Echt balen ja. Ik hoop wel dat het je waardes omlaag brengt.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:00 schreef Donna het volgende:
Haha lekker veel keuze @:SQ
Nou instructies gehad. Vanmiddag hele pakket ophalen bij de apotheek en dan vanavond voor het eerst insuline prikken. Helaashelaas.
Ja! Nog een week of 12, want rond de 38 weken zal de baby dan ook al gehaald worden.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:01 schreef SQ het volgende:
[..]
Echt balen ja. Ik hoop wel dat het je waardes omlaag brengt.
Zit je hier nu sowieso de rest van de zwangerschap aan vast?
Hopelijk vandaag meer resultaat...quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:14 schreef Toekito het volgende:
Hey! Hier een update zonder echt een boeiend verhaalstrippen is gisteren niet gelukt. We mogen morgen naar het ziekenhuis voor een ctg en een tweede poging tot strippen. Dus we wachten weer gespannen af!
oh god, is dat ook nog een consequentie?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:04 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja! Nog een week of 12, want rond de 38 weken zal de baby dan ook al gehaald worden.
Ja, als je aan de insuline moet wel.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:21 schreef SQ het volgende:
[..]
oh god, is dat ook nog een consequentie?
Ik maak mijn borsten maar vast nat. Ben nu wel blij dat ik eind volgende week al met verlof ga en niet pas bij 36 weken
Duidelijkquote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:31 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja, als je aan de insuline moet wel.![]()
Naarmate je zwangerschap vordert wordt het voor de alvleesklier vaak lastiger om de boel onder controle te houden. Met een dieet kan je aan het einde ook gaan schommelen met de waardes omdat je lichaam zich op maakt voor de bevalling en het overall zwaarder wordt. Ik had daar bij G. overigens helemaal geen last van hoor, was gewoon bij de VK en mocht gewoon wachten tot de bevalling begon, waardes waren altijd prima.
Maar nu insuline, dus mijn lichaam heeft het nu ('s nachts) al moeilijker, de kans dat dat in de laatste weken erger wordt is aanwezig en placenta's houden ook niet van die schommelende waardes geloof ik. Plus dat de baby's vaak groter zijn wordt er dan ingeleid bij 38 weken. En voor mij dan dus een geplande KS.
Jawel. De kans van slagen van een vaginale bevalling is al klein (hoe klein weet ik niet, dat gesprek moet nog komen) en dan zou het sowieso al een KS worden rond wk. 39. Dat het dan nu een paar dagen eerder wordt moet wel even wennen, maar is wel prima.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:32 schreef SQ het volgende:
[..]
Duidelijk
En dat is voor jezelf ook oke?
Ja het scheelt misschien dat je het nu al weet. Dat is toch anders dan een paar dagen van te voren.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:35 schreef Donna het volgende:
[..]
Jawel. De kans van slagen van een vaginale bevalling is al klein (hoe klein weet ik niet, dat gesprek moet nog komen) en dan zou het sowieso al een KS worden rond wk. 39. Dat het dan nu een paar dagen eerder wordt moet wel even wennen, maar is wel prima.
Ik hoop op een lekker gemiddelde baby!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:39 schreef Donna het volgende:
Ja precies. Het enige wat ik jammer vind is dat het niet zelf zal beginnen als de baby er klaar voor is. Tenzij het natuurlijk eerder begint haha, dat kan ook nog.
Maar ik ben wel praktisch verder. Dit is het beste. Maakt me wel extra nieuwsgierig naar de groeiecho maandag over een week.
Ja ik! We zijn zowat tegelijk uitgerekend, dus even ver in de zwangerschap.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:42 schreef Wolken het volgende:
Moet je de metingen aan het einde sowieso niet met een korrel zout nemen? Bij Bikkel spraken ze ook over een grote baby en aan het eind was ik ervan overtuigd dat er een formaat kleuter uit zou komen wat uiteindelijk 3870 gram was.
Gadver Donna, dat is wel echt even een tegenvaller. Dat een bevallingsdatum rust geeft ken ik wel, ik ga ook waarschijnlijk de 39 weken niet over dus het gaat iig geen december meer worden.
Meer vrouwen waarbij de placenta vooraan ligt die weinig beweging voelen , ook verder in de zwangerschap?
yesh maar helaas, geen enkele aanwijzing dat de kleine meid wil komen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:04 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Hopelijk vandaag meer resultaat...
Succes! Mag nu wel komen, 41+2 toch al?
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
yesh maar helaas, geen enkele aanwijzing dat de kleine meid wil komen.
CTG gehad, echo gehad en inwendig onderzoek. Daaruit is de conclusie gekomen dat mijn vrouw zaterdagochtend vroeg opgenomen wordt.
En dan gaan ze de bevalling opwekken met Cytotec. Dus ik ben me maar mentaal aan het voorbereiden op een hele lange dag in het ziekenhuis en mogelijk lange dagen in het ziekenhuis.
Balen.. Nog helemaal niets dus, jammer!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
yesh maar helaas, geen enkele aanwijzing dat de kleine meid wil komen.
CTG gehad, echo gehad en inwendig onderzoek. Daaruit is de conclusie gekomen dat mijn vrouw zaterdagochtend vroeg opgenomen wordt.
En dan gaan ze de bevalling opwekken met Cytotec. Dus ik ben me maar mentaal aan het voorbereiden op een hele lange dag in het ziekenhuis en mogelijk lange dagen in het ziekenhuis.
Hehe. Ik ook nog een weekje of zo.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:50 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik hoop op een lekker gemiddelde baby!
Mijn baby is overigens ook niet heel groot, ik denk zelfs dat het mijn kleinste baby gaat zijn. Kwam op de metingen steeds hooguit een dag of 6 groter uit qua buik.
Oh, en ik heb echt geen motivatie meer. Ik moet nog 5 werkdagen maar ik merk dat het me werkelijk geen zak meer interesseert
Ja, ben blij dat mijn baas goed meedenkt en ik vanaf vandaag helemaal vrij ben. Zo kan ik mijn vrouw optimaal bij staanquote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:32 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
[..]
Balen.. Nog helemaal niets dus, jammer!
Hopen dat er heel toevallig voor zaterdag dan toch zelf nog iets gaat rommelen! Instellen op een lang weekend...
Fijn dat er meegedacht wordt idd!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja, ben blij dat mijn baas goed meedenkt en ik vanaf vandaag helemaal vrij ben. Zo kan ik mijn vrouw optimaal bij staan
Maar trek je het nog?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:35 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hehe. Ik ook nog een weekje of zo.
Eigenlijk zou vandaag m'n laatste dag zijn maar kan niet want teveel te doen. Nog een fikse discussie gehad met m'n leidinggevende. Die stond erop dat deze week mijn laatste week is, maar mijn zwangerschapsverklaring is aangepast dus ik mag gewoon nog een week door tot week 36. Hij heeft niet te bepalen wanneer ik met verlof ga.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |