quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:00 schreef Amarantha het volgende:
Fuck pepernoten trouwens, kerst snoepgoed.Chocolade kransjes enz omg.
kruidnotenquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:00 schreef Amarantha het volgende:
in de Elzass is het eten wat verfijnder natuurlijkquote:
Elke nacht, jeweettochquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lekker op je kussen kwijlen kwiwi
quote:Op maandag 17 augustus 2020 20:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja in ieder geval niet voor de paëlla
Eisbein mit sauerkraut und salzkartoffeln?quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:03 schreef crv het volgende:
[..]
in de Elzass is het eten wat verfijnder natuurlijk
Jaquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]kerstkransjes. En die kleine ronde koekjes met harde 'slagroom' en spikkels erop
Dat was het voor mij net alquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:24 schreef Amarantha het volgende:
Mweh over tijdje weer dat moment dat het voor het avondeten alweer donker is.
tokkies gonna tokquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Als je 22 jarige zoon wordt gearresteerd blijf je gewoon thuis en als ie thuis is nog even met de riem van pa.
Je gaat niet gillen bij een politiebureau toch?
https://www.ad.nl/zutphen(...)-gek-maken~aaa7f0dc/
Dat begint hier pas als het al voor 20:00 donker begint te worden.quote:
Ik ga morgenmiddag pas naar de kapper voor het eerst in meer dan een jaarquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:24 schreef CherryLips het volgende:
Maar jullie zijn allemaal naar de kapper geweest en hebben het overleefd?
Ja vorige week alquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:24 schreef CherryLips het volgende:
nee jij krijgt mijn hoofd nietquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja fles incubatietijd en zo. nog te vroeg om te zeggen of je het gaat overleven
De maandag na de opening en daarna nog 3 keer.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:24 schreef CherryLips het volgende:
uitspuiten doe ik zelfquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:27 schreef CherryLips het volgende:
Moet eigenlijk ook m'n oren laten uitspuiten en een gehoortest doen
quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga alweer wekenlang elke dag naar Appie. Volgens mij leef ik ook nog.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:24 schreef CherryLips het volgende:
Dat heb ik alleen bij vrienden thuis gespeeldquote:
quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:24 schreef CherryLips het volgende:
Ja ik ookquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat heb ik alleen bij vrienden thuis gespeeld
Eigenlijk is Mario Kart het enige wat ik echt mis aan mijn ex waar ik het langste mee gedate heb voor mijn huidige chickquote:
quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eigenlijk is Mario Kart het enige wat ik echt mis aan mijn ex waar ik het langste mee gedate heb voor mijn huidige chick
En misschien dat ik met haar Limburgs kon praten wat ik tegenwoordig alleen nog doe als ik bij mijn ouders thuis benquote:
Ze heeft het spel meegenomen op een plek waar jij niet meer bij kunt? Ofwah?quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eigenlijk is Mario Kart het enige wat ik echt mis aan mijn ex waar ik het langste mee gedate heb voor mijn huidige chick
Bij haar thuis waren het allemaal Nintendo fans en ik ben een Playstation aanhanger. Toen we samen woonde hadden we alleen mijn playstation die ik ook weer gewoon heb gehoudenquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze heeft het spel meegenomen op een plek waar jij niet meer bij kunt? Ofwah?
Of bij je vriendenquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En misschien dat ik met haar Limburgs kon praten wat ik tegenwoordig alleen nog doe als ik bij mijn ouders thuis ben
Lekker ongeschonden uit de strijd gekomen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij haar thuis waren het allemaal Nintendo fans en ik ben een Playstation aanhanger. Toen we samen woonde hadden we alleen mijn playstation die ik ook weer gewoon heb gehouden
De vrienden die Limburgs praten zie ik eigenlijk ook alleen als ik een weekend bij mijn ouders benquote:
Omdat de taal der bazenquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:46 schreef Amarantha het volgende:
Waarom zou je Limburgs willen praten?
Als rapper sjors willen klinkenquote:
Niet kunnen klinken zoals je wilquote:
Ben al dagen aan het proberen, lukt gewoon nietquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet kunnen klinken zoals je wil
Was je nu maar een Limburger geweest, dan was je meertalig opgevoed en had je het van kinds af aan gekund.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ben al dagen aan het proberen, lukt gewoon niet
quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
WALGELIJK die zuiderlingenhaat van je
Ik heb vanavond twee jan hagels opquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee heb genoeg koek op voor een jaar...
vochtquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik voel me al onwijs mager maar m'n broek zit wel strakker.
Volhouden.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:25 schreef CherryLips het volgende:
Meestal eet ik het hele pak op.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb vanavond twee jan hagels op
Pics.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:25 schreef CherryLips het volgende:
Net als die schogetten van de Lidl. Vooral de donkerpaarsequote:Op maandag 17 augustus 2020 22:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit is zo lekker heen zo goedkoop.
VREETZAKquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit is zo lekker heen zo goedkoop.
Hier ook nietquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, bij het zwembad in Dordrecht kun je geen baan reserveren. Laat dan maar zitten.
Is er geen buitenwater beschikbaar?quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, bij het zwembad in Dordrecht kun je geen baan reserveren. Laat dan maar zitten.
Dat mag in Papendrecht ook niet, lees ik net. Eén baan per kwartier zwemmen dusquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier ook nieten je mag de bejaarden niet inhalen.
Het bekende naaktstrand van Dordrecht aan Zee.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:41 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Is er geen buitenwater beschikbaar?
het naaktstrand is vaak rustig
Zwemmen die bejaarden zo traag?quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat mag in Papendrecht ook niet, lees ik net. Eén baan per kwartier zwemmen dus
Ik heb hier ook geen zee voorhanden.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het bekende naaktstrand van Dordrecht aan Zee.
Veel van die bejaarden hopen dat ze met behulp van de stroming aan de andere kant van het bad aanspoelen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:43 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Zwemmen die bejaarden zo traag?![]()
Ze zouden e-badpakken moeten ontwerpen, met electrische hulpmotor, net als e-fietsen.
Wij hebben verder geen natuurwater. Of ik moet in de Merwede springen en een olietanker koppenquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:44 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb hier ook geen zee voorhanden.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het bekende naaktstrand van Dordrecht aan Zee.
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:47 schreef bitterbal het volgende:
7 MINUTEN GELEDEN
De Jonge: extra maatregelen voor de regio Amsterdam
In het overleg met de 25 voorzitters van de veiligheidsregio's is gekeken naar regionale verschillen, die volgens minister De Jonge groot zijn. Verder is concreet gekeken naar de maatregelen die nodig zijn om het stijgend aantal besmettingen in te dammen.
Om welke maatregelen het gaat, wilde De Jonge niet zeggen: dat maakt hij morgen bekend in een persconferentie met premier Rutte. Wel zei hij dat er extra maatregelen komen voor de regio Amsterdam waar het aantal besmettingen toeneemt. "Daar moeten we de teugels nog wat strakker aanhalen". Die maatregelen worden morgenavond bekendgemaakt, na de persconferentie van Rutte en De Jonge. Later deze week volgen waarschijnlijk ook extra maatregelen voor de regio Rotterdam.
Nee was allemaal bejaard :pquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog wat kunstwerken gespot?
Ik kan bij Wageningen wel de Rijn in maar dat wordt dan een soort hunger games wie de overkant haalt en wie niet.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij hebben verder geen natuurwater. Of ik moet in de Merwede springen en een olietanker koppen
Ja echt hè. Al die looproutes en scheidingen en niet douchen en niet hierheen en dat niet.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Het buitenzwembad in Papendrecht is lekker vroeg open, maar de waslijst met regels is zo lang dat ik al geen zin meer heb
Spoel je zo bij Rotterdam de Noordzee opquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan bij Wageningen wel de Rijn in maar dat wordt dan een soort hunger games wie de overkant haalt en wie niet.
Meteen twee weken in quarantaine.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Spoel je zo bij Rotterdam de Noordzee op
Ik heb het idee dat ik bij elke beweging die ik maak een fluitje hoor of de haak van de badmeester om mijn nek krijgquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja echt hè. Al die looproutes en scheidingen en niet douchen en niet hierheen en dat niet.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan bij Wageningen wel de Rijn in maar dat wordt dan een soort hunger games wie de overkant haalt en wie niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of meteen twee weken in zelfisolatie kan.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik bij elke beweging die ik maak een fluitje hoor of de haak van de badmeester om mijn nek krijg
Kun je leren meer schijt te hebben in het leven?quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik bij elke beweging die ik maak een fluitje hoor of de haak van de badmeester om mijn nek krijg
quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:53 schreef Modus het volgende:
[..]Waar ligt dat, bij Rhenen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Ja, dan verandert er in de praktijk weinigquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of meteen twee weken in zelfisolatie kan.
las baarmoederquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik schijt al genoeg. Man man man.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kun je leren meer schijt te hebben in het leven?
Buda niet.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik schijt al genoeg. Man man man.
Laatste keer vond ik wel oncomfortabelquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Navelstreng om je nek. Alweer.
We zijn niet allemaal grote breinen, Los. Verlicht ons pad! Geef het goede voorbeeld! Deel je ongebreidelde wijsheid met ons!quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kun je leren meer schijt te hebben in het leven?
Gewoon doen waar je zin in hebt.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal grote breinen, Los. Verlicht ons pad! Geef het goede voorbeeld! Deel je ongebreidelde wijsheid met ons!
quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Navelstreng om je nek. Alweer.
Zou kunnen. Al eeuwen niet meer geweest. Was toen echt een boer'ndurp. Zijn nog maar weinig echte boeren over daar geloof ik.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zit volgens mij een tuincentrum.
Verklaart wel een hoopquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Laatste keer vond ik wel oncomfortabel
Ja, maar als ik de waslijst aan regels van het zwembad zie, heb ik dus geen zin meerquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewoon doen waar je zin in hebt.
Hoe strak zat ie?quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Laatste keer vond ik wel oncomfortabel
Gewoon linksom draaien.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De eerste paar jaar ging hij door het leven als Vastpedrosa.
Plas Merwelandenquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij hebben verder geen natuurwater. Of ik moet in de Merwede springen en een olietanker koppen
Die van beide kinderen moest ik doorknippen. Met zo’n botte schaar.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet nu aan die film Braindead denken.
Meh, nee. Daar barst het van het tokkievolkquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:00 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Plas MerwelandenBaanhoeksweg, Dordrecht
Recente controle: in orde
Informatie Bord | Foto 1
De zwemplas Merwelanden is gelegen in de Hollandse Biesbosch en ligt ten oosten van Dordrecht en ten zuiden van Sliedrecht.
Bron.
Moet je nog uitkijken anders heb je je kind gelijk besnedenquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die van beide kinderen moest ik doorknippen. Met zo’n botte schaar.
Ah, ongeschikt dan.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Meh, nee. Daar barst het van het tokkievolk
Zo ver knip je niet van de toekomstige lokatie van de navel af hoor.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je nog uitkijken anders heb je je kind gelijk besneden
quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:05 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Zo ver knip je niet van de toekomstige lokatie van de navel af hoor.
Mwoah bij meisjes is die kans nihil.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je nog uitkijken anders heb je je kind gelijk besneden
k was het nietquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:07 schreef LTVDK het volgende:
Ah, de smakelijke verhalen zijn weer aangeboord zie ik.
Nee zulke zakenquote:
Pepernoten zijn superieur aan welke kerstmeuk dan ookquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:00 schreef Amarantha het volgende:
Godver begint ie er weer over.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee zulke zaken
[..]
Pepernoten zijn superieur aan welke kerstmeuk dan ook
Jullie waren over het naaktstrand begonnenquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij begon wel over die ouwe vellen op het naaktstrand
Eensquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee zulke zaken
[..]
Pepernoten zijn superieur aan welke kerstmeuk dan ook
Echt, dat was letterlijk zijn enige taak.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:10 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Zilverman wilde niet knippen, dus heb ik het zelf gedaan.
Jij hebt rare ideeën.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Echt, dat was letterlijk zijn enige taak.
Ja, maar ik dacht daarbij aan pronte borsten en zoquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jullie waren over het naaktstrand begonnen
Eehm jawel.quote:
Hmmmmquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht daarbij aan pronte borsten en zo
Die zie je meestal niet op het naaktstrand, de meeste bezoekers zijn man en vrijwel iedereen is 50+.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
dan heb je de verkeerde vriendenquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Godver begint ie er weer over.
Heb nog nooit een vent horen lullen over pepernoten/chocolaatjes en ijsjes behalve op fok.
En vanmiddag was je nog niet zo van de borsten?quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
op het naakstrandquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet tegenquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En vanmiddag was je nog niet zo van de borsten?
In mijn fantasie is een naaktstrand als een Fa-reclame uit de jaren negentig. Weer een illusie verstoordquote:
Komt omdat je alleen maar wielervriendjes hebt die graag zo ruig mogelijk willen vertellen hoe ze hun radlertje tussen de Tourmalets van het serveerstertje gaan vrotten.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Godver begint ie er weer over.
Heb nog nooit een vent horen lullen over pepernoten/chocolaatjes en ijsjes behalve op fok.
Dan zou iedereen naar t naaktstrand gaan, veel te druk joh.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In mijn fantasie is een naaktstrand als een Fa-reclame uit de jaren negentig. Weer een illusie verstoord
Wij zijn reeds voorzien van neukveequote:Op maandag 17 augustus 2020 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt omdat je alleen maar wielervriendjes hebt die graag zo ruig mogelijk willen vertellen hoe ze hun radlertje tussen de Tourmalets van het serveerstertje gaan vrotten.
Meestal gebruiken ze geen goede kwaliteit chocolade.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:16 schreef Amarantha het volgende:
Chocoladeletters vind ik over het algemeen ook niet heel erg bijzonder.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:18 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer ordinair aan?
quote:
Wou gewoon ruig zeggen dat we allemaal een vrouw hebben en niet meer mogen kijken naar de serveersters.quote:
gewoon... bahquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:18 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer ordinair aan?
Zo over vrouwen pratenquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wou gewoon ruig zeggen dat we allemaal een vrouw hebben en niet meer mogen kijken naar de serveersters.
burgerlijk welquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wou gewoon ruig zeggen dat we allemaal een vrouw hebben en niet meer mogen kijken naar de serveersters.
Bluf dat je dat je je vrouw zo in d'r gezicht noemt.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bekt wel lekker.
Maar beetje Boers wel ja.![]()
Je bent gewoon Etto.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
Oh shiiiit, nu ben ik weer een witte ridder te deugpaard...
Dat gaat Thierry niet leuk vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
nou goed, ik zal ook even ondeugend politiek incorrect zijn.
POEP.
PIES.
...
POEP.
Zo.
Nou nou.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bluf dat je dat je je vrouw zo in d'r gezicht noemt.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
BITTERBALTOVERBAL, BEDWINGER DER TABAKSPLANTAGES
quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:23 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Je bent gewoon Etto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Is ze weer aan het roken?quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
quote:
Noem je haar nou een slavendrijverquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
BETER HÈ!?quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
om half twaalf? wie doet dat
Haha wil geen wietplant hoor.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:27 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Je mag er maximaal 5 toch?
Geraniums?quote:
nee 42 dagenquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap van je hoor, al 46 dagen.
Nee joh. Sowieso 1 voor op salontafel en 2 voor in mijn computerkamer.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wordt dat niet te druk in het interieur
zeau zeau... de salontafel en de computerkamer... toe maarquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee joh. Sowieso 1 voor op salontafel en 2 voor in mijn computerkamer.
Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everythingquote:
BOEKENquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ik wil o.a. dit voor op de boekenkast:
[ afbeelding ]
Die zijn heel makkelijk te stekken. Ken je iemand met zo'n plant?quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ik wil o.a. dit voor op de boekenkast:
[ afbeelding ]
zie ik daar de schatkist met ansichten..........quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Enige boeken in mijn boekenkast zijn kleurboeken.
Neequote:Op maandag 17 augustus 2020 23:30 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Die zijn heel makkelijk te stekken. Ken je iemand met zo'n plant?
Ja bak met kaarten staat ook in de boekenkast.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zie ik daar de schatkist met ansichten..........
... en die vunzige kabouter?quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja bak met kaarten staat ook in de boekenkast.
Staat naast de tv.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
... en die vunzige kabouter?
Je zit mij te foppen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Een stratenmaker voor binnen
quote:Een gangmaker is een typische Nederlandse koek. Het is een rond luchtig cakeje, veelal bereid met roomboter, gevuld met vruchtenvulling.
Een matig, vrijwel altijd tegenvallend koekje/cakeje.quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
met een DUIMPJE... is een duimpje.
Beetje vreemd om random een bejaardentehuis binnen te lopen om een stekje te fixen van een plant.quote:
en toch is het een duimpje, alleen wat anders gegroeid.quote:
Jij bent ook wel het tegenovergestelde van een gangmakerquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een matig, vrijwel altijd tegenvallend koekje/cakeje.
Hoezo? Die bejaarden hebben ook wel eens zin om iemand blij te maken. Dan gebeurt er tenminste wat.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beetje vreemd om random een bejaardentehuis binnen te lopen om een stekje te fixen van een plant.
Durf ik niet.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:33 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Hoezo? Die bejaarden hebben ook wel eens zin om iemand blij te maken. Dan gebeurt er tenminste wat.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij bent ook wel het tegenovergestelde van een gangmaker
Als dat een koek wordt, had je beter moeten roeren.quote:Op maandag 17 augustus 2020 23:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
de enige koek die lekker is, is erwtensoep.
Ja dat wel, maar de tijd gaat al zo snel.quote:
lekkerrrrrrrrrr heurquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:34 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Als dat een koek wordt, had je beter moeten roeren.
Aangebakken erwtensoep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |