Een erc20-token van Uniswap. Als je voor 1 september gebruik hebt gemaakt van die exchange, krijg je 400 UNI, die op dit moment bij elkaar ongeveer 3,2 ETH waard zijn.quote:Op donderdag 17 september 2020 16:51 schreef xaban06 het volgende:
Wat is UNI, wat heb ik weer gemist??
Nice. Jammer, te laatquote:Op donderdag 17 september 2020 17:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een erc20-token van Uniswap. Als je voor 1 september gebruik hebt gemaakt van die exchange, krijg je 400 UNI, die op dit moment bij elkaar ongeveer 3,2 ETH waard zijn.
JaaaHaaaaaahajaaaquote:
Ongeveer 6.5 ETH / 6 dollar inmiddelsquote:Op donderdag 17 september 2020 12:54 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik heb er 400, jullie? Is nu 3.1 eth waard
Ik heb allang verkocht omdat ik teveel dumps heb meegemaaktquote:Op vrijdag 18 september 2020 17:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ongeveer 6.5 ETH / 6 dollar inmiddels.
Ik heb er gisteren over getwijfeld...ben blij dat ik het niet heb gedaan. Maar dit stijgt nu zo hard dat het wel een flinke correctie moet krijgen, lijkt me. Dus misschien dat ik nu gewoon die 8 ETH ga pakken. Het kan misschien nog hoger gaan, maar dan nog is het ruim 3000 dollar die ik gratis en voor niets heb gekregen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 17:25 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik heb allang verkocht omdat ik teveel dumps heb meegemaakt
Ik verkoop pas zodra ik er 1 BTC voor kan krijgen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb er gisteren over getwijfeld...ben blij dat ik het niet heb gedaan. Maar dit stijgt nu zo hard dat het wel een flinke correctie moet krijgen, lijkt me. Dus misschien dat ik nu gewoon die 8 ETH ga pakken. Het kan misschien nog hoger gaan, maar dan nog is het ruim 3000 dollar die ik gratis en voor niets heb gekregen.
Ja het is gelukt met een handleiding die ik kreeg in de ICX telegram-groep. Duurde wel een week of 3 voordat de tokens in m'n wallet stonden.quote:Op maandag 7 september 2020 00:55 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Is het nog gelukt? Ik kwam toevallig net deze post tegen waar wordt gezegd dat het nog mogelijk is: https://www.reddit.com/r/(...)dium=web2x&context=3
Normaal gesproken niet, zo'n pass phrase / private key is feitelijk onhackbaar.quote:Op dinsdag 22 september 2020 22:53 schreef Quotidien het volgende:
Eth gejat uit mijn wallet terwijl mijn key phrase gewoon offline opgeslagen stond
Was maar een beetje maargoed, hoe komt iemand in zo'n wallet?
quote:Op dinsdag 22 september 2020 22:53 schreef Quotidien het volgende:
Eth gejat uit mijn wallet terwijl mijn key phrase gewoon offline opgeslagen stond
Was maar een beetje maargoed, hoe komt iemand in zo'n wallet?
Wat TFP zegt inderdaad. Een andere mogelijkheid is ook nog dat je een malafide plugin hebt gebruikt, bijvoorbeeld een neppe Metamask of Ledger Live plugin die je regelmatig tegenkomt.quote:Op dinsdag 22 september 2020 23:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Normaal gesproken niet, zo'n pass phrase / private key is feitelijk onhackbaar.
Dan kom je op andere mogelijkheden als:
- pass phrase / private key op een verkeerde site gebruikt of malware die je heeft omgeleid / onderschept
- random gegenereerde pass phrase / private key blijkt niet zo random
- het stond ergens in je mail (gehackt) of in een tekstbestand en je hebt een virus / keylogger oid
- je vrienden / familie zijn niet te vertrouwen
- ...
En niet om lullig te doen, maar je hebt ergens een fout gemaakt iig.
Klopt, valt natuurlijk ook onder "malware".quote:Op woensdag 23 september 2020 08:24 schreef dimmak het volgende:
[..]
[..]
Wat TFP zegt inderdaad. Een andere mogelijkheid is ook nog dat je een malafide plugin hebt gebruikt, bijvoorbeeld een neppe Metamask of Ledger Live plugin die je regelmatig tegenkomt.
Het enige dat ik kan bedenken zijn een paar miners die ik geïnstalleerd heb. Ik was sowieso wel toe aan een verse Windowsinstallatie dus dan moet het lek wel gedicht zijn.quote:Op dinsdag 22 september 2020 23:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Normaal gesproken niet, zo'n pass phrase / private key is feitelijk onhackbaar.
Dan kom je op andere mogelijkheden als:
- pass phrase / private key op een verkeerde site gebruikt of malware die je heeft omgeleid / onderschept
- random gegenereerde pass phrase / private key blijkt niet zo random
- het stond ergens in je mail (gehackt) of in een tekstbestand en je hebt een virus / keylogger oid
- je vrienden / familie zijn niet te vertrouwen
- ...
En niet om lullig te doen, maar je hebt ergens een fout gemaakt iig.
Gebruiksvriendelijk gaat het ook niet worden. Achja, tegen 2060 draait de wereld op de vechain blockchain zonder dat ze het doorhebben.quote:Op woensdag 23 september 2020 15:12 schreef fathank het volgende:
Blijft toch wel een dingetje. Echt heel gebruiksvriendelijk is het nog niet voor Henk&Ingrid die het liefst nog katkets zouden posten op Hyves..
quote:President Xi: China wil in 2060 klimaatneutraal zijn
Tussen mij en Henk en Ingrid zit nog wel lichtjaren afstand hoor. Zie je die al in Uniswap aankloten?quote:Op woensdag 23 september 2020 15:12 schreef fathank het volgende:
Blijft toch wel een dingetje. Echt heel gebruiksvriendelijk is het nog niet voor Henk&Ingrid die het liefst nog katkets zouden posten op Hyves..
Aankloten? Jazeker. Weten waar ze mee bezig zijn? Waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 23 september 2020 15:29 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Tussen mij en Henk en Ingrid zit nog wel lichtjaren afstand hoor. Zie je die al in Uniswap aankloten?
Nou, dan zal er wel weer een flinke dump op alle fronten komen.quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:00 schreef Gehrman het volgende:
KuCoin gechacked. 150 miljoen gestolen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |