Lastig te beantwoorden als je mined. Ik krijg er elke week meer WAVES bij en dit kost mij vrijwel niks. Reken ik die mee? Ik weet niet meer hoeveel ik er had in 2017quote:
Je hebt het over eth?quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:31 schreef Quotidien het volgende:
$40 gas fee voor elke transactie nu. En dit moet fiat gaan inhalen?
Dat roepen ze al jaren.quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Je hebt het over eth?
Eth 2.0 is coming
Ja die mag mee meerekenen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:21 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Lastig te beantwoorden als je mined. Ik krijg er elke week meer WAVES bij en dit kost mij vrijwel niks. Reken ik die mee? Ik weet niet meer hoeveel ik er had in 2017
Tijdens de ico gekte waren de fees niet zo hoog toch?quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:31 schreef Quotidien het volgende:
$40 gas fee voor elke transactie nu. En dit moet fiat gaan inhalen?
Vechain ook. Tokenomics bruh, fee delegation en easy te migreren vanaf Ethereum. Appeltje eitje top-5 CMC binnen 5 jaar.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:13 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Dat roepen ze al jaren.
Ondertussen heeft Polkadot al die problemen al opgelost.
Cryptokitties legde wel het hele netwerk platquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:20 schreef dimmak het volgende:
[..]
Tijdens de ico gekte waren de fees niet zo hoog toch?
Oja, dat hadden we ook nog.quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:03 schreef fathank het volgende:
quote:
0s.gif
Op dinsdag 1 september 2020 19:20 schreef dimmak het volgende:
[..]
Tijdens de ico gekte waren de fees niet zo hoog toch?
Cryptokitties legde wel het hele netwerk plat
DeFi is een voorbeeld waarom totale decentralisatie nooit gaat werken?quote:Op woensdag 2 september 2020 09:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Mooi voorbeeld ook waarom totale decentralisatie nooit zal werken.
Plusminus -40% TOV athquote:Op woensdag 2 september 2020 19:31 schreef Piva het volgende:
[..]
Slechts 50% up in 2020, die havling is een scam!
Dan is een dump evengoed nog wel kut.quote:Op woensdag 2 september 2020 19:31 schreef Piva het volgende:
[..]
Slechts 50% up in 2020, die havling is een scam!
ATH bekijken in monthly candles, dan hebben we nog maar 2000 te gaan.quote:Op woensdag 2 september 2020 19:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Plusminus -40% TOV ath
Het is maar hoe je het wil zien natuurlijk
Een miljoen+ % since inception.quote:Op woensdag 2 september 2020 19:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Plusminus -40% TOV ath
Het is maar hoe je het wil zien natuurlijk
Persoonlijk boeit het mij echt niet, het zakt amper door de 11k.. Overigens komt het wel goed uit want ik ben weer 3x long gegaan nadat ik die eerste rond 12k had geslotenquote:Op woensdag 2 september 2020 20:27 schreef dimmak het volgende:
Dan is een dump evengoed nog wel kut.
xDquote:Op donderdag 3 september 2020 14:01 schreef Piva het volgende:
Persoonlijk boeit het mij echt niet, het zakt amper door de 11k..
Sow koekoek dat zijn nog eens uitspraken van deze nobuddyquote:Op donderdag 3 september 2020 21:52 schreef Ronald het volgende:
De moeder aller shitcoins VeChain doet het ook weer lekker
tx ramping up broquote:Op donderdag 3 september 2020 21:52 schreef Ronald het volgende:
De moeder aller shitcoins VeChain doet het ook weer lekker
quote:Op donderdag 3 september 2020 14:01 schreef Piva het volgende:
[..]
Een miljoen+ % since inception.
YTD is een aardige indicator. Maar goed, we hebben nog wat tegoed voordat we de wickcandle van 2017 gehaald hebben
[..]
Persoonlijk boeit het mij echt niet, het zakt amper door de 11k.. Overigens komt het wel goed uit want ik ben weer 3x long gegaan nadat ik die eerste rond 12k had gesloten![]()
hier ook zoiets jaquote:Op vrijdag 4 september 2020 08:16 schreef Blik het volgende:
Poef, in 2 dagen de 60% winst weg. Sta weer op inleg
xDquote:Op vrijdag 4 september 2020 23:45 schreef Piva het volgende:
[..]
Wow we staan er een hele $400 onder!
Het is kapot, naar de nul zal die.
Ja, dit is een aardige correctie die een flinke hap neemt uit mijn virtuele winst. Goede reden om voortaan al eerder wat meer winst/inleg eruit te halenquote:
Is het nog gelukt? Ik kwam toevallig net deze post tegen waar wordt gezegd dat het nog mogelijk is: https://www.reddit.com/r/(...)dium=web2x&context=3quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:25 schreef T_Killer het volgende:
Je kunt in de ICON wallet een erc20 wallet maken om die tokens heen te sturen, en vanuit dan swappen. Dat is wat ik geprobeerd heb en krijg dan steeds de foutmelding
Ed raket enzo?quote:Op maandag 7 september 2020 08:14 schreef fathank het volgende:
Frappant dat al die mastertraders op Twitter al een aantal dagen stil zijn
Wacht maar een paar dagen tot we weer up gaan. Dan hadden ze dit voorspeld en hebben ze allemaal de dip gekocht.quote:
Btc eerst naar 9600, vervolgens op 10400 roepen 'called it, bought the dip new Lambo in 3 weeks'$btc $eth $xrp. Free giveaway like+rt for discount on trading calls check tradingview.com/cryptoplichter for trade setupsquote:Op maandag 7 september 2020 10:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wacht maar een paar dagen tot we weer up gaan. Dan hadden ze dit voorspeld en hebben ze allemaal de dip gekocht.
Crypto in een notendop welquote:Op maandag 7 september 2020 11:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Btc eerst naar 9600, vervolgens op 10400 roepen 'called it, bought the dip new Lambo in 3 weeks'$btc $eth $xrp. Free giveaway like+rt for discount on trading calls check tradingview.com/cryptoplichter for trade setups
Na al die jaren nog niet de ekte traders gevonden hebben op twitterquote:Op maandag 7 september 2020 08:14 schreef fathank het volgende:
Frappant dat al die mastertraders op Twitter al een aantal dagen stil zijn
We zijn niet allemaal zo snugger als jijquote:Op donderdag 10 september 2020 12:58 schreef Piva het volgende:
[..]
Na al die jaren nog niet de ekte traders gevonden hebben op twitter
filbfilb is all ya needquote:Op donderdag 10 september 2020 15:27 schreef fathank het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal zo snugger als jij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |