abonnement Unibet Coolblue
pi_194645880
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 13:26 schreef Chiappucci het volgende:

[..]

Tre Monti stelt toch weinig voor? Zeker in vergelijking met de Petite Forclaz.
Zal wel dit rondje worden dan?





Tre Monti staat hier als 180m in 4.3km (4.2%), lang niet zo zwaar als Zwitserland nee.
Jack does it in real time...
pi_194645891
Sjors blijkt een badass te zijn.

‘Na een razendsnelle beklimming van de Ghissalo, was het peloton behoorlijk uitgedund. Dat had ik nog niet eerder meegemaakt’, begint Bennett zijn verhaal. ‘Vervolgens gingen we richting de Muur van Sormano. Ik reed langs (Giulio, red.) Ciccone, die zijn positie bij zijn ploegmaten verloor. Volgens hem kwam dat door ons. Ciccone zei: ‘Je mag daar niet rijden, want daar rijdt mijn team.’ En ik dacht: man, we gaan vol gas, overal rijden renners en het was complete chaos, dus ik mag hier gewoon rijden.’

Twee kilometer verder had Ciccone nog steeds geen aansluiting gevonden bij zijn ploegmaten. Bennett probeerde ondertussen weer naar voren te komen, hij probeerde de linkerkant, maar werd gedwongen om via rechts te gaan, waardoor hij weer langs Ciccone kwam, een nieuwe aanvaring volgde. ‘Ik dacht: ik moet het niet doen, maar iets in mijn hoofd knapte. Ik zei tegen Ciccone: ‘even voor de zekerheid, mag ik hier fietsen.’ Hij werd daarna helemaal gek’, aldus Bennett. ‘Hij begon te vloeken in het Italiaans enzovoort.’

Nibali grijpt in: 'Gaf mij een flinke duw'
Met de Muur van Sormano in aantocht, nam het conflict een nieuwe wending. ‘Ciccone had een ploegmaat die aan de zijkant van het peloton reed, maar in plaats van in zijn wiel te gaan, ging hij tegen mij aanleunen, duwend en beukend tegen mijn stuur’, vervolgt Bennett. ‘Ik dacht: fuck this. Ik duwde terug en zo ging het even heen en weer. Uiteindelijk duwde ik hem een beetje van de weg.’ Dat was voor de ervaren Vincenzo Nibali het signaal om in te grijpen. ‘Hij reed achter ons en ineens kwam hij naar voren en gaf mij een flinke duw’, aldus Bennett. ‘Toen dacht ik: nu moet ik stoppen.’

Ciccone kon het echter niet laten om een opmerking te maken. ‘Hij zei: ‘Je gaat Nibali niet duwen, dat durf je niet’.’ Dat viel niet goed bij Bennett. ‘Ik dacht: dat is een uitdaging. Dus ik duwde Nibali één keer, maar ik dacht gelijk: wat ben ik aan het doen? Dit is Nibali die zoveel grote rondes heeft gewonnen en ik verspil hier alleen maar energie mee.’ Bennett besloot vervolgens om de Trek-mannen met rust te laten en het op de Sormano uit te vechten, maar daar bleek de Amerikaanse ploeg met een overtal. ‘Op de Sormano dacht ik: shit, ze zitten er nog met zijn drieën.’ Op de Civiglio was het echter Bennett, die ze alle drie loste. ‘Uiteindelijk kwam het goed’, besluit de Nieuw-Zeelander met een knipoog.
pi_194645909
Anyway, indien waar, Van Aert wereldkampioen confirmed.
Jack does it in real time...
pi_194645911
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 13:30 schreef Felagund het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een stuk makkelijker:
https://www.climbbybike.com/climb/tre-monti/17374

Maar ze zullen wel blij zijn met wat ze nog kunnen organiseren op dit moment.
Ja, dat is natuurlijk prio nummer 1. Maar dan het lijstje met favorieten wel overhoop, Mathieu maakt zo ook weer een goede kans.
pi_194645919
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 13:32 schreef DeeBee het volgende:
Anyway, indien waar, Van Aert wereldkampioen confirmed.
Of Van der Poel?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_194645946
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 13:32 schreef Felagund het volgende:

[..]

Of Van der Poel?
Sssst, Mathieu bestaat niet.
Jack does it in real time...
pi_194645988
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 13:30 schreef Felagund het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een stuk makkelijker:
https://www.climbbybike.com/climb/tre-monti/17374

Maar ze zullen wel blij zijn met wat ze nog kunnen organiseren op dit moment.
Ze rijden het rondje dan in andere richting als hier aangegeven staat. Nog steeds niet heel moeilijk. Eigenlijk 1,5 km a 7% dan 1,5 km vlak en nog 1 km a 7% ongeveer.
pi_194646034
Top 3 tijdens de Girorit met hetzelfde rondje in de finale.

1 BENNETT Sam BORA - hansgrohe 100 80 4:49:34
2 VAN POPPEL Danny Team LottoNL-Jumbo 40 50 ,,
3 BONIFAZIO Niccolò Bahrain Merida Pro Cycling Team 20 35 ,,

Danny als kopman naar het WK.
pi_194646984
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 13:31 schreef Chiappucci het volgende:
Sjors blijkt een badass te zijn.

‘Na een razendsnelle beklimming van de Ghissalo, was het peloton behoorlijk uitgedund. Dat had ik nog niet eerder meegemaakt’, begint Bennett zijn verhaal. ‘Vervolgens gingen we richting de Muur van Sormano. Ik reed langs (Giulio, red.) Ciccone, die zijn positie bij zijn ploegmaten verloor. Volgens hem kwam dat door ons. Ciccone zei: ‘Je mag daar niet rijden, want daar rijdt mijn team.’ En ik dacht: man, we gaan vol gas, overal rijden renners en het was complete chaos, dus ik mag hier gewoon rijden.’

Twee kilometer verder had Ciccone nog steeds geen aansluiting gevonden bij zijn ploegmaten. Bennett probeerde ondertussen weer naar voren te komen, hij probeerde de linkerkant, maar werd gedwongen om via rechts te gaan, waardoor hij weer langs Ciccone kwam, een nieuwe aanvaring volgde. ‘Ik dacht: ik moet het niet doen, maar iets in mijn hoofd knapte. Ik zei tegen Ciccone: ‘even voor de zekerheid, mag ik hier fietsen.’ Hij werd daarna helemaal gek’, aldus Bennett. ‘Hij begon te vloeken in het Italiaans enzovoort.’

Nibali grijpt in: 'Gaf mij een flinke duw'
Met de Muur van Sormano in aantocht, nam het conflict een nieuwe wending. ‘Ciccone had een ploegmaat die aan de zijkant van het peloton reed, maar in plaats van in zijn wiel te gaan, ging hij tegen mij aanleunen, duwend en beukend tegen mijn stuur’, vervolgt Bennett. ‘Ik dacht: fuck this. Ik duwde terug en zo ging het even heen en weer. Uiteindelijk duwde ik hem een beetje van de weg.’ Dat was voor de ervaren Vincenzo Nibali het signaal om in te grijpen. ‘Hij reed achter ons en ineens kwam hij naar voren en gaf mij een flinke duw’, aldus Bennett. ‘Toen dacht ik: nu moet ik stoppen.’

Ciccone kon het echter niet laten om een opmerking te maken. ‘Hij zei: ‘Je gaat Nibali niet duwen, dat durf je niet’.’ Dat viel niet goed bij Bennett. ‘Ik dacht: dat is een uitdaging. Dus ik duwde Nibali één keer, maar ik dacht gelijk: wat ben ik aan het doen? Dit is Nibali die zoveel grote rondes heeft gewonnen en ik verspil hier alleen maar energie mee.’ Bennett besloot vervolgens om de Trek-mannen met rust te laten en het op de Sormano uit te vechten, maar daar bleek de Amerikaanse ploeg met een overtal. ‘Op de Sormano dacht ik: shit, ze zitten er nog met zijn drieën.’ Op de Civiglio was het echter Bennett, die ze alle drie loste. ‘Uiteindelijk kwam het goed’, besluit de Nieuw-Zeelander met een knipoog.

Sjors moet ook maar naar de gevangenis. Anders leren ze het nooit daar bij Team Jumbo Viesmad.
pi_194647092
Renners zijn al druk genoeg op zo'n moment in de koers met het goed positioneren voor de klim, ga je hier ook nog even mee bezig :D
  donderdag 20 augustus 2020 @ 16:05:27 #161
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_194648407
Novo Nordisk gaat door _O_ Wielrennen is gered _O_
pi_194648944
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 13:28 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Zijn inderdaad prima punten waarvan vele ook makkelijk in te voeren zijn.
2, 5 en 7 vind ik nergens op slaan.
  donderdag 20 augustus 2020 @ 16:30:22 #163
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_194649067
De Limousine nadert de laatste 25 kilometer.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_194649205
Chute
  Moderator donderdag 20 augustus 2020 @ 16:37:17 #165
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_194649230
Wegkapitein Salmon zocht de vroege vlucht op. Slecht idee, chute.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_194649477
Ach, Dommy moet lossen bij Delio.
pi_194649592
Nando moet lossen in het P.

Vreemd.
pi_194649598
Gaudu is losgeslagen.
pi_194649631
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 16:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gaudu is losgeslagen.
Guglielmi.
  Moderator donderdag 20 augustus 2020 @ 16:58:14 #170
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_194649683
Hup Gonzalo, doe jij maar eens winnen vandaag.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_194649848
Haas, jawel!
pi_194649923
Sjon is niet mee, lap.
  Moderator donderdag 20 augustus 2020 @ 17:11:48 #173
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_194649966
Rui Oliveira of all places?
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_194649970
Piet Allegaert vond het een uitstekend plan om heuvelop de sprint vanaf 400 meter aan te gaan.
pi_194649974
Philipsen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')