Ik wens je heel veel sterkte, het blijft een kloteziekte.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:44 schreef Gooddeal het volgende:
En sorry mensen, ik ben vanochtend na nog een overnachting vertrokken uit dat hospice, ik zit nu thuis, en ben me aan het bezatten.
ik ging om half 6 naar zijn kamer, en hij was er niet meer.
Dus neem mij niets kwalijk.
waarom sorryquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:44 schreef Gooddeal het volgende:
En sorry mensen, ik ben vanochtend na nog een overnachting vertrokken uit dat hospice, ik zit nu thuis, en ben me aan het bezatten.
ik ging om half 6 naar zijn kamer, en hij was er niet meer.
Dus neem mij niets kwalijk.
Hij had een prima leven hoor.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:59 schreef Molo het volgende:
Och wat een verhaal zeg
Ik vond het een vreselijke vent/user en ergerde me groen en geel aan hem.
En tegelijkertijd... Wat een ellendig leven heeft die man gehad, vlak na zijn moeder zelf gaan hemelen.
Fijn dat hij toch nog ietsjes zelf heeft kunnen bepalen hoe en wanneer zijn einde was.
In de Heerlense hemel serveren ze vast Limburgs bier en Limburgse pastei ouwe blondine
Ik proost op Mo!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:17 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Mo heeft gisteravond voor hij insliep 2 Gulpener biertjes gedronken. Limburgs bier, en geen alc.vrij.
Hij heeft er van genoten.
Ik proost mee.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |