dat is toch z'n punt niet?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:26 schreef Warrick21 het volgende:
[..]
Een dorp van max 70.000 inwoners vergelijken met een stad met 900.000 inwoners en tienduizenden toeristen per dag. Die gast moet echt ff normaal doen
Komt gewoon uit Duitsland.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:29 schreef Dven het volgende:
10 dagen quarantaine. Net iets te veel nog maar zowaar iets waar Nederland inderdaad vooruitstrevend mee is
Dit is pas je eerste persconferentie?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:25 schreef BirdsEyeView het volgende:
Oh gewoon afgebroken op tv.
Ok doei
20.30 uur hoorde ik.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:29 schreef KolonelBroodje het volgende:
Is ook al bekend hoe laat de persco in Amsterdam is?
Halsema doet nog even d'r mondoefeningen. Tanden zitten nog op elkaar.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:29 schreef KolonelBroodje het volgende:
Is ook al bekend hoe laat de persco in Amsterdam is?
In vergelijking met zo ongeveer de gehele wereld nog steeds vooruitstrevend dusquote:
Wie straks om 21.00 binnen de ring is mag er niet meer uit. En vice versa.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben nu vooral benieuwd naar welke maatregelen men gaat aankondigen voor Amsterdam vanavond.
Dat is ook niet uit te leggen...... en dan niet willen toegeven dat er andere redenen zijn die dan FF belangrijker zijn.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:25 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dat is weer een ander verhaal. Maar deze minister beweert met droge ogen dat het veilig is om 30 19jarigen in een klaslokaal te proppen, maar mij wordt dringende geadviseerd om met maximaal 6 man af te spreken. Waar is de logica?
Yes samen met Lavezzi.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:31 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Woont Rutjes in een kippenhok?
Live wel jaquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:30 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dit is pas je eerste persconferentie?
het antwoord "het is een afweging, want veel schooluitval is ook schadelijk"quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:30 schreef Vallon het volgende:
[..]
Dat is ook niet uit te leggen...... en dan niet willen toegeven dat er andere redenen zijn die dan FF belangrijker zijn.
Daar kan toch geen discussie over zijnquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:30 schreef matthijst het volgende:
[..]
Halsema doet nog even d'r mondoefeningen. Tanden zitten nog op elkaar.
Je moet ook bellen en zeggen dat je een test wilquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:31 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
"Laat je testen bij klachten"
Ik belde vandaag de GGD of ik mij moest laten testen want verkouden en keelpijn, maar moest over 2 dagen nog maar eens bellen als ik nog klachten had. Behalve als ik koorts kreeg, dan moest ik direct weer bellen. Als ze dat aan iedereen vertellen dan kloppen de cijfers alsnog niet.
Ik verwacht overigens ook niet besmet te zijn, maar meer de omslag van het weer waar ik niet zo goed tegen kan, maar toch wilde ik het even uitsluiten nu de scholen weer gaan beginnen 🤷♀️
Via de app me aangemeld, hoesten en keelpijn. Kon meteen vanmorgen testen. Heb de uitslag al.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:31 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Ik belde vandaag de GGD of ik mij moest laten testen want verkouden en keelpijn, maar moest over 2 dagen nog maar eens bellen als ik nog klachten had. Behalve als ik koorts kreeg, dan moest ik direct weer bellen. Als ze dat aan iedereen vertellen dan kloppen de cijfers alsnog niet.
Ik verwacht overigens ook niet besmet te zijn, maar meer de omslag van het weer waar ik niet zo goed tegen kan, maar toch wilde ik het even uitsluiten nu de scholen weer gaan beginnen 🤷♀️
Dat slaat echt nergens op neequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:31 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Draagt (straks, welwillend) een mondkapje om haar zenuwtrekjes te verbergen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:30 schreef matthijst het volgende:
[..]
Halsema doet nog even d'r mondoefeningen. Tanden zitten nog op elkaar.
Omdat Rutte hiermee electorale punten scoort.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:32 schreef Arkai het volgende:
Waarom krijgt Hugo steeds het woord? Rutte kan tenminste binnen 30 seconden een goed antwoord geven i.t.t. Hugo die na 20 minuten nog steeds zijn punt niet heeft gemaakt.
Je kan ook online een afspraak maken met je digidquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:31 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Je kunt toch inmiddels digitaal een afspraak inplannen? Fuck de GGD. Gewoon op die wijze doen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:31 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Zou je denken? Doet hij dit om Hugo af te vallen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:32 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Omdat Rutte hiermee electorale punten scoort.
Nee, uiteraard niet. De Jonge is gewoon de inhoudelijke expert (binnen het kabinet dan). Dus over de inhoud gaan de vragen naar hem.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:33 schreef Arkai het volgende:
[..]
Zou je denken? Doet hij dit om Hugo af te vallen?
Wel als je op alfabetische volgorde gaat ja volgens Hugoquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:30 schreef Zipportal het volgende:
Assen -> Amsterdam
Altijd al geweten.
Je moet niet bellen met de vraag of je je moet laten testen. Je moet bellen en zeggen hoi ik wil getest worden want ik heb verkoudheidsklachten en keelpijn.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:31 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Mag ik vragen welke regio/testlocatie? Desnoods DM.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Via de app me aangemeld, hoesten en keelpijn. Kon meteen vanmorgen testen. Heb de uitslag al.
[ link | afbeelding ]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)rgemeester-amsterdamquote:Amsterdam komt met regionale maatregelen tegen verdere verspreiding van het coronavirus. Het aantal besmettingen in de hoofdstad neemt in rap tempo toe. Burgemeester Femke Halsema geeft om 20.30 uur een toelichting. Die is hier live te volgen.
Als het dadelijk een foute beslissing blijkt. Dan zien wij de beelden van Hugo tientallen keren terug, terwijl de maatregelen worden bekritiseerd en Mark blijft buiten beeld.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:32 schreef Arkai het volgende:
Waarom krijgt Hugo steeds het woord? Rutte kan tenminste binnen 30 seconden een goed antwoord geven i.t.t. Hugo die na 20 minuten nog steeds zijn punt niet heeft gemaakt.
Sowieso, waarom zonder ruggegraat hier naar luisteren. Volgens mij is het ook in je eigen belang die test, of men snapt er na zoveel maanden nog steeds geen snars van.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je moet niet bellen met de vraag of je je moet laten testen. Je moet bellen en zeggen hoi ik wil getest worden want ik heb verkoudheidsklachten en keelpijn.
Onbegrijpelijk dat dat zo moeilijk blijkt te zijn.
Dit snijdt wel hout.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:35 schreef maan_man het volgende:
[..]
Als het dadelijk een foute beslissing blijkt. Dan zien wij de beelden van Hugo tientallen keren terug, terwijl de maatregelen worden bekritiseerd en Mark blijft buiten beeld.
Utrecht.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:34 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Mag ik vragen welke regio/testlocatie? Desnoods DM.
Amsterdam gewoon op slot.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)rgemeester-amsterdam
Eigen verantwoordelijkheid bestaat niet meer. De overheid moet het je eerst opleggenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je moet niet bellen met de vraag of je je moet laten testen. Je moet bellen en zeggen hoi ik wil getest worden want ik heb verkoudheidsklachten en keelpijn.
Onbegrijpelijk dat dat zo moeilijk blijkt te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |