I'd say, tijd voor een persco!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:49 schreef eragon2890 het volgende:
Jay! Het aantal besmettingen is weer lager dan gisteren en het reproductiegetal is ook gedaald afgelopen week!
Ik hoop dat er geen landelijke maatregelen komen, ik wil naar tomofair volgende maand! Mijn anime events!! Maar ik heb hoop, dat is in Nijmegen, en het draagvlaak zou 0 zijn. Denk niet dat ze wéér willen dat het dag daarna wordt afgeknald in de kamer. LOL.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
I'd say, tijd voor een persco!
Geen betere timing dan een nieuwe foeiquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
I'd say, tijd voor een persco!
dat komt door het RIVM, die eerst zei is niet nodig want tekort, nu moeten het vol blijven houden dat het niks helpt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Bizar ja. Mijn zus is werkzaam in de thuiszorg, die dragen dus niet eens standaard een mondkapje.
Jeetjequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:02 schreef THEFXR het volgende:
Als ik Rutte zie en hoor preken, krijg ik flashbacks naar de fabeltjeskrant
Zijn het 67 mensen per dag, week, maand? Zo'n percentage zegt niets over cumulatieve aantallen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:56 schreef Landgeld het volgende:
Wat me tegen staat is dat veel mensen "het" niet meer in perspectief zien. Tuurlijk, ik ben van mening dat we moeten opassen en geen grootschalige meetings moeten houden. Aan de andere kant, kijk eens serieus naar de gemeente Utrecht cijfers.
Ter voorbeeld - gemeente Utrecht
Op 100.000 mensen zijn er 67 mensen "besmet" (getest). Dat is 0,0067% Ik spreek veel mensen die het hebben over een opleving, tweede golf, wat er aankomt.
Maar als ik de cijfers kijk valt dat dus heel erg mee. De kans dat je door een auto aangereden wordt is groter.
De media etc. heeft hier zeker invloed op.
Maar hoe zien andere dit
De media is inderdaad de grootste oorzaak hiervan. In combinatie met een uitgekiende overheidscampagne (elk reclameblok een fragment op ongeveer alle landelijke tv- en radiozenders).quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:56 schreef Landgeld het volgende:
Wat me tegen staat is dat veel mensen "het" niet meer in perspectief zien. Tuurlijk, ik ben van mening dat we moeten opassen en geen grootschalige meetings moeten houden. Aan de andere kant, kijk eens serieus naar de gemeente Utrecht cijfers.
Op 100.000 mensen zijn er 67 mensen "besmet" (getest). Dat is 0,0067% Ik spreek veel mensen die het hebben over een opleving, tweede golf, wat er aankomt.
Maar als ik de cijfers kijk valt dat dus heel erg mee. De kans dat je door een auto aangereden wordt is groter.
De media etc. heeft hier zeker invloed op.
Maar hoe zien andere dit
Ze zijn altijd beschikbaar geweest, kijk maar in de landen om ons heen. Alleen heeft uiteindelijk allemaal weer met geld te maken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat komt door het RIVM, die eerst zei is niet nodig want tekort, nu moeten het vol blijven houden dat het niks helpt.
Doen ze toch geen klote mee. Lekker paniek zaaien.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)olf-er-wel~a9431810/
Eindelijk eens een artikel dat lekker positief blijft.
Zouden ze toch eens moeten doen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Doen ze toch geen klote mee. Lekker paniek zaaien.
1 nulletje achter de komma teveel volgens mij, als je dan toch serieus met de cijfers om wilt gaan. Verder eens met je puntquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:56 schreef Landgeld het volgende:
Op 100.000 mensen zijn er 67 mensen "besmet" (getest). Dat is 0,0067%
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |