Dan is het knut's vriendin.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:49 schreef JanCees het volgende:
er staat ook nadrukkelijk op dat ie te voet gebracht is
Ik las odolquote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Odin zit lekker tegen me aan te tetteren en aan de headset te knagen
Dat zou wel erg opmerkelijk zijn.quote:
Oh, dan is hier een kansloos bericht om je jaloers te maken:quote:
Inmiddels wel gelezen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, dan is hier een kansloos bericht om je jaloers te maken:
Dit kaartje![]()
Wtf
Ik kan hier wel om lachen eigenlijkquote:
Ik ook, wel slap dat hij het weer heeft weggehaald.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan hier wel om lachen eigenlijk
Ik ook.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan hier wel om lachen eigenlijk
Ik ben tegen racisme.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:57 schreef maxi-mus het volgende:
Wat ik nog even kwijt wilde, waarom wordt Michelle Obama in vrijwel elk artikel omschreven als 'prachtige vrouw'? Ik heb vind haar echt ontzettend lelijk. (waarvan akte)
Je weet dat het een man is/was he?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:57 schreef maxi-mus het volgende:
Wat ik nog even kwijt wilde, waarom wordt Michelle Obama in vrijwel elk artikel omschreven als 'prachtige vrouw'? Ik heb vind haar echt ontzettend lelijk. (waarvan akte)
Oh ja, dat zie ik volslagen idioten (die doorgaans naar Jensen en Lange Frans luisteren) weleens beweren.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je weet dat het een man is/was he?
Oja, die braakte weer wat onzin uit op een Democraten conferentie en dat was dan hier in NL groot nieuws.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:57 schreef maxi-mus het volgende:
Wat ik nog even kwijt wilde, waarom wordt Michelle Obama in vrijwel elk artikel omschreven als 'prachtige vrouw'? Ik vind haar echt ontzettend lelijk. (waarvan akte)
Ik snap hier niets van.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja het zou @:anneloos niet kunnen zijn
die kan niet lopen![]()
![]()
is een manquote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:57 schreef maxi-mus het volgende:
Wat ik nog even kwijt wilde, waarom wordt Michelle Obama in vrijwel elk artikel omschreven als 'prachtige vrouw'? Ik vind haar echt ontzettend lelijk. (waarvan akte)
Gohquote:
Ik vind van niet maar dat had ik net al gezegd.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:05 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
mooie vrouw @:maxi-mus
Zou raken.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:05 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
Eens.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ziekte van hedel, niks mis mee.
😂quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:05 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |