maand contact te hebben gehad. En ja, ik zeg sowieso niks meer. Twijfel alleen wanneer ik zijn nummer moet wissen.
Negeren vind ik echt heel asociaal. Vooral als je elke dag met elkaar heb geappt en elkaar al paar keer heb gezien. Zeg dan op zijn minst: hey ik zie het niet meer zitten. Dan kan de ander het ook afsluiten. Nu krijg ik het idee dat hij misschien op later moment wil terugkomenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:47 schreef Grems het volgende:
Je hebt geen enkel recht op zijn aandacht of tijd, hij is je ook geen verklaring schuldig.
Dat kan, vervelend voor je.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:50 schreef Tattoorose het volgende:
[..]
Negeren vind ik echt heel asociaal. Vooral als je elke dag met elkaar heb geappt en elkaar al paar keer heb gezien. Zeg dan op zijn minst: hey ik zie het niet meer zitten. Dan kan de ander het ook afsluiten. Nu krijg ik het idee dat hij misschien op later moment wil terugkomen
Eerlijk gezegd vind ik dit geen verwateren. Soms stopt een appgesprek, omdat er geen vraag in is gesteld en zo kan het contact doodbloeden. Wat hij doet, vind ik echt ghosten. Mijn app negeren met daarin de vraag hoe zijn dag was.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, niet iedereen is hetzelfde en wellicht is hij gewoon van het laten verwateren.
Het is irritant maar als dit nou alsnog helemaal goed komt, dan zal je wel vaker irritaties gaan hebben rondom appjes.
Ja. Als hij nog binnen een week reageert, kan dat nog. Maar na 2 of 3 weken... neequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:47 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
Je kan ook alleen het gesprek wissen
Je weet helemaal de reden niet. Misschien is zijn moeder wel overleden of iets ernstigs met zichzelf of andere dierbaren.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:53 schreef Tattoorose het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik dit geen verwateren. Soms stopt een appgesprek, omdat er geen vraag in is gesteld en zo kan het contact doodbloeden. Wat hij doet, vind ik echt ghosten. Mijn app negeren met daarin de vraag hoe zijn dag was.
Zo druk is hij niet als hij steeds online kan komen, maar mijn app negeert. Als ik er aan denk, word ik al kwaad. Maar het is nog gewoon vers..quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:44 schreef vencodark het volgende:
2 dagen zegt toch nog niet veel? Zou er niet te obsessief mee bezig zijn. Misschien druk met werk of andere privézaken.
En ja, wellicht is dit het begin van een langere stilte en bloedt het dood. Kan toch? Wie weet is hij inderdaad een ander tegengekomen of is de interesse gewoon weggeëbd.
Succes ermee en niet opjagen.
Hij komt gewoon steeds online hoorquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je weet helemaal de reden niet. Misschien is zijn moeder wel overleden of iets ernstigs met zichzelf of andere dierbaren.
2 dagen en je bent al zo aan het oordelen en opfokken.![]()
Misschien heb je gelijk hoor maar als je hem nu al zo streng aanpakt, dan kan je er net zo goed geen gedachte meer aan besteden ook.![]()
Niet jouw partij wellicht.
Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:58 schreef Tattoorose het volgende:
[..]
Zo druk is hij niet als hij steeds online kan komen, maar mijn app negeert. Als ik er aan denk, word ik al kwaad. Maar het is nog gewoon vers..
Nee het is geen tokkie, wel eentje met sadistisch randje denk ikquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:00 schreef Nober het volgende:
Is het weer een tokkie? Je weet dat je daar niet mee om kan gaan.
Deed je tijdens de dates ook zo theatraal?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:01 schreef Tattoorose het volgende:
[..]
Nee het is geen tokkie, wel eentje met sadistisch randje denk ik
Ik heb helemaal geen verwachtingen meer. Probeer alleen dat genegeer te begrijpen. Ik ga hem ook geen appje meer sturen, daar ben ik te trots voor. Voel me al voor schut gezet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:04 schreef warp995 het volgende:
Vind negeren ook heel onaardig vaak. Dan denk ik van: we hebben er beide tijd ingestoken, laat dan op z’n minst even weten dat het niks wordt.
Om eerlijk te zijn denk ik dat hij zijn interesse verloren heeft. Je kan nog een paar dagen wachten en des noods nog een appje kan sturen, maar ik denk dat je je verwachtingen heel laag moet houden.
Helemaal mee eens. Duidelijkheid is het credo.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:05 schreef Spirit82 het volgende:
Waarom vraag je het hem niet gewoon, als je behoefte hebt aan closure?
“Hey goedemorgen, ik heb al een paar dagen niks van je gehoord en vroeg me af of je wel nog contact wilt, of het hier liever bij wilt laten?”
Hele grote kans dat hij ook daar niet op reageert, maar dan weet je in elk geval wel dat je de chat en zijn nummer veilig kunt wissen. En misschien schrikt ie ervan en appt hij een verontschuldiging.. you never know!
Dan lijkt me nu het juiste moment.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:07 schreef Tattoorose het volgende:
Twijfel alleen wanneer ik zijn nummer moet verwijderen, want eerlijk gezegd verwacht ik geen reactie meer.
Hij schrikt ervan dat ik nog besta?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:05 schreef Spirit82 het volgende:
Waarom vraag je het hem niet gewoon, als je behoefte hebt aan closure?
“Hey goedemorgen, ik heb al een paar dagen niks van je gehoord en vroeg me af of je wel nog contact wilt, of het hier liever bij wilt laten?”
Hele grote kans dat hij ook daar niet op reageert, maar dan weet je in elk geval wel dat je de chat en zijn nummer veilig kunt wissen. En misschien schrikt ie ervan en appt hij een verontschuldiging.. you never know!
Niet iedereen is hetzelfde? Ik verwijder bijna nooit een telefoonnummer van iemand. En soms vergeet ik appjes te beantwoorden, en zakken ze naar beneden. En dan kom ik er een week later pas weer achter.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:09 schreef Tattoorose het volgende:
[..]
Hij schrikt ervan dat ik nog besta?en we live happily ever after...
Nee, ik gun hem sowieso geen andere app. Ik vroeg me alleen dat negeren af en ja ik twijfelde ook of hij geen interesse meer had. Dan zou je denken dat hij mijn nummer zou verwijderen. Maar dat doet ie dan ook niet
Dat heb ik ook hoor, maar met daten is dat gewoon anders. Ik zoek geen mannelijk maatje. Hij is geen maat van me. Ik verwijder alle nummer van mensen waar ik geen regelmatig contact mee heb. Heb alleen echte contacten in mijn telefoon.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Niet iedereen is hetzelfde? Ik verwijder bijna nooit een telefoonnummer van iemand. En soms vergeet ik appjes te beantwoorden, en zakken ze naar beneden. En dan kom ik er een week later pas weer achter.
Ik gun hem geen grammetje gevlei. Hij moet vooral denken dat hij me niets interesseert, maar daar heb ik nog even paar dagen tijd voor nodigquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:15 schreef possetje het volgende:
Maak hem nog een keer duidelijk via een whaps app wat je precies van hem wilt en wat je voor hem voelt. Kijken wat mijnheer dan zegt,
Het gaat er toch niet om wat je hem gunt? Het gaat erom wat je jezelf gunt. Je moet hem uit deze hele beschouwing laten. Waar heb jij behoefte aan? Een antwoord? Dan vraag het gewoon. Ik snap niet wat daar zo moeilijk aan is eigenlijkquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:09 schreef Tattoorose het volgende:
[..]
Hij schrikt ervan dat ik nog besta?en we live happily ever after...
Nee, ik gun hem sowieso geen andere app. Ik vroeg me alleen dat negeren af en ja ik twijfelde ook of hij geen interesse meer had. Dan zou je denken dat hij mijn nummer zou verwijderen. Maar dat doet ie dan ook niet
Goed om te horen! Dan zit je er niet meer mee. Ik zou dan ook gelijk zijn nummer verwijderen, mocht hij je toch appen, dan zie je ‘t wel verschijnen, toch?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:07 schreef Tattoorose het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen verwachtingen meer. Probeer alleen dat genegeer te begrijpen. Ik ga hem ook geen appje meer sturen, daar ben ik te trots voor. Voel me al voor schut gezet.
Twijfel alleen wanneer ik zijn nummer moet verwijderen, want eerlijk gezegd verwacht ik geen reactie meer.
Eigenlijk is het toch duidelijk wat hij van me vindt als hij me negeert. Waarom mannen negeren en je nummer niet verwijderen, snap ik niet. Ik heb geen behoefte aan zijn antwoord, ik ben gewoon pissig en spijt dat ik hem na de 2e date heb geappt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het gaat er toch niet om wat je hem gunt? Het gaat erom wat je jezelf gunt. Je moet hem uit deze hele beschouwing laten. Waar heb jij behoefte aan? Een antwoord? Dan vraag het gewoon. Ik snap niet wat daar zo moeilijk aan is eigenlijk
Ik wil heel graag dat hij me appt zodat ik hem kan negeren. Dan kan hij ook dat kutgevoel hebbenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:19 schreef warp995 het volgende:
[..]
Goed om te horen! Dan zit je er niet meer mee. Ik zou dan ook gelijk zijn nummer verwijderen, mocht hij je toch appen, dan zie je ‘t wel verschijnen, toch?
Het is een fuckin' "appje"quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:44 schreef Tattoorose het volgende:
[..]
Ik ga er ook niet achteraan, maar aantrekkelijker vind ik hem er niet op. Vooral dat hij mijn appje heeft genegeerd
Vrouwenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:16 schreef Tattoorose het volgende:
[..]
Ik gun hem geen grammetje gevlei. Hij moet vooral denken dat hij me niets interesseert, maar daar heb ik nog even paar dagen tijd voor nodig
Haha, geloof me, dat kutgevoel krijgt 'ie dan heus niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:19 schreef Tattoorose het volgende:
[..]
Ik wil heel graag dat hij me appt zodat ik hem kan negeren. Dan kan hij ook dat kutgevoel hebben
Weet je zeker dat je hem gaat negeren dan? Stel hij komt met een serieus goede reden waarom het zo lang duurde?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:19 schreef Tattoorose het volgende:
[..]
Ik wil heel graag dat hij me appt zodat ik hem kan negeren. Dan kan hij ook dat kutgevoel hebben
Ja denk je? Misschien als zijn andere mokkel even niet reageert, hij zich verveelt of aandacht nodig heeft. Maar hij kan de pot op. Ik vind hem gewoon leuk, daarom doet dit me wat en ik weet dat als een man zo flaky is als hij je niet echt leuk vindt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:21 schreef Socios het volgende:
[..]
Het is een fuckin' "appje"_!
Geen waarde aan hechten.
Maar als je het zo nodig weten wil: uiterlijk a.s. vrijdag vraagt 'ie doodleuk hoe het met je gaat.
Corrigeer mij als dit niet zo is.
Oh waarom niet?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, geloof me, dat kutgevoel krijgt 'ie dan heus niet.
Opgelost, slotjequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:25 schreef Tattoorose het volgende:
[..]
Ja denk je? Misschien als zijn andere mokkel even niet reageert, hij zich verveelt of aandacht nodig heeft. Maar hij kan de pot op. Ik vind hem gewoon leuk, daarom doet dit me wat en ik weet dat als een man zo flaky is als hij je niet echt leuk vindt.
Dan moet het wel echt een hele goede reden zijn, omdat hij nog regelmatig online komt. Maar denk je nou echt dat hij nog iets gaat zeggen. Dat gebeurt alleen als hij aandacht nodig heeft en niet omdat hij me mistquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:23 schreef warp995 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je hem gaat negeren dan? Stel hij komt met een serieus goede reden waarom het zo lang duurde?
Maar goed, de chat kan je in ieder geval wel wissen toch😛
Er is geen ander mokkel...quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:25 schreef Tattoorose het volgende:
[..]
Ja denk je? Misschien als zijn andere mokkel even niet reageert, hij zich verveelt of aandacht nodig heeft. Maar hij kan de pot op. Ik vind hem gewoon leuk, daarom doet dit me wat en ik weet dat als een man zo flaky is als hij je niet echt leuk vindt.
Haha kan dat me goed voorstellen 😂 dan kun je reageren met hoe durf jij mij nog te appen?! doei.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:19 schreef Tattoorose het volgende:
Nou zal in dit geval wel met haar te maken hebben. Wat een dramaqueen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:27 schreef Socios het volgende:
[..]
Er is geen ander mokkel...
Nogmaals: af en toe kruipt een man voor een aantal terug in zijn hol, vindt 'ie heerlijk en heeft niets met jou te maken.
Omdat 'ie het heerlijk vindt om even met andere dingen bezig te zijn en ervan geniet/zou genieten als jij dat ook doet.quote:
Waarom zeg je dat er geen andere vrouw is? Ik kan er niet tegen als ik zo zonder woorden opzij word geschoven. Dat voelt als een vernedering, alsof ik overwonnen ben. Dat hij mijn tijd en moeite heeft verspild, dat maakt me zo kwaad.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:27 schreef Socios het volgende:
[..]
Er is geen ander mokkel...
Nogmaals: af en toe kruipt een man voor een aantal terug in zijn hol, vindt 'ie heerlijk en heeft niets met jou te maken.
Ja, maar dat weet hij (nog) niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou zal in dit geval wel met haar te maken hebben. Wat een dramaqueen.
Zoek eens op angstig gehecht. Thats you.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:31 schreef Tattoorose het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat er geen andere vrouw is? Ik kan er niet tegen als ik zo zonder woorden opzij word geschoven. Dat voelt als een vernedering, alsof ik overwonnen ben. Dat hij mijn tijd en moeite heeft verspild, dat maakt me zo kwaad.
Ja wel. Sinds date 2. Daarom is die er nu snel vandoor. (wat trouwens ook wel beetje kansloos is. het haar even melden zou wel zo netjes zijn)quote:
OMG! Alle vrouwen zijn hetzelfde! Whaaha!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:19 schreef Tattoorose het volgende:
[..]
Jeetje... Je ervaart de werkelijkheid écht heel anders dan dat 'ie is.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:31 schreef Tattoorose het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat er geen andere vrouw is? Ik kan er niet tegen als ik zo zonder woorden opzij word geschoven. Dat voelt als een vernedering, alsof ik overwonnen ben. Dat hij mijn tijd en moeite heeft verspild, dat maakt me zo kwaad.
Ja volgens jou zit hij in zijn hol, te wachten op.Tja op wat eigenlijk?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Jeetje... Je ervaart de werkelijkheid écht heel anders dan dat 'ie is.
Ja, dat herkende ik vroeger heel erg.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:31 schreef Tattoorose het volgende:
Welkom in de wereld van mannen. Als mannen elke keer dat ze geghost zou worden een topic zouden aanmaken, dan zou dit subforum het begeven.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:38 schreef Tattoorose het volgende:
Dit is een vraag gericht aan mannen, maar als een vrouw dit gedrag snapt bent u ook welkom.
Een paar weken terug vroeg een man van mijn leeftijd mijn nummer na een praatje op een terras waar ik met een vriendin was.
We hebben wekenlang intensief geappt en zijn ook op twee dates geweest. Na de 2e date reageerde hij nog op een whatsapp van mij met daarin een vraag naar mij en uren later. Hier gaf ik antwoord op en vroeg hem hoe zijn dag was. Sindsdien niets gehoord. Dit is al 2 dagen geleden.
Hij komt nog steeds online en heeft mijn nr zeker weten niet verwijderd. Dat zie ik aan zijn status. Eerst kwam hij online om op mij te reageren. Ik heb dus sterk het vermoeden dat hij een andere vrouw heeft ontmoet. (?)
Wat moet ik hiermee? Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik word genegeerd in de zin van dat ik een vraag stel en dat is genegeerd door een man (op date gebied). Contacten zijn wel eens doodgebloed ja, maar ben voor het eerst genegeerd. Hij heeft het niet eens afgesloten.
Is dit het type man die 1. Compleet schijt aan een vrouw heeft. 2. Just not that into you of 3. Een player is en het hem niet snel genoeg ging? 4. Op een later moment terugkomt?
En ja, ik zit er wel heel erg mee. Hopelijk kan een buitenstaander hier meer van snappen
Dat is in ieder geval goed.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:34 schreef Tattoorose het volgende:
[..]
Tuurlijk weet hij dat niet. Ik laat dit aan niemand merken
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:35 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ik wou dat ik het ongedaan kon maken, dat ik jou nooit had leren kennen en mijn verspilde tijd terug kon krijgen
Ik zou zijn nummer verwijderen en hem vergeten. Geen moeite meer doen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:35 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Ja, dat herkende ik vroeger heel erg.
Misschien kun je dit letterlijk aan hem schrijven?
“Ik heb mn tijd en energie in jou gestoken, maar jij kunt niet eens normaal reageren. Dat vind ik erg jammer. Ik wou dat ik het ongedaan kon maken, dat ik jou nooit had leren kennen en mijn verspilde tijd terug kon krijgen, maar helaas is dat niet mogelijk. Bij deze blokkeer ik je in ieder geval. Hopelijk vind je iemand anders waarvoor je wel de energie kunt opbrengen om een bericht terug te sturen”.
Niet te wachten. Gewoon met z'n eigen ding bezig. Na een dag of 3 á 5 komt de behoefte terug om contact met jou te hebben om zich daarna wéér terug te trekken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:35 schreef Tattoorose het volgende:
[..]
Ja volgens jou zit hij in zijn hol, te wachten op.Tja op wat eigenlijk?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:01 schreef Tattoorose het volgende:
[..]
Nee het is geen tokkie, wel eentje met sadistisch randje denk ik
En dan noemen ze vrouwen onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:38 schreef Socios het volgende:
[..]
Niet te wachten. Gewoon met z'n eigen ding bezig. Na een dag of 3 á 5 komt de behoefte terug om contact met jou te hebben om zich daarna wéér terug te trekken.
Als je iemand echt leuk vindt, dan kwetst dat ja. Dat betekent niet dat ik een teer zieltje heb en kinderachtig ben.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:36 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Welkom in de wereld van mannen. Als mannen elke keer dat ze geghost zou worden een topic zouden aanmaken, dan zou dit subforum het begeven.
Teer zieltje, ach gossie, wil je een lolly?
Ik laat het je over 2 weken wetenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval goed.Ik ben blij dat je bij mij je hart kunt luchten en beloof mij één ding... Later deze week neemt 'ie contact en dan ga je hem niets verwijten.
Het enige wat er aan te begrijpen valt, is dat dit de nieuwe fatsoensnorm is. Deal with it, princess.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:07 schreef Tattoorose het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen verwachtingen meer. Probeer alleen dat genegeer te begrijpen. Ik ga hem ook geen appje meer sturen, daar ben ik te trots voor. Voel me al voor schut gezet.
Tsja... Iedere keer als een man seks met jou heeft gehad is het eerste dat 'ie denkt: verander nou maar in een pizza met vrienden en bier. Jij wil op exact hetzelfde moment nog even knuffelen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:39 schreef Amee het volgende:
[..]
En dan noemen ze vrouwen onbegrijpelijk.
Met mannen is het zo. Ze denken te veel met hun geslachtsdeel en moeten zoveel mogelijk veroveren. Anders voelen ze zich geen man meer. Bovendien moet je ze zoveel mogelijk vleien anders denken ze dat je geen interesse hebt. Het zijn net kinderenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:39 schreef Amee het volgende:
[..]
En dan noemen ze vrouwen onbegrijpelijk.
Oh girl, nee nee nee nee. Dit is niet effectief communiceren. Dit is sneren.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:35 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Ja, dat herkende ik vroeger heel erg.
Misschien kun je dit letterlijk aan hem schrijven?
“Ik heb mn tijd en energie in jou gestoken, maar jij bent mij gaan negeren. Dat vind ik erg jammer. Ik wou dat ik het ongedaan kon maken, dat ik jou nooit had leren kennen en mijn verspilde tijd terug kon krijgen, maar helaas is dat niet mogelijk. Bij deze blokkeer ik je in ieder geval. Hopelijk vind je iemand anders waarvoor je wel de energie kunt opbrengen om een bericht terug te sturen”.
Ik ga je zeggen wat tegen de mannen werd gezegd (door vooral vrouwen op dit forum) die dit probleem ook hadden. Zeur niet zo, move on.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:39 schreef Tattoorose het volgende:
[..]
Als je iemand echt leuk vindt, dan kwetst dat ja. Dat betekent niet dat ik een teer zieltje heb en kinderachtig ben.
Leuk voor jou dat jij een emotieloze robot bent geworden. Schouderkloppie.
Het ligt niet aan hem. Hoe jij met de situatie om gaat ligt aan jou.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:42 schreef Tattoorose het volgende:
[..]
Met mannen is het zo. Ze denken te veel met hun geslachtsdeel en moeten zoveel mogelijk veroveren. Anders voelen ze zich geen man meer. Bovendien moet je ze zoveel mogelijk vleien anders denken ze dat je geen interesse hebt. Het zijn net kinderen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |