Wist ik niet chufi.quote:
vriend hoe is het was vanmorgen weer in slaap gevallenquote:
Heey jacq, alles OK hoor met jou? Was ik ff blij dat je in slaap viel, 52 punten in anderhalf uurquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
vriend hoe is het was vanmorgen weer in slaap gevallen
Queen heeft lang meegedraaid. Bij sommige nummers heb je goede herinneringen en bij andere weer niet.quote:
gegund hoor meen ikquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:01 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Heey jacq, alles OK hoor met jou? Was ik ff blij dat je in slaap viel, 52 punten in anderhalf uur
Weet ik mopquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
gegund hoor meen ik
heb je vakantie? en van mij mag je nu ook punten ..quote:
Smiddags paar uurtjes werken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
heb je vakantie? en van mij mag je nu ook punten ..
Ja, ze hebben veel goede nummers gemaakt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:03 schreef Superbadeendje het volgende:
Queen blijft voor mij toch wel een bazen band.
Lekker hoor... verders alles oke hoop ikquote:
Ik kan geen eens een slecht nummer van ze opnoemen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:05 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja, ze hebben veel goede nummers gemaakt.
Jawel hoor zijn gangetje. Af en toe ff dts. Maar handhaven top 20 prima zo.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Lekker hoor... verders alles oke hoop ik
ik ook niet zo 1 2 3quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan geen eens een slecht nummer van ze opnoemen.
Gezelligheid hier toch? Daar draait het om.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:09 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Jawel hoor zijn gangetje. Af en toe ff dts. Maar handhaven top 20 prima zo.
goed zoquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:09 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Jawel hoor zijn gangetje. Af en toe ff dts. Maar handhaven top 20 prima zo.
Was gewoon een fenomeen in de muziek Freddy.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan geen eens een slecht nummer van ze opnoemen.
Zoefzoef jippiequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:12 schreef Jippie het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Jullie razende reporter brengt 14 minuten voor de NOS hetzelfde nieuws
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |