Is ook totaal niet te handhaven.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:15 schreef fetX het volgende:
‘Maatregelen’
‘Dringend advies’ is dus een maatregel. Grote kans dat vrijwel niemand zich hier aan houdt.
Klopt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is ook totaal niet te handhaven.
Maar we mogen nog wel naar de kroeg en naar de kantine. Want daar zit iedereen op anderhalve meter. Heerlijk die naïviteit.quote:
Sterker nog; er wordt zelfs semi opgeroepen om dan toch liever naar de horeca te gaan (lol).quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar we mogen nog wel naar de kroeg en naar de kantine. Want daar zit iedereen op anderhalve meter. Heerlijk die naïviteit.
Dat kan toch niet?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Sterker nog; er wordt zelfs semi opgeroepen om dan toch liever naar de horeca te gaan (lol).
Ik normaal gesproken ook wel maar dit is wel de eerste keer dat ik echt zaken niet snap.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Vind het ook vreemd. Ben best fan van Rutte, maar begin de draad een béétje kwijt te raken
Horeca want meer ruimte ofzoquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar we mogen nog wel naar de kroeg en naar de kantine. Want daar zit iedereen op anderhalve meter. Heerlijk die naïviteit.
Ja dat slaat nergens op als ik kijk hoe het in de horeca gaat. Stond in Parool ook heel stuk dat ze alles bij het oude laten en mensen moeten gaan zitten als de lichten aan gaan. Wordt ook totaal niet gehandhaafd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
Horeca want meer ruimte ofzo
Terwijl horeca vaak boa's in de zak heeft (zelf van ze gehoord)
Soort stoelendans in clubs inderdaadquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat slaat nergens op als ik kijk hoe het in de horeca gaat. Stond in Parool ook heel stuk dat ze alles bij het oude laten en mensen moeten gaan zitten als de lichten aan gaan. Wordt ook totaal niet gehandhaafd.
Mijn pa belde mij net op, die dacht dat hij het verkeerd begrepen had en snapte het niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat is er 1tje in de categorie 'carnaval vier in je in kleine groepjes'.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn pa belde mij net op, die dacht dat hij het verkeerd begrepen had en snapte het niet.
Zo nep dat het leuk isquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:35 schreef JanCees het volgende:
Ik kijk hardcore pawn
Gewoon altijd leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |